Alcatraz Complexe

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10429

Guest
Niet dat men echt een staande ovatie van jouw reacties krijgt?:D

Krijgen niet, geven wel.

Kan je dat beargumenteren?

Ik dacht wel dat het duidelijk was toen ze jou toelieten.

Andere topic over jou werd gesloten, ik had geen tijd om antwoord te geven. IK schrijf hier gewoon wat mij reactie op stefan en ook beetje over Alcatraz omdat jullie daar zo geintereseerd in zijn.
Denk je nu echt dat ik Depri ga worden voor een spel , dan ben jij wel de grappigste en heb jij mij nog nooit gezien.
Als ik deze mannetje 'x'D' of 'lol' schrijf is gewoon omdat er sommige mensen zoals jij hier te grappig zijn wegens hun zieligheid. Lezen jullie nooit wat jullie schrijven ? Steeds dat Fucking zelfde wanneer ik kom reageren op jullie posten : 'Ja jij bent een interner',' kijk die aanval op errante',etc..
En derna vinden sommige mensen jullie gwn mega stoer en gaan ze jullie na-apen OMG wat lopen er hier toch slachtoffers rond :eek: !!!
De Fokke: die in Discre zat maar zogezegd stabbed werd en zelf een fora aanmaakte en daar nog mad over is --'
Arssus(de retard) die zogezegd in Discre geloofde en een eigen beeld heeft en die die derna gaat leaven en opeens een tegengestelde beeld heeft --'
MyPride: Thae Gootste hond van Arssus die steeds onnozel gaat doen en wanneer ik op het zelfde manier reageer 'je bent een kindje zegt'
Broodje Salami: de grappigste van al, ik vertel hem zijn leven en zeg hem dat hij retard is, en dat gaat hij die woord steeds gebruiken :D
....
Nu gaan er wss weer zo'n posts komen :D

Wederom een van je vele belachelijke posts die je niet populair maken. Waarom zou ik niet in Discre geloven? Ik heb het verdomme zelf opgericht. Voor de vroegere spelers daar zou ik door het vuur gegaan zijn, maar het miezerige zootje die er nog over bleef kon nu eenmaal mijn hart niet bekoren.

Zoals ik al duizend keer zei, dit was niet meer het Discre dat ik wou, is het dan zo verwonderlijk dat ik naar een stam ga met mensen die ik ken en vertrouwen in heb? Dat was namelijk het origineel principe van Discre.
 

DeletedUser

Guest
Wederom een van je vele belachelijke posts die je niet populair maken. Waarom zou ik niet in Discre geloven? Ik heb het verdomme zelf opgericht. Voor de vroegere spelers daar zou ik door het vuur gegaan zijn, maar het miezerige zootje die er nog over bleef kon nu eenmaal mijn hart niet bekoren.

Zoals ik al duizend keer zei, dit was niet meer het Discre dat ik wou, is het dan zo verwonderlijk dat ik naar een stam ga met mensen die ik ken en vertrouwen in heb? Dat was namelijk het origineel principe van Discre.

Rage? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Broodje Salami: de grappigste van al, ik vertel hem zijn leven en zeg hem dat hij retard is, en dat gaat hij die woord steeds gebruiken :D
....
Nu gaan er wss weer zo'n posts komen :D

Aan je zinsopbouw is inderdaan af te zien dat je Marrokaan bent... :eek:

Verder kan ik me je analyse over mijn leven inderdaad nog herinneren. Op de chat hebben we dubbel gelegen van het lachten over jouw 'analyse'. Het is te triest voor woorden, hoe erg jij er naadt zat.

Sowieso vind ik het vrij knap dat je aan de hand van enkele posts hier een levensanalyse kunt maken, maar dat ter zijde.

Mja, retard, is een normaal woord. Dat jij het een keer hebt gebruikt betekent niet dat je het woord hebt uitgevonden... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Serieus?
Je hebt ocharme 100 dorpen, dat kost echt geen tijd om te onderhouden hoor :eek:
Met een beetje deftige organisatie op je account kom je met 5 minuten per dag toe...

Krijgen niet, geven wel.



Ik dacht wel dat het duidelijk was toen ze jou toelieten.



Wederom een van je vele belachelijke posts die je niet populair maken. Waarom zou ik niet in Discre geloven? Ik heb het verdomme zelf opgericht. Voor de vroegere spelers daar zou ik door het vuur gegaan zijn, maar het miezerige zootje die er nog over bleef kon nu eenmaal mijn hart niet bekoren.

Zoals ik al duizend keer zei, dit was niet meer het Discre dat ik wou, is het dan zo verwonderlijk dat ik naar een stam ga met mensen die ik ken en vertrouwen in heb? Dat was namelijk het origineel principe van Discre.
Dikke LOL!!!!. Wie gaat er nu iemand vertrouwen die zijn stamgenoten stabbed en bulshit gaat vertellen over zijn eigen stam ?
Niemand!! :D Dus je liegt weer :D!!!
Het kan me geen reet schelen of ik nu populair ben of niet op een forum! ;)
 

DeletedUser

Guest
Wederom een van je vele belachelijke posts die je niet populair maken. Waarom zou ik niet in Discre geloven? Ik heb het verdomme zelf opgericht. Voor de vroegere spelers daar zou ik door het vuur gegaan zijn, maar het miezerige zootje die er nog over bleef kon nu eenmaal mijn hart niet bekoren.
Als je bedoelt die co-spelers, er zijn heus niet veel spelers weg gegaan. Als je bedoelt door de invites van nieuwe leden(bv. LU) Dat had je zelf in de hand...

Zoals ik al duizend keer zei, dit was niet meer het Discre dat ik wou, is het dan zo verwonderlijk dat ik naar een stam ga met mensen die ik ken en vertrouwen in heb? Dat was namelijk het origineel principe van Discre.

Toen ik een topic maakte met de vraag wie er eigenlijk leider was bleek dat enkel Demo team te zijn. Jij zei dat je al lang geen leider meer was.
Maar iedereen vond, toen was dat misschien ook wel terecht, dat jij leider moest zijn.
Dat aanbod heb je aangenomen, en nog geen week later gaf je die op.
 

DeletedUser38984

Guest
Aan je zinsopbouw is inderdaan af te zien dat je Marrokaan bent... :eek:

Verder kan ik me je analyse over mijn leven inderdaad nog herinneren. Op de chat hebben we dubbel gelegen van het lachten over jouw 'analyse'. Het is te triest voor woorden, hoe erg jij er naadt zat.

Sowieso vind ik het vrij knap dat je aan de hand van enkele posts hier een levensanalyse kunt maken, maar dat ter zijde.

Mja, retard, is een normaal woord. Dat jij het een keer hebt gebruikt betekent niet dat je het woord hebt uitgevonden... :rolleyes:

Gaan we nog reageren of gaan we nou eindelijk toegeven dat je gewoon fout zit?
 

DeletedUser

Guest
Aan je zinsopbouw is inderdaan af te zien dat je Marrokaan bent... :eek:

Verder kan ik me je analyse over mijn leven inderdaad nog herinneren. Op de chat hebben we dubbel gelegen van het lachten over jouw 'analyse'. Het is te triest voor woorden, hoe erg jij er naadt zat.

Sowieso vind ik het vrij knap dat je aan de hand van enkele posts hier een levensanalyse kunt maken, maar dat ter zijde.

Mja, retard, is een normaal woord. Dat jij het een keer hebt gebruikt betekent niet dat je het woord hebt uitgevonden... :rolleyes:

Hahah ik ben Belg !! ;) Op jullie chat ? waarschijnlijk is het een chat met al de namen die ik opgenoemd heb XD
Ik heb de situatie, gedrag,.. van vele mensen gezien in mijn leven dus ik weet wat ik zeg ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik wens .Medic heel veel stamplezier met spelers zoals die op GOTA & Alcatraz Complexe :rolleyes:

Nieuwe dieptepunten worden dagelijks bereikt.
 

DeletedUser10429

Guest
Dikke LOL!!!!. Wie gaat er nu iemand vertrouwen die zijn stamgenoten stabbed en bulshit gaat vertellen over zijn eigen stam ?
Niemand!! :D Dus je liegt weer :D!!!
Het kan me geen reet schelen of ik nu populair ben of niet op een forum! ;)

Als dat al tegenwoordig stabben is.. Ik ga toch geen stam verlaten, omdat het daar zo leuk was? Ik weet dat het de bedoeling was dat ik de stam ging redden, maar met de spelers daar was er geen beginnen aan.

@ Robin, ja ik nodigde LU uit voor de gezelligheid, maar dat was eerder een keuze voor de stam, dan voor mijzelf. Vergeet niet dat jij ook Discre had verlaten voor de sfeer en gezelligheid. Daarbij, de enige reden dat jij in Medic zit, is omdat ze je nergens anders moeten.
 

DeletedUser

Guest
@ Robin, ja ik nodigde LU uit voor de gezelligheid, maar dat was eerder een keuze voor de stam, dan voor mijzelf. Vergeet niet dat jij ook Discre had verlaten voor de sfeer en gezelligheid. Daarbij, de enige reden dat jij in Medic zit, is omdat ze je nergens anders moeten.

Je weet toch dat de dag nadien, dat ik besloot om naar .Medic te trekken. Woutertje en Edwin me in Nemo. wilden? Meer nog, ze zeiden zelfs dat er nooit beslist werd over een ja/nee en dat Soft/Call zeer positief over ons waren:rolleyes:

En, als je niet in Nemo zat. Welke stam wilde jou dan nog? Zeg me dat eens?
 

DeletedUser10429

Guest
Je weet toch dat de dag nadien, dat ik besloot om naar .Medic te trekken. Woutertje en Edwin me in Nemo. wilden? Meer nog, ze zeiden zelfs dat er nooit beslist werd over een ja/nee en dat Soft/Call zeer positief over ons waren:rolleyes:

En, als je niet in Nemo zat. Welke stam wilde jou dan nog? Zeg me dat eens?

Mask ofzo :) Ik ben er zelfs zeker van dat ik meer opties zou hebben dan jij, ondanks je nr 1 positie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan