Aftellen

DeletedUser

Guest
tssss... je doet nu net alsof je nog steeds voor al die stoppers een gezellig weekendje zou hosten :p Je weet toch dat dat volledig onmogelijk is om met vrienden af te spreken zonder TW :eek:

Niet zeuren en gewoon dat account van je de top 3 in werken, nog even dooredelen jij ;)


Top 3 ga ik niet meer halen hoor. Klinkt als *ijdele hoop*. Alhoewel dat nooit de ambitie geweest is. ODA it is !
 

DeletedUser

Guest
barbaren is ook zo saai toch :O

Dacht je dat phoex/keltvn boeiender zijn? BB's bouwen tenminste hun dorpen nog op als ze onder 3k zakken...

Deze wereld is allang afgelopen. Alleen om het te formaliseren moeten we blijkbaar tot in den treuren toe verder gaan omdat sommige mensen het blijkbaar heel leuk vinden om alleen maar toe te kijken hoe hun accountjes ineenschrompelen. Ieder zijn plezier zeker.
 

DeletedUser30462

Guest
Dacht je dat phoex/keltvn boeiender zijn? BB's bouwen tenminste hun dorpen nog op als ze onder 3k zakken...

Deze wereld is allang afgelopen. Alleen om het te formaliseren moeten we blijkbaar tot in den treuren toe verder gaan omdat sommige mensen het blijkbaar heel leuk vinden om alleen maar toe te kijken hoe hun accountjes ineenschrompelen. Ieder zijn plezier zeker.

zagen, zagen,... gewoon edelen die hap :p gun ze toch ook eens hun pleziertje ;) doen ze alleen maar om jou alsnog de kans te bieden om in de top 3 te raken, of in ieder geval in de top 10 :eek:
 

DeletedUser42161

Guest
Ja had geen idee meer dat ze ook helemaal niks meer deden :p
 

DeletedUser34283

Guest
Pak nog ff een accie rister, wordt lachen! Ik speel zelf al tijden niet meer, maar het is wel een grappige bedoening denk ik op w11. Is het nog een beetje actief?
 

DeletedUser30462

Guest
Pak nog ff een accie rister, wordt lachen! Ik speel zelf al tijden niet meer, maar het is wel een grappige bedoening denk ik op w11. Is het nog een beetje actief?

Bij vision en cheers wel:
image.php
en
image.php


bij keltvn... you tell me ;)
image.php


Phoex is al een tijdje geleden dood uit de lucht gevallen en regenereren lijkt er niet meer bij te zitten :eek:
image.php


Spijlbus VW lijkt nog wel een lolletje te hebben in byebye
image.php
 

DeletedUser46057

Guest
Nog 85 spelers,
Phoex boven aan, Wie oh wie gaat er in 2014 de wereld winnen? :D

Welke speler zal als volgende afvallen?

OMG, toen dacht ik dat de wereld zou eindigen in 2014 :)
Maarja,

Tussenstand is dat er nog 31 actieve vision spelers zijn.

en 26 inactieve account bij de vijand en nog eens 3 account die alleen maar BB edelen, en ze ook weer aan ons verliezen :D
 

DeletedUser75737

Guest
Prachtig hoe altijd zulke mooie werelden eindigen echter zal dit 1 van de laaste grote werelden zijn :(
 

DeletedUser

Guest
Woopwoop, netjes gedaan Vision :) Leuk te zien dat het hier nog zo lang is doorgegaan
 

DeletedUser61042

Guest
Wel grappig om te zien na een aantal jaar dat oud ffc gebied nu vision gebied is toch een knappe presentatie dat jullie het zo lang hebben volgehouden met weinig tegenstand.
 

DeletedUser30462

Guest
46. Rituals = *blub*
45. Ron05020 = *blub*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan