Dit is naar mijn idee wederom een teken dat TW totaal de verkeerde kant opgaat.
Spel wordt tot het ziekelijke gerekt en alleen een klein select groepje houdt het vol.
En dat heeft niets over kwaliteiten en angsten te maken.
Zegt puur iets over de uiteindelijke saaiheid van dit spel.
Firm valt echt niet omdat Cervix en DTW beter zijn.. ( het zou heel goed kunnen dat ze dat zijn.. alleen zullen we het nooit weten aangezien de meeste goede spelers allang gestopt zijn )
Feit is wel dat Cervix en DTW meer volhouders heeft en dat ze meer contacten hebben om de stoppers te vervangen.
Maar of dat nou de bedoeling van het spel is?
Ik heb EN travian EN tribal wars gespeeld.
En voor de beginperiode vond ik Tribalwars echt veel beter.
Meer legers, meer spanning, meer oorlog..,, en GEEN graan
Maar Tribal wars is aan het eind 2 dingen..
1: super saai.( te grote allianties, teveel internwerk, teveel micromanagement en teveel dorpen)
2: super veel werk om die 100'den legers weer op te bouwen die je verliest na wederom een aanval op een onneembare muur wat je misschien 5 a 10 dorpen oplevert.
En je ziet het op elke wereld weer terug..
Rondes duren simpelweg voor 80 a 90% van de spelers te lang.
en dat vind ik gewoon doodzonde.
Het lijkt me dat spellen worden ontworpen voor spelers om er plezier aan te beleven...
Softie
(Fred)