Gamen

DeletedUser78278

Guest
Zitten hier toevallig mensen die Gwent spelen? Ben evt aan het kijken naar een nieuwe cardgame om op te pikken naast Hearthstone. Magic, TES Legends en Shadowverse zijn niet echt mijn ding. Iemand een mening over Gwent?
 
Reactiescore
1.075
Niceeeee. Ik heb em morgen ook binnen :). Voor welk console heb je het besteld ?

xbox, zal hem helaas morgen nog niet kunnen spelen, enkel met wat geluk al geïnstalleerd krijgen :(
 
Reactiescore
1.075
Zitten hier toevallig mensen die Gwent spelen? Ben evt aan het kijken naar een nieuwe cardgame om op te pikken naast Hearthstone. Magic, TES Legends en Shadowverse zijn niet echt mijn ding. Iemand een mening over Gwent?

yu gi oh :cool:
 
Reactiescore
603
:cool::cool:
18051829_1294139794027497_1437452701_n.jpg
 

DeletedUser78428

Guest
Ik speel altijd een vrij willekeurige mix van allerlei games heb ik het idee:p Tribal Wars heb ik onlangs pas ontdekt (nieuw forumlid dus, aangenaam!), en verder speel ik op t moment vaak Microsoft Flight Simulator, GTA, Keno (voor wie het niet kent, hier uitleg), en Mario Party. Spelen jullie vaak games die vergelijkbaar zijn of is het bij jullie ook eerder een zootje van van alles en nog wat?
 
Reactiescore
603
Ik game bijna niet meer, en als ik game (op PS4) dan is het meestal MW remastered, GTA V of need for speed.
 
Bovenaan