Algemeen Plaatjes topic (tips/comments/creaties)

DeletedUser54807

Guest
2ljkdn7.jpg

na en lange tijd iets gemaakt, ben best tevreden, enkel dat hij zo klein is :( jullie nog goede tips?
 

DeletedUser70476

Guest
Ik irriteer me er aan.

Dat is dan vervelend voor jou.

2ljkdn7.jpg

na en lange tijd iets gemaakt, ben best tevreden, enkel dat hij zo klein is :( jullie nog goede tips?

Geen tekst en border, staat niet goed en voegt niks van waarde toe. Je hebt volgens mij 2 grote effect c4ds gebruikt maar totaal niet ingewerkt waardoor het nu heel messy uitziet. Je render is ook niet goed ingewerkt. Er is ook totaal geen diepte in je tag. De kleurencombo is ook niet zo super en je compositie voelt niet lekker aan.

Hier is een voorbeeld van diepte en kleurencombo en compositie.
prototype_by_menth00-d72cvov.png


Door blurs en de flow van z`n c4ds heeft hij heel goed diepte kunnen creëren. Z`n achtergrond helpt daar ook al bij. Dit is nu wel niet het beste voorbeeld maar is het eerste wat ik tegenkwam. Probeer wat tutorials te volgen en veel oefenen dan ga je het snelste vooruit.
 
Reactiescore
55
Dat is dan vervelend voor jou.



Geen tekst en border, staat niet goed en voegt niks van waarde toe. Je hebt volgens mij 2 grote effect c4ds gebruikt maar totaal niet ingewerkt waardoor het nu heel messy uitziet. Je render is ook niet goed ingewerkt. Er is ook totaal geen diepte in je tag. De kleurencombo is ook niet zo super en je compositie voelt niet lekker aan.

Hier is een voorbeeld van diepte en kleurencombo en compositie.
prototype_by_menth00-d72cvov.png


Door blurs en de flow van z`n c4ds heeft hij heel goed diepte kunnen creëren. Z`n achtergrond helpt daar ook al bij. Dit is nu wel niet het beste voorbeeld maar is het eerste wat ik tegenkwam. Probeer wat tutorials te volgen en veel oefenen dan ga je het snelste vooruit.

Ik vind ze alle twee mooi gemaakt. Oefenen baart kunst ! ;)
 

DeletedUser71172

Guest
voor het eerst in een maand of zes weer photoshop geopend,

Blx1hsW.png


meningen?
 

DeletedUser70476

Guest
Niet slecht bedoeld maar dit is echt maar medium beginner. Nog veel werk te doen dus. Beste tip is zoals un amour de poche al zei, veel oefenen. Dit kan je het beste doen met tuts. En heb je 1 tut gevolgd probeer dan steeds wat af te wijken van die tut, wel met de nieuwe dingen die je geleerd hebt maar probeer dan wat zelf in te voegen en meer te experimenteren.
 

DeletedUser71172

Guest
oke oke begrijp ik, maar waarom zou dit dan niet echt een goede tag zijn? als je dat erbij zegt kan ik erop aanpassen en ook van leren daarom zou onderbouwing van de medium beginner class erg geapriceerd worden.
 

DeletedUser70476

Guest
oke oke begrijp ik, maar waarom zou dit dan niet echt een goede tag zijn? als je dat erbij zegt kan ik erop aanpassen en ook van leren daarom zou onderbouwing van de medium beginner class erg geapriceerd worden.

Je hebt met een ruwe brush wat gesmudged, op de bg en over je render en wat borders toegevoegd + wat gespeeld met adjust gok ik. Dus dat is niet veel. Geen diepte geen fx geen goed kleurenschema. Ook geen goede smudge. Er is niet veel goeds aan, zie dit niet als aanvallend maar als opbouwend je compo daarintegen is wel oke. Maar met zo`n smudge tags kom je zowiezo niet verder dan high beg/low nov omdat er gewoon weinig aan te doen valt. Dus je moet niet met deze "stijl" verder gaan want dit is echt van 5/6 jaar terug :p
 

DeletedUser70476

Guest
Leuk concept. Maar laat die border weg. Zou je me de PSD willen doorsturen?
 
Bovenaan