*******admins

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
weer iemand die lult, terwijl ie niet weeet waar ie het over hebt:p:mad:

tja, ik kan alleen alle anderen gelijk geven.
vanuit mijn standpunt is het je eigen schuld dat je je noble kwijt bent.
[player]Brotch[/player]
je had meer support moeten sturen met je noble
er is juist niets mis met de forum admins !
de fout ligt bij jezelf.
zijn ridder heeft een hoge verdediging, en een lagere aanval.
als je dan alleen een ridder met je noble meestuurd, zie je het resultaat.
gebruik je de simulator dan niet, vraag ik em af, of is het de simulator zijn fout:D
 
Reactiescore
2.496
@ captain jack sparrow


er is juist niets mis met de forum admins !
hier zeg je al dat je er niets van af weet.

de forumadmins hebben zelf nada rechten in het spel zelf.
net zoals ik als chatadmin geen rechten heb in het spel zelf.

maargoed, nu verder ontopic.
spoonk dit zijn serverproblemen, vaak technische problemen waar de admins niets aan kunnen doen.
flachi de hoofdadmin van de .nl werelden is hier om ervoor te zorgen om mensen te bannen en dergelijke.
hij is NIET de beheerder van de servers waar de werelden op draaien.

hiervoor moet je bij de duitse mods zijn.

om daar nog eens aan toe te voegen dit zijn technische problemen.
ik zal ook eens gaan klagen als ik mijn favoriete programma op tv mis omdat de elektriciteit uitvalt.
of omdat ik geen bad kan nemen omdat ik geen water heb.

en BEIDE van mijn voorbeelden zijn nog betalende zaken.

ik denk dat ongeveer 15% ( flachi heeft me ooit eens een % gegeven, ben ik al vergeten ) Premium account betaald.

en tribalwars moet de servers ook kunnen betalen, maargoed.
doneer jij maar enkele 100'en euro's aan tribalwars en zeg hen servers te kopen die goed draaien, en DAN NOG zal er een downtime zijn.

dit soort zaken gebeuren nu eenmaal, leer er mee leven.
 

DeletedUser

Guest
@ captain jack sparrow


er is juist niets mis met de forum admins !
hier zeg je al dat je er niets van af weet.

de forumadmins hebben zelf nada rechten in het spel zelf.
net zoals ik als chatadmin geen rechten heb in het spel zelf.

maargoed, nu verder ontopic.
spoonk dit zijn serverproblemen, vaak technische problemen waar de admins niets aan kunnen doen.
flachi de hoofdadmin van de .nl werelden is hier om ervoor te zorgen om mensen te bannen en dergelijke.
hij is NIET de beheerder van de servers waar de werelden op draaien.

hiervoor moet je bij de duitse mods zijn.

om daar nog eens aan toe te voegen dit zijn technische problemen.
ik zal ook eens gaan klagen als ik mijn favoriete programma op tv mis omdat de elektriciteit uitvalt.
of omdat ik geen bad kan nemen omdat ik geen water heb.

en BEIDE van mijn voorbeelden zijn nog betalende zaken.

ik denk dat ongeveer 15% ( flachi heeft me ooit eens een % gegeven, ben ik al vergeten ) Premium account betaald.

en tribalwars moet de servers ook kunnen betalen, maargoed.
doneer jij maar enkele 100'en euro's aan tribalwars en zeg hen servers te kopen die goed draaien, en DAN NOG zal er een downtime zijn.

dit soort zaken gebeuren nu eenmaal, leer er mee leven.

en daar is duckje met zijn verlossende woorden die ons wijsheid geven en ons de kans geeft om door tegaan met waar we mee bezig waren.

nee grapje
duckje bedankt voor deze opheldering in de zaak, het is niemands "schuld" maar gewoon een domme handeling van iemand :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
U Lose

Enne Ik zou maar goed de mededelingen bord onder het inlogscherm checken voordat je weer naar de mallemoeren gaat :D
 

DeletedUser575

Guest
spoonk doe eens normaal...

kom op hey een beetje rustiger mag wel, en ik vind het terecht al word je nu geband.

jy ben zow dom geweest 1 katapult mee te sturen dus je nobel was zo i zo al dood geweest of had je meer gestuurd nee he ,

als jy andere mensen ga uitzeiken omdat hun het niet snappen volgens jouw, leer dan eerst tw spelen, met je 1 katapult en nobelt :rolleyes:
 

DeletedUser657

Guest
@ captain jack sparrow


er is juist niets mis met de forum admins !
hier zeg je al dat je er niets van af weet.

de forumadmins hebben zelf nada rechten in het spel zelf.
net zoals ik als chatadmin geen rechten heb in het spel zelf.

maargoed, nu verder ontopic.
spoonk dit zijn serverproblemen, vaak technische problemen waar de admins niets aan kunnen doen.
flachi de hoofdadmin van de .nl werelden is hier om ervoor te zorgen om mensen te bannen en dergelijke.
hij is NIET de beheerder van de servers waar de werelden op draaien.

hiervoor moet je bij de duitse mods zijn.

om daar nog eens aan toe te voegen dit zijn technische problemen.
ik zal ook eens gaan klagen als ik mijn favoriete programma op tv mis omdat de elektriciteit uitvalt.
of omdat ik geen bad kan nemen omdat ik geen water heb.

en BEIDE van mijn voorbeelden zijn nog betalende zaken.

ik denk dat ongeveer 15% ( flachi heeft me ooit eens een % gegeven, ben ik al vergeten ) Premium account betaald.

en tribalwars moet de servers ook kunnen betalen, maargoed.
doneer jij maar enkele 100'en euro's aan tribalwars en zeg hen servers te kopen die goed draaien, en DAN NOG zal er een downtime zijn.

dit soort zaken gebeuren nu eenmaal, leer er mee leven.


Kost die fucking server maar 100 euro, OMG/ dat is wel heel goed koop, als ik binnenkort thuis ben kan ik zelf me server hosten als ik dat wil, heb thuis pc met alles erop en eraan, dus kan ik beter hosten omg:p 100 euro, dat is zelfs minder dan inschrijfgeld voor Call of duty CUPs:p

als die fucking upgrade er niet was had ik niet mijn 3de village, en kon ik weer verder naar mijn 3k speer/sword verder gaan wat ik bijna had!
 

DeletedUser

Guest
Spoonk ga buiten is een luchtje scheppen.
Je gedraagt je als een idioot.

En er staat nog altijd 100'en euro's.
 
Reactiescore
2.496
Kost die fucking server maar 100 euro, OMG/ dat is wel heel goed koop, als ik binnenkort thuis ben kan ik zelf me server hosten als ik dat wil, heb thuis pc met alles erop en eraan, dus kan ik beter hosten omg:p 100 euro, dat is zelfs minder dan inschrijfgeld voor Call of duty CUPs:p

als die fucking upgrade er niet was had ik niet mijn 3de village, en kon ik weer verder naar mijn 3k speer/sword verder gaan wat ik bijna had!

Je leest ook niets he ?

als je het nog eens aandachtig doorleest zul je zien dat ik ENKELE 100'EN euro's zeg, dus meer dan 100 euro, zelfs enkele keren 100euro meer.

ik gok op een 600-700 euro per maand, hoewel ik me hier niet over ga uitspreken want dit weet ik niet met zekerheid.

aan de andere kant kan ik me wel uitspreken over je claim hier.

denk ik hier verkeerd of zijn je reports vervalst?



Aanvaller: spoonk
Dorp: |AMOR|SpNk|001| (465|484) K44

Aantal: 0 0 0 0 0 0 1 1
Verliezen: 0 1 0 0 0 0 0 0 1


Verdediger: mace wind116
Dorp: mace wind116s dorp (467|489) K44

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0

zullen we je het even uitleggen.

het gaat zo:
1.speer / 2.zwaard / 3.bijl / 4.boog / 5.verkenner / 6.lcav / 7.Beredenboog / 8.hcav / 9.ram / 10.cata / 11.ridder / 12.edelman


zoals je vanonder kan zijn bij de verdediger, heeft deze op de 9de plaats 1 staan
--> 1
een ram dus ?

zoals je bij jezelf kan zien heb je op de 7de en 8Ste plaats 1 staan
dus 1 beredenboog en 1 hcav

maar bij verliezen verlies je 1 zwaard en 1 hcav.

mis ik soms iets ?
maargoed, misschien kan je niet copy-pasten.

dan kijken we even verder dan onze neus lang is.

muur lvl 13
een beetje later lvl 11.
maargoed dat maakt niet uit,
het bewijst wel dat je niet veel rammen hebt.

als we dan eventjes de simulator gebruiken zien we dat 1 nobleman, met 1 ridder / of 1 ram / of 1 bereden boogschutter, bekijk het zelf maar even maar je zegt duidelijk in je reports dat er maar 1 troep + 1 edelman meegaat.

dan STERFT DE EDELMAN MET DE MUUR ALLEEN AL

dus conclusie
  • Spoonk is dom, en stuurt 1 troep + edelman op een lvl 11 muur
  • spoonk heeft alles gefaked en zit hier te lullen

kies een optie.

mvg
duckje
 

DeletedUser120

Guest
spoonk niet zon grove taal dat kan je ook gewoon zeggen he!
 

DeletedUser412

Guest
Spoonk ik vind dit zeer triest van je, zelfs als je enorm boos bent kun je nog gewoon posten/ antwoord geven op iemand.
 

DeletedUser

Guest
Kost die fucking server maar 100 euro, OMG/ dat is wel heel goed koop, als ik binnenkort thuis ben kan ik zelf me server hosten als ik dat wil, heb thuis pc met alles erop en eraan, dus kan ik beter hosten omg:p 100 euro, dat is zelfs minder dan inschrijfgeld voor Call of duty CUPs:p

als die fucking upgrade er niet was had ik niet mijn 3de village, en kon ik weer verder naar mijn 3k speer/sword verder gaan wat ik bijna had!

Rand-debiel, ik heb geen andere woorden. Op over-de-rand-debiel na.

Dacht je echt dat die server maar 100 euro kost? Een server een een goede 20.000 spelers heeft en zo'n miljoenen mb's verscheept in tijden waarbij jij niet eens bij kan stilstaan hoe dom je nou eigenlijk bezig bent.

Je bent zo krenterig dat je de kosten van één noblemannetje terug claimt door een eikel te zijn? Als je goede farms had gemaakt had je die grondstoffen door 4 aanvallen te sturen gelijk weer terug kunnen hebben binnen 1 uurtje.

Wat denk jij als je dit soort dingen doet? Dat zeuren op het forum over die grondstoffen? Dacht je dat je onze steun ging krijgen? Dan ben je nog dommer, dit is een forum voor mensen die echt iets te zeggen hebben tegen de rest van de mensheid. Jij bent alleen maar voor de show. En die show ziet er zo uit: *Een rand-debiel komt op, schreeuwt wat, word afgebekt door publiek en gaat daardoor nog harder schreeuwen*. Dat mag jij misschien niet zo zien maar dat is de realiteit. En de realiteit maakt alleen maar de muren van onze gevangenis meer zichtbaar.

Die muren van jou gevangenis zouden 1m lang, 1m breed en 100 meter hoog moeten zijn. En dan spijkers van 20cm lang over de hele muur. En dan withete lava vanaf boven...
 

DeletedUser657

Guest
ik verw8t geen steun van je, wil geen steun van je, wil alleen laten zien dat dit genaait is, nu heeft die gast alweer defense, nu ik weer ene noble heb, mijn hele army weg:mad:
 

DeletedUser

Guest
ik verw8t geen steun van je, wil geen steun van je, wil alleen laten zien dat dit genaait is, nu heeft die gast alweer defense, nu ik weer ene noble heb, mijn hele army weg:mad:

Koop eeN Lolly --()

Ik ben ook een nobel kwijt geraakt? Dus? De Admins zijn geen verzekeringsmaatschappij...

Nee daar kan je de vruchten niet van plukken maat dus koop maar snel die lolly en ga daarmee spelen..
 
Reactiescore
2.496
ik verw8t geen steun van je, wil geen steun van je, wil alleen laten zien dat dit genaait is, nu heeft die gast alweer defense, nu ik weer ene noble heb, mijn hele army weg:mad:


lees mijn post eens door.
of ignore je me nu ook al ?

maargoed,
je hele army weg ?

spijtig voor je, kan altijd gebeuren.
dan is het nog steeds niet tw's schuld.
 

DeletedUser657

Guest
dat komt door die fucking upgrade:p maar laat maar, geef me villages wel weg;PP



PM FOR HIS VILLAGE
 

DeletedUser657

Guest
ga toch weer over 1 week naar huis na lange vakantie, en dan heb ik me master pC
 

DeletedUser

Guest
Ik ben blij dat zo'n irritante debiel als jij stopt.
Feest bij Elmo op w2:rolleyes:
 

DeletedUser657

Guest
Ik ben blij dat zo'n irritante debiel als jij stopt.
Feest bij Elmo op w2:rolleyes:

was toch al van plan, ga binnenkort naar huis, 6km verder op:p en uit amsterdam, dan ga ik daar 3 maanden weer wonen, en dan naar madrid voor paar weken, Druk leven jongen, maar eerst 3 maanden veel oefenen voor call of duty tournement! en dan hopelijk hoofdprijs pakken:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan