Afscheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser13822

Guest
nu doet ILL dus wat ze animus altijd verweten.....en zelfs nog erger want daar beheerden tshuki bijna alle accounts op zn eentje met vv terwijl ILL-spelers gwn een excuus gebruiken.

Spionnen? denk je dat het allemaal spionnen zijn? kies er gwn de goeie uit :)
 

DeletedUser571

Guest
nu doet ILL dus wat ze animus altijd verweten.....en zelfs nog erger want daar beheerden tshuki bijna alle accounts op zn eentje met vv terwijl ILL-spelers gwn een excuus gebruiken.

Spionnen? denk je dat het allemaal spionnen zijn? kies er gwn de goeie uit :)

Denk je dat er bij ILL/FIRM geen vv-accounts waren?

Mijn "excuus" is dat ik omringd werd door inactieve buren (Shitfly en Softie) en tegenstanders (Rico en Musake) en ik met een constant tekort aan edelmannen zat. Ik zat in niemandsland met mijn 10 edelmannetjes.

Ik had gerust nog een jaar kunnen internen, barbaren oprollen en ja, wellicht was ik wat dorpen kwijt geraakt aan DTW-ers. Boeiend.

Ik gun mijn vrienden van DTW en Cervix hun waarheid, ik ken de mijne.

Groet en veel geluk nog op W3,

Tool
 

DeletedUser3621

Guest
hmmz, dat ene feitje had ik over het hoofd gezien ja...

als er geen druk op je ligt, heb je geen reden om op één wereld te stoppen en op een andere verder spelen. Als je inderdaad rustig door had kunnen internen zie ik niet waarom je op 1 wereld zou stoppen.

Zou je met TW stoppen, dan zou het een zeer goede reden zijn. Maar als je toch blijft spelen, is het vrijwel geen moeite om op w3 in te loggen en een treintje te versturen....

ergens klopt daar iets niet.
 

DeletedUser11858

Guest
Je werd gewoon bang voor wat actiever spelers. Of zie ik dat verkeerd. Rico wordt overgenomen. ik zou bijna zeggen dat we dat deden voor u, zodat je weer spel vreugde kan en mocht hebben. Helaas stopt je een kwartaal te vroeg. Ik had je skills graag getest
 

DeletedUser571

Guest
Je werd gewoon bang voor wat actiever spelers. Of zie ik dat verkeerd. Rico wordt overgenomen. ik zou bijna zeggen dat we dat deden voor u, zodat je weer spel vreugde kan en mocht hebben. Helaas stopt je een kwartaal te vroeg. Ik had je skills graag getest

Pipo, ik heb de vv van mijn eigen account aan een stamlid gegeven en ben na overleg met de mods gaan spelen op Softie, juist om wat meer strijd te krijgen.
Schijnbaar was dat ook doorgedrongen bij Cervix want prompt vielen de aanvallen op Softie ook stil.

Angst voor actievere spelers is dus grote onzin. Ik was er juist naar op zoek...Bij Cervix echter niet. Die zijn op zoek naar inactieve accounts.
 

DeletedUser571

Guest
hmmz, dat ene feitje had ik over het hoofd gezien ja...

als er geen druk op je ligt, heb je geen reden om op één wereld te stoppen en op een andere verder spelen. Als je inderdaad rustig door had kunnen internen zie ik niet waarom je op 1 wereld zou stoppen.

Zou je met TW stoppen, dan zou het een zeer goede reden zijn. Maar als je toch blijft spelen, is het vrijwel geen moeite om op w3 in te loggen en een treintje te versturen....

ergens klopt daar iets niet.

Waarom zou ik in godsnaam nog een jaar lang rustig door internen? Daar is geen reet aan. Weet je nog dat we hebben geprobeerd de mods te bewegen een "einddoel" te benoemen? Dat was om een richtpunt te hebben om naar toe te werken.

Op dit moment is er voor het account Tool geen eer te behalen. De lol is er compleet af en dan moet je je beschikbare tijd beter besteden. Bijvoorbeeld aan een sterk groeiend account op een andere wereld.
 
Reactiescore
28
je zat niet meer op Tool en er zijn inactieve accs zat in FIRM.
daar was er vast nog wel eentje waar eer uit viel te rapen, nee?
 

DeletedUser

Guest
Pipo, ik heb de vv van mijn eigen account aan een stamlid gegeven en ben na overleg met de mods gaan spelen op Softie, juist om wat meer strijd te krijgen.
Schijnbaar was dat ook doorgedrongen bij Cervix want prompt vielen de aanvallen op Softie ook stil.

Angst voor actievere spelers is dus grote onzin. Ik was er juist naar op zoek...Bij Cervix echter niet. Die zijn op zoek naar inactieve accounts.

toch heb ik je dan nog enkele dorpen afhandig kunnen maken op softie, maar als jij alles vol steekt met 100k sp en 100k zwaard is het toch logisch dat ik voerschakel op je zwakkere buren?
Dat elbron zich nu opoffert om veel vv's te doen, zal hem ook nog wel berauwen.
 

DeletedUser

Guest
Dit is naar mijn idee wederom een teken dat TW totaal de verkeerde kant opgaat.
Spel wordt tot het ziekelijke gerekt en alleen een klein select groepje houdt het vol.
En dat heeft niets over kwaliteiten en angsten te maken.
Zegt puur iets over de uiteindelijke saaiheid van dit spel.

Firm valt echt niet omdat Cervix en DTW beter zijn.. ( het zou heel goed kunnen dat ze dat zijn.. alleen zullen we het nooit weten aangezien de meeste goede spelers allang gestopt zijn )
Feit is wel dat Cervix en DTW meer volhouders heeft en dat ze meer contacten hebben om de stoppers te vervangen.
Maar of dat nou de bedoeling van het spel is?

Ik heb EN travian EN tribal wars gespeeld.

En voor de beginperiode vond ik Tribalwars echt veel beter.
Meer legers, meer spanning, meer oorlog..,, en GEEN graan :eek:

Maar Tribal wars is aan het eind 2 dingen..
1: super saai.( te grote allianties, teveel internwerk, teveel micromanagement en teveel dorpen)
2: super veel werk om die 100'den legers weer op te bouwen die je verliest na wederom een aanval op een onneembare muur wat je misschien 5 a 10 dorpen oplevert.

En je ziet het op elke wereld weer terug..
Rondes duren simpelweg voor 80 a 90% van de spelers te lang.
en dat vind ik gewoon doodzonde.

Het lijkt me dat spellen worden ontworpen voor spelers om er plezier aan te beleven...

Softie
(Fred)
 

DeletedUser

Guest
Dit is naar mijn idee wederom een teken dat TW totaal de verkeerde kant opgaat.
Spel wordt tot het ziekelijke gerekt en alleen een klein select groepje houdt het vol.
En dat heeft niets over kwaliteiten en angsten te maken.
Zegt puur iets over de uiteindelijke saaiheid van dit spel.

Firm valt echt niet omdat Cervix en DTW beter zijn.. ( het zou heel goed kunnen dat ze dat zijn.. alleen zullen we het nooit weten aangezien de meeste goede spelers allang gestopt zijn )
Feit is wel dat Cervix en DTW meer volhouders heeft en dat ze meer contacten hebben om de stoppers te vervangen.
Maar of dat nou de bedoeling van het spel is?

Ik heb EN travian EN tribal wars gespeeld.

En voor de beginperiode vond ik Tribalwars echt veel beter.
Meer legers, meer spanning, meer oorlog..,, en GEEN graan :eek:

Maar Tribal wars is aan het eind 2 dingen..
1: super saai.( te grote allianties, teveel internwerk, teveel micromanagement en teveel dorpen)
2: super veel werk om die 100'den legers weer op te bouwen die je verliest na wederom een aanval op een onneembare muur wat je misschien 5 a 10 dorpen oplevert.

En je ziet het op elke wereld weer terug..
Rondes duren simpelweg voor 80 a 90% van de spelers te lang.
en dat vind ik gewoon doodzonde.

Het lijkt me dat spellen worden ontworpen voor spelers om er plezier aan te beleven...

Softie
(Fred)

True that mate.
 

DeletedUser11858

Guest
Dit is naar mijn idee wederom een teken dat TW totaal de verkeerde kant opgaat.
Spel wordt tot het ziekelijke gerekt en alleen een klein select groepje houdt het vol.
En dat heeft niets over kwaliteiten en angsten te maken.
Zegt puur iets over de uiteindelijke saaiheid van dit spel.

Firm valt echt niet omdat Cervix en DTW beter zijn.. ( het zou heel goed kunnen dat ze dat zijn.. alleen zullen we het nooit weten aangezien de meeste goede spelers allang gestopt zijn )
Feit is wel dat Cervix en DTW meer volhouders heeft en dat ze meer contacten hebben om de stoppers te vervangen.
Maar of dat nou de bedoeling van het spel is?

Ik heb EN travian EN tribal wars gespeeld.

En voor de beginperiode vond ik Tribalwars echt veel beter.
Meer legers, meer spanning, meer oorlog..,, en GEEN graan :eek:

Maar Tribal wars is aan het eind 2 dingen..
1: super saai.( te grote allianties, teveel internwerk, teveel micromanagement en teveel dorpen)
2: super veel werk om die 100'den legers weer op te bouwen die je verliest na wederom een aanval op een onneembare muur wat je misschien 5 a 10 dorpen oplevert.

En je ziet het op elke wereld weer terug..
Rondes duren simpelweg voor 80 a 90% van de spelers te lang.
en dat vind ik gewoon doodzonde.

Het lijkt me dat spellen worden ontworpen voor spelers om er plezier aan te beleven...

Softie
(Fred)

Is gedeeltelijk waar. zolang de muur staat 100% sure. echter het is de kunst om achter de linies te komen. Dat gebeurde bij Firm meer en meer. Dit is dan ook het begin van het einde, Dat het spel langzaam gaat is al genoeg over gediscussieerd.
De mods willen/kunnen hier niets aan doen.

Dat DTW/Cervix meer volhouders heeft is denk ik te danken aan de goede sfeer die er in die stammen heerst. Als dat bij meerdere stammen was geweest waren er minder gestopt en was de strijd eerlijker geweest. helaas voor jullie en ook voor ons kies je voor de makkelijkste weg en dat is stoppen net nu aan het front wat meer actieve spelers bij cervix kwamen.

En wees niet zo hypocriet ons te verwijten te maken dat we inactievere spelers aanvallen. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Jij hebt volop aanvallen op rico gedaan terwijl jij ook wist dat deze onder vv stond. Er is dus niets nieuws onder de zon. Wij doen wat alle andere spelers ook doen. Ook wij zijn gewoon mensen,

Als je argumenteert kom dan met goede redenen en stop met wenen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser571

Guest
Lees mijn eerdere bericht: Mijn "excuus" is dat ik omringd werd door inactieve buren (Shitfly en Softie) en tegenstanders (Rico en Musake) en ik met een constant tekort aan edelmannen zat. Ik zat in niemandsland met mijn 10 edelmannetjes.

Hieruit kun je opmaken dat ik ook niet blij was met een inactieve buur als Ricoluci. Dit neemt niet weg dat zijn dorpjes wel aan mijn cluster lagen en dus in die zin het edelen waard waren.
 

DeletedUser

Guest
Stoppen kan ook met je prive leven te maken hebben.

Dit spel duurt al langer dan 3 jaar, volgens mij is het al 4 jaar geleden dat spel begon voor de centrum spelers....

Wij (fred en ik) hebben heel lang gestreden voor een eerste plek en die ook gehaald en ook redelijk lang op gestaan.

Echter, wat fred al eerder aangaf, spel duurt simpel te lang....
Spelers krijgen relaties en/of kinderen of krijgen te maken met scheiding of verlies, krijgen nieuw werk, school of krijgen het super druk door meer verantwoording.
Allemaal zaken die invloed hebben op de tijd die je in een spel wil of kan steken.

Doordat dit spel al jaren voortduurt, zijn er maar heel weinig orginele spelers op zijn/haar account.

Voor mij was de kous af doordat het super druk werdt op mijn werk.
Ik kon gewoon niet meer spelen, de stres liet het me niet toe.
Ik zou er denk ik aan onder door zijn gegaan.

Om je een indruk te geven.
Ik werk normaal alleen, en had 8 man ingeleend, die ik continu moest controleren en aan het werk zetten.
Bijna elke avond zat ik uren te tekenen en voor te bereiden.
Nu ik een maand of 5 gestopt ben, mis ik die nummer 1 positie totaal niet.
Die 1000 dorpen die ik had, koste me gewoon te veel vrije tijd.
Ongemerkt kijk je elke 2 uur dat je wakker bent, en vaak zelfs vaker en dat gaat ten koste van je prive en werk.

Ik ben blij dat ik de beslissing heb moeten maken om te stoppen, voor mijn eigen bestwil.

Het gaat iedereen goed.
 

DeletedUser

Guest
Stoppen kan ook met je prive leven te maken hebben.

Dit spel duurt al langer dan 3 jaar, volgens mij is het al 4 jaar geleden dat spel begon voor de centrum spelers....

Wij (fred en ik) hebben heel lang gestreden voor een eerste plek en die ook gehaald en ook redelijk lang op gestaan.

Echter, wat fred al eerder aangaf, spel duurt simpel te lang....
Spelers krijgen relaties en/of kinderen of krijgen te maken met scheiding of verlies, krijgen nieuw werk, school of krijgen het super druk door meer verantwoording.
Allemaal zaken die invloed hebben op de tijd die je in een spel wil of kan steken.

Doordat dit spel al jaren voortduurt, zijn er maar heel weinig orginele spelers op zijn/haar account.

Voor mij was de kous af doordat het super druk werdt op mijn werk.
Ik kon gewoon niet meer spelen, de stres liet het me niet toe.
Ik zou er denk ik aan onder door zijn gegaan.

Om je een indruk te geven.
Ik werk normaal alleen, en had 8 man ingeleend, die ik continu moest controleren en aan het werk zetten.
Bijna elke avond zat ik uren te tekenen en voor te bereiden.
Nu ik een maand of 5 gestopt ben, mis ik die nummer 1 positie totaal niet.
Die 1000 dorpen die ik had, koste me gewoon te veel vrije tijd.
Ongemerkt kijk je elke 2 uur dat je wakker bent, en vaak zelfs vaker en dat gaat ten koste van je prive en werk.

Ik ben blij dat ik de beslissing heb moeten maken om te stoppen, voor mijn eigen bestwil.

Het gaat iedereen goed.

hier kan ik inkomen. jij bent dan ook volledig gestopt en om privé redenen. Het volle begrip voor.
Maar ik heb er minder begrip voor om te zeggen ik stop met deze wereld omdat ze te saai wordt. als je gewoon je acc wil onderhouden ben je er op een kwartiertje per dag vanaf. Ok dan groei je idd niet, maar gaat niet al het werk waar je zolang voor gestreden en zoveel energie ingepompt hebt zomaar verloren.
 

DeletedUser

Guest
5 maanden stilstaan, is ook achteruitgang..

Wat denk je als je 5 maanden niet edel... je tegenstanders weten dat maar al te goed en zullen elke keer weer proberen je te slopen.

Ik ga voor vol, of ik stop er mee..
 

DeletedUser30507

Guest
nouw. ik had het topic nog even opengelaten voor reacties, iedereen heeft de kans gehad te reageren.

slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan