Afscheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19467

Guest
Nou, je vertrekt in stijl zullen we maar zeggen. Wat een zinloos gebaar, sommige mensen hebben meer recht op een eigen topic dan anderen, niet om de punten, maar om de rol die ze speelden in een community of op een wereld. En in het geval van Onyxteam was die rol aanzienlijk groter dan de jouwe. Vergis je niet, ik ben ook tegen het openen van een eigen topic om afscheid te nemen van TW, des te meer omdat het reacties als de jouwe uitlokt. En een forum daar niet op zit te wachten.

Ik durf best te erkennen dat je af en toe een bron van ergernis bent geweest voor me op dit forum, je had nooit iets nieuws te melden en had het eigenlijk alleen over de slechte kanten van »E« en over het grote onrecht dat jou zou zijn aangedaan. Desondanks wens ik je het beste toe, dus nog veel plezier en succes in zaken die er meer toe doen dan dit spelletje en ook alvast een gelukkig 2009 gewenst :)

Je zal wel weer ergens de kop opsteken verwacht ik... Sowieso de helft van de spelers die stoppen schijnen dat te doen ;)

:eek: De jarl van iritatie die reageert op mijn afscheid! :eek: <3 Me dag kan niet beter worden.
Ouch, we verschillen daarin niet zoveel...
Wij beide iriteren mensen.(De een wat meer als de ander, Of het nou on-topic is of niet, Don't care! )
Maar daarin tegen, ga ik daar binnenkort mee stoppen^^, en ga jij er leuk mee door:O


nerd-771816.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16768

Guest
Jammer dat je stopt kimber.

Hierbij sluit ik dit topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan