Advertenties blokkeren

DeletedUser69459

Guest
Iemand een idee hoe je die ****** advertenties kan blokkeren? Heb al adblock gedowwnload maar helpt echt voor geen meter --`
 
Reactiescore
1.367
Uitsluitsel gekregen. De coma bevestigd dat het verboden is een addblock te gebruiken. :)

En waar in de regels staat dit?
Hier kun je er niets over vinden: Clicky

Ik dacht me te herinneren dat er een "addblocker" zat bij sommige anti-virus producten, dus die mag je dan niet gebruiken als je op tribalwars zit? :eek:
 
Reactiescore
746
Hoe controleren jullie dit en wat is de straf? Gewoon vraagje :D
Dat ga ik lekker niet aan je neus hangen. ;)

En waar in de regels staat dit?
Hier kun je er niets over vinden: Clicky

Ik dacht me te herinneren dat er een "addblocker" zat bij sommige anti-virus producten, dus die mag je dan niet gebruiken als je op tribalwars zit? :eek:
Blijkbaar niet.
 
Reactiescore
1.367
Dat ga ik lekker niet aan je neus hangen. ;)


Blijkbaar niet.

Kun je ook antwoord geven waar we dit in de regels terug kunnen vinden?
 
Reactiescore
133
Maak het Poo nou niet zo moeilijk :p
Hij heeft (samen met Bappos) echt geweldig werk gedaan op het ideeënforum, wat ongetwijfeld veel tijd gekost heeft. Bedankt beiden :)

In de scriptregels vind je dat een script geen premiumvoordelen beschikbaar mag maken voor accounts zonder premiumstatus, een add-blocker is ook een script en dus verboden. Dit verbod is ook heel logisch, want als je zonder premium speelt moet er toch iets verdient kunnen worden.
 
Reactiescore
746
Maak het Poo nou niet zo moeilijk :p
Hij heeft (samen met Bappos) echt geweldig werk gedaan op het ideeënforum, wat ongetwijfeld veel tijd gekost heeft. Bedankt beiden :)

In de scriptregels vind je dat een script geen premiumvoordelen beschikbaar mag maken voor accounts zonder premiumstatus, een add-blocker is ook een script en dus verboden. Dit verbod is ook heel logisch, want als je zonder premium speelt moet er toch iets verdient kunnen worden.

<3
Dankje, en daar is het antwoord dus. :)
 
Reactiescore
1.367
Maak het Poo nou niet zo moeilijk :p
Hij heeft (samen met Bappos) echt geweldig werk gedaan op het ideeënforum, wat ongetwijfeld veel tijd gekost heeft. Bedankt beiden :)

In de scriptregels vind je dat een script geen premiumvoordelen beschikbaar mag maken voor accounts zonder premiumstatus, een add-blocker is ook een script en dus verboden. Dit verbod is ook heel logisch, want als je zonder premium speelt moet er toch iets verdient kunnen worden.

Ik maak het hem niet moeilijk, ik vroeg me gewoon af waar het staat

Tevens heb ik als premium gebruiker toch het recht op GEEN reclame?
Nou, vaak genoeg krijg ik toch een advertentie bij dorpsinformatie, de volgende keer zal ik daar is een screenshot van maken ^^
 
Reactiescore
746
Ik maak het hem niet moeilijk, ik vroeg me gewoon af waar het staat

Tevens heb ik als premium gebruiker toch het recht op GEEN reclame?
Nou, vaak genoeg krijg ik toch een advertentie bij dorpsinformatie, de volgende keer zal ik daar is een screenshot van maken ^^

dan ligt dat aan je browser of PC. Voor Tribalwars zelf zijn adds uitgeschakeld wanneer je premium hebt.
Recentelijk iets gedownload? Zou daar aan kunnen liggen.
 
Reactiescore
1.367
dan ligt dat aan je browser of PC. Voor Tribalwars zelf zijn adds uitgeschakeld wanneer je premium hebt.
Recentelijk iets gedownload? Zou daar aan kunnen liggen.

nope, het ligt niet aan de browser of aan de pc, ik heb alles uitstaan en dan komt het nog, en heb dit ook op verschillende pc's
En als ik addblock aan heb terwijl ik gewoon met een premium account speel zegt hij toch dat er minimaal 1 advertentie is geblokkeerd
 
Reactiescore
1.367
Dat zou niet mogen. Heb je dat ook met alle scripts uitgeschakeld?

Ook als ik alle scripts uit heb komt dit voor,

De reclame op de dorpsinformatie pagina komt sporadisch voor en mijn addblocker blokkeert hem dan niet.
Ook op de normale pagina's blijft mijn addblocker zeggen dat er reclame geblokkeerd is als ik alles behalve dat ding uit heb
 
Reactiescore
133
Ik maak het hem niet moeilijk, ik vroeg me gewoon af waar het staat

Tevens heb ik als premium gebruiker toch het recht op GEEN reclame?
Nou, vaak genoeg krijg ik toch een advertentie bij dorpsinformatie, de volgende keer zal ik daar is een screenshot van maken ^^

@eerste regel: daar heb je gelijk.
@de rest en alle volgende posts: die add komt gegarandeerd niet vanuit het spel, zelfs zonder premiumstatus krijg je daar geen reclame. De enige plekken waar TW reclame plaatst zijn het stamforum (bovenaan) en het hele spel (rechts naast de content). CC-cleaner lost je probleem waarschijnlijk op, maar het verwijderen van alle browsercache kan al voldoende zijn.
 

DeletedUser

Guest
Hij zal wss wat malware op zn pc staan hebben. Ikzelf heb nooit een add geblokkeerd gezien op een premium account.
 

DeletedUser69459

Guest
Ik ook niet, wel op account zonder pp maar dan heb je er eig amper last van aangezien het helemaal rechts staat en zonder premium speel je hoogstwaarschijnlijk niet met de bedoeling om veel acties op korte tijd te doen.
 
Reactiescore
1.367
Schakel je addblock eens uit dan, en plaats hier eens een screenshot wanneer het voorkomt. Dan bespreek ik dat eens met het ingame team :)

Het komt bijna niet voor, en als het voorkomt is het van http://www.bplaced.net
Het zou ook wel is van een script kunnen komen, maar dan klopt de link die ik leg tussen die reclame en de blokkatie van ABP niet

Ik zal adblock op TW uitdoen, en mijn scripts ook tenzij ik ze gebruik, en als het dan alsnog voorkomt...

Moet wel een malware zijn. Is geen andere verklaring voor. Heb ik ook gehad ooit.

Malware? kheb het op verschillende laptops/desktops waar allemaal virus bescherming op zit?
 

DeletedUser

Guest
Malware kan je niet detecteren met virusscanners, ga naar je programmas en onderdelen en verwijder alles dat verdacht lijkt.
Als je een programma niet kent, moet je het eens googlen, dan zie je of het adware/malware is of niet.
 

DeletedUser73455

Guest
Malware kan je niet detecteren met virusscanners, ga naar je programmas en onderdelen en verwijder alles dat verdacht lijkt.
Als je een programma niet kent, moet je het eens googlen, dan zie je of het adware/malware is of niet.

Bedankt. Wat ook een tip is, is om 1 van deze programma's te downloaden en uit te voeren. (meerdere runnen is altijd aanbevolen :D)
BitDefender Free Edition, Kaspersky Virus Removal Tool, Malwarebytes (deze raad ik sterk aan, deze gebruik ik bijna altijd. Het werkt altijd optimaal bij mij!), Norman Malware Cleaner, and SuperAntiSpyware.

Je normale antivirus virusscanner werkt niet altijd optimaal heb ik zelf opgemerkt. Zoals Norton of Avast werkt niet altijd even goed bij mij.
 
Bovenaan