Algemeen Plaatjes topic (tips/comments/creaties)

DeletedUser

Guest
hetzelfde als bij de PF..

hihihuhihUEHUEHEUHEUEHH

thirteen.gif


Jij hebt lef! :cool:
 

DeletedUser70476

Guest
Wat was je vorige acc?

Je render is te klein t.o.v de tag en ook te donker en z`n arm is bijna helemaal weggevaagd. Voorderest wel een oke begin. Je brushes rechtsonder zijn wel te opzichtig. en er mag wat meer voorgrond fx in.
 

DeletedUser75791

Guest
Ah, zie die brushes nu zelf ook ja. Kan je eventueel wat voorbeelden/uitleg geven wat je bedoeld met voorgrond fx? En die arm zal ik ook nog even aanpassen.

dzto22xpfve.png
Zo beter? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70476

Guest
Ah, zie die brushes nu zelf ook ja. Kan je eventueel wat voorbeelden/uitleg geven wat je bedoeld met voorgrond fx? En die arm zal ik ook nog even aanpassen.

dzto22xpfve.png
Zo beter? :p

Brushes en arm zijn beter. Maar je render is nog steeds te klein en te donker, dat van dat donkere heb je wrss gedaan om het beter te laten blenden maar nu is het allemaal te donker. Voorgrond fx, nu heb je eigenlijk alleen maar licht/effecten op de achtergrond. Pak en bubble of een deel van wat effect c4ds en maak daar wat goeie fx van.

maar wat was je vorige acc?
 

DeletedUser75791

Guest
Mijn vorige account is Unknown Username.

Zal morgen nog eens kijken naar wat ik kan doen met bubbles etc, thanks voor de T/C iig ;)
 

DeletedUser60895

Guest
god behoed ons voor nog meer saaie scifi me/halo tags met c4d's en space bg plsssss

fucking played out af :speer:
 

DeletedUser49721

Guest
hahah dat zal nooit stoppen maxie :p
die tijd komt gaat en komt weer terug xD standaard fase :p
 
Bovenaan