Algemeen Praattopic w8

DeletedUser

Guest
owja vib, heeft hier ook totaal mee te maken, ook heel vib doet mee, zo care wat een inzicht heb jij jongen, hoe doe je dat toch, zijn die 2 hersenhelften bij elkaar gekomen? mannetje, als je iets typt, richt het dan niet altijd op een stam, maar op de personen die er aan mee doen. Achja, ik zag de humor er wel van in, jij niet?

haha verwijderd die snel zijn post, wat grappig:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

schijnheilig care, je postte iets, ik geef reactie, snel verwijderd en nu doen alsof je niks postte.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

schijnheilig care, je postte iets, ik geef reactie, snel verwijderd en nu doen alsof je niks postte.

Euhm:rolleyes:
Dat zou i toch nog weten, of niet:cool:


btw, ik heb nog geen enkele post in mijn carrière verwijderd, waarom nu wel dan?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

owja vib, heeft hier ook totaal mee te maken, ook heel vib doet mee, zo care wat een inzicht heb jij jongen, hoe doe je dat toch, zijn die 2 hersenhelften bij elkaar gekomen? mannetje, als je iets typt, richt het dan niet altijd op een stam, maar op de personen die er aan mee doen. Achja, ik zag de humor er wel van in, jij niet?

post ik dit voor de lol ofzo?
 
Reactiescore
25
Re: Het grote internkampioenschap

Goed, dit topic is al een tijdje niet meer on-topic en er wordt veel gespamd. Nu is het aan jullie de keuze:
1) Weer on-topic gaan
2) Titel veranderen in algemeen praattopic dan kunnen jullie gewoon rustig verder praten over w8 (zonder spam)
3) Een slotje hierop
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Goed, dit topic is al een tijdje niet meer on-topic en er wordt veel gespamd. Nu is het aan jullie de keuze:
1) Weer on-topic gaan
2) Titel veranderen in algemeen praattopic dan kunnen jullie gewoon rustig verder praten over w8 (zonder spam)
3) Een slotje hierop

Ik denk dat je beter de titel kan veranderen in
Algemeen W8:) Anders moeten we overal topics maken!
 

DeletedUser16768

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Doe maar 3 Ramoth.
Topic is allang afgelopen en spammen hoort niet op een P & P fora.
 

DeletedUser22017

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Dan wil ik toch nog even zeggen dat de beste interner Da Phoenix is! Hij staat er door op N°1, en doet niet alléén aan internen! ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Ik heb wolfje19 en vanders aangevallen hoor, ze stopten gewoon beiden en vanders gaf zijn vv ...
verder ken je misschien veel van het spel maar je kent niets af van aan de top te staan .
Ik ben nummer 1 om één reden en dat is de activiteit die ik en mij co uitgestraald hebben op het
account.

Dit noemen ze gewoon jaloezie robin;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16768

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Zorg er eens voor dat je 1 blijft dan Da phoenix^^

Nee maar je bent naast de nummer 1 ook nog eens een perfecte speler. Je verdient de plek echt....

Nah of 2de verdien je ook.^^
 

DeletedUser15937

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Zorg er eens voor dat je 1 blijft dan Da phoenix^^

Nee maar je bent naast de nummer 1 ook nog eens een perfecte speler. Je verdient de plek echt....

Nah of 2de verdien je ook.^^

Niet zo stoefen Bappos :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

sta ik weer op nummer 2 =P
eindelijk gedaan met die 50 mails per dag van noobjes en andere hell fishes=D
 

DeletedUser22017

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Ik heb wolfje19 en vanders aangevallen hoor, ze stopten gewoon beiden en vanders gaf zijn vv ...
verder ken je misschien veel van het spel maar je kent niets af van aan de top te staan .
Ik ben nummer 1 om één reden en dat is de activiteit die ik en mij co uitgestraald hebben op het
account.

Dit noemen ze gewoon jaloezie robin;)

Ik zou het eerder een compliment noemen: heb je eingelijk wel góéd gelezen wat ik schreef?

er staan zelf accenten op! ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Het is je al vergeven hoor (K)
 

DeletedUser21960

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

haha, doe wat je niet late kan.

Nu we toch bezig zijn,

even alle zaken op een rijtje:

jullie sluiten een nap met nwa terwijl jullie een off plannen op catwiezel?




het is: catwiesel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan