Algemeen liefdes topic

DeletedUser

Guest
Re: Liefdes Tips

Niet dat ik een koning ben in het versieren, maar als ik iemand heel leuk vind lukt het me vrij aardig de volgende stap te zetten. En wat hierboven mss al gezegd is, elk meisje is uniek. Jij bent ook uniek. Jij valt op dat meisje omdat ze zo leuk is, lief lacht, weet ik veel. Laat haar ook zien waarom jij uniek bent. Iedereen kan wel een leuk babbeltje maken in de kroeg, daar is geen kunst aan. De beste relaties komen dan ook uit andere hoek, als je elkaar al wat beter kent.

En ondanks dat anderen het met me oneens zijn, wees echt jezelf. Anders is ze verliefd op het plaatje dat je van jezelf neerzet in plaats van jou zelf. En om zielsveel van elkaar te houden moet je je echt openstellen voor elkaar.

Ik ben ook niet zo'n fan van dates. Gewoon lekker spontaan een biertje drinken met wat andere vrienden bijvoorbeeld en dan zorgen dat je met haar naar huis loopt, afzetten op het station en onderweg laten zien dat je een afscheidszoen wel ziet zitten en hopen op geluk.
 

DeletedUser59649

Guest
Re: Liefdes Tips

Ik ben ook niet zo'n fan van dates. Gewoon lekker spontaan een biertje drinken met wat andere vrienden bijvoorbeeld en dan zorgen dat je met haar naar huis loopt, afzetten op het station en onderweg laten zien dat je een afscheidszoen wel ziet zitten en hopen op geluk.

Waarom niet gewoon even naar buiten gaan, uit de kroeg, bankje zitte etc :D
 

DeletedUser

Guest
Re: The Love Guru's

21nfcpj.png
 
Reactiescore
1.804
Re: Liefdes Tips

Niet dat ik een koning ben in het versieren, maar als ik iemand heel leuk vind lukt het me vrij aardig de volgende stap te zetten. En wat hierboven mss al gezegd is, elk meisje is uniek. Jij bent ook uniek. Jij valt op dat meisje omdat ze zo leuk is, lief lacht, weet ik veel. Laat haar ook zien waarom jij uniek bent. Iedereen kan wel een leuk babbeltje maken in de kroeg, daar is geen kunst aan. De beste relaties komen dan ook uit andere hoek, als je elkaar al wat beter kent.

En ondanks dat anderen het met me oneens zijn, wees echt jezelf. Anders is ze verliefd op het plaatje dat je van jezelf neerzet in plaats van jou zelf. En om zielsveel van elkaar te houden moet je je echt openstellen voor elkaar.

Ik ben ook niet zo'n fan van dates. Gewoon lekker spontaan een biertje drinken met wat andere vrienden bijvoorbeeld en dan zorgen dat je met haar naar huis loopt, afzetten op het station en onderweg laten zien dat je een afscheidszoen wel ziet zitten en hopen op geluk.

Hier ben ik het redelijk mee eens.
Alleen als je haar al redelijk goed kent, kan je ook gewoon gezellig samen afspreken en bij iemand thuis ofzo een filmpje gaan kijken voor de gezelligheid enzo :)
 

DeletedUser1435

Guest
Re: The Love Guru's

mijn opening heeft trouwens gefaald van het weekend.

ik zei: nuken? en kreeg een klap
 

DeletedUser

Guest
Re: Liefdes Tips

En hoe doen jullie het om te trakteren?

Als ik haar mee vraag trakteer ik haar soms. Als iemand mij mee vraagt trakteer ik zeg maar nooit.

ik had op de eerste date met mn vriendin bonje over wie dr moest betalen =P 2e ook, 3e ook, 4 niet meer want toen gingen we bij iemand thuis =)

wss heb je het al gezegd, maar hoe vaak trakteer jij dan ongeveer?

(ik kon dat trakteren stuk niet echt volgen om 1 uur middernacht :p)

ligt eraan waar je bent, in de kroeg, of op een terrasje:

kroeg: niet te vaak en te snel achter elkaar, zorg dat er wat tijd tussen zit. zorg in de tussentijd dat je niet bij haar staat maar met je bois ofzo. ga daarna weer ekkes terug naar haar, praat wat en bied weer een drankje aan =)

Een echt aantal of gemiddelde kan ik er niet op plakken. Het hangt er ook vanaf hoe goed ze tegen de drank kan. Als ze snel dronken wordt en je merkt dat ze dronken begint te worden trakteer je haar beter niet meer aangezien ze dan het gevoel kan krijgen dat je haar dronken probeert te voeren. Diezelfde avond zal ze mss niet klagen omdat ze dan al dronken is en het niet erg vindt, maar er is een grote kans dat haar gedrag de volgende dag sterk veranderd. Als je een meid uitnodigt om mee ergens naar toe te gaan, wees dan gewoon gemanierd en probeer geen ongepaste dingen te doen.

als je trakteert hoeft het geen alcohol te zijn he ;)
mijn vriendin drinkt bijvoorbeeld niet eens alcohol, zo zijn er meerdere meiskes, vraag gewoon wat ze wilt drinken
 

DeletedUser

Guest
Re: Liefdes Tips

en wie heeft toen betaald?^^

ik heb de eerste keer betaald, de 2e keer was ik er te snel af =P Wisselgeld truc!!!

zei legt dr geld neer, jij legt er het gepaste geld van jezelf bij en zegt tegen de serveerster, geef et wisselgeld maar aan haar :cool:

3e keer was ze mij te snel af -.-
 

DeletedUser

Guest
Re: Liefdes Tips

als je trakteert hoeft het geen alcohol te zijn he ;)
mijn vriendin drinkt bijvoorbeeld niet eens alcohol, zo zijn er meerdere meiskes, vraag gewoon wat ze wilt drinken

Klopt, heb je gelijk in. :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Liefdes Tips

Jah joh, zou er gelijk van maken, wil je geen problemen in je leven?
Maak jezelf maar direct van kant :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: Liefdes Tips

Dat is wel erg ver.
Maar kijk nou. Ik ben verschrikkelijk verliefd, kan alleen maar aan hem denken, slaap weinig (en droom veel dus slaap niet diep) en m'n studie loop ik nu al weken achter. De enige manier hoe ik m'n vakken dit blok kan halen is door de hele vakantie op te offeren. :(

Maar hij is wel lief ^^

:p

dat probleem heb ik gelukkig niet, aangezien mn vriendin dezelfde opleiding doet :cool:
 
Bovenaan