Algemeen Plaatjes topic (tips/comments/creaties)

DeletedUser60895

Guest
breatheunder_zpsaf29d2d8.png

quert classt dit l inter, hatseflats.
 

DeletedUser70476

Guest
Had totaal geen idee wat voor een render/hoe ik een render hier in moet verwerken :(
 

DeletedUser64126

Guest

DeletedUser33734

Guest
*Verplaatst*

Geen idee waar ik dit moet plaatsen gezien het niet Tw-gerelateerd is, dus hoop dat het hier kan :p
Zijn er mensen die goed zijn om plaatjes / Logo-tje) te maken in het YT-schermformaat - de YT banner e.d.
Kan wel gewoon vergoeden op tw (Heb nog wel wat PA liggen) dus voor degene die nog spelen is dat misschien wat :)

Bekijk bijlage 7222 Bedoel zoiets als dit, met miss een wat een uitspringende tekst e.d.
Hoop dat er wat zijn die contact in een PM kunnen opnemen hierover :)
 

DeletedUser64126

Guest
Tijd geleden gemaakt had er graag eens wat t/c op gehad.
sl41nd.png

Dit is nogal simpel. Probeer wat tutorials van BI te volgen, dan leer je hoe je een hele tag maakt. Dan maakt het niet uit als de eerste tags niet mooi zijn, dan ben je tenminste wel bezig met een volledige tag en leer je daar de basics van ;)

*Verplaatst*

Geen idee waar ik dit moet plaatsen gezien het niet Tw-gerelateerd is, dus hoop dat het hier kan :p
Zijn er mensen die goed zijn om plaatjes / Logo-tje) te maken in het YT-schermformaat - de YT banner e.d.
Kan wel gewoon vergoeden op tw (Heb nog wel wat PA liggen) dus voor degene die nog spelen is dat misschien wat :)

Bekijk bijlage 7222 Bedoel zoiets als dit, met miss een wat een uitspringende tekst e.d.
Hoop dat er wat zijn die contact in een PM kunnen opnemen hierover :)

Bijlage doet t niet
 
Bovenaan