Adelshoeve

DeletedUser

Guest
knap, en wat is je naam?

Als je dat niet wilt vertellen, hoeveel punten heb je ongever?

Ben benieuwd met hoeveel punten jij een adels hebt :eek:
 

DeletedUser2863

Guest
Naam zeg ik inderdaad niet;)
Kijk top 100 af en je zal me vinden als je slim bent;)
 

DeletedUser2863

Guest
Niet waar hoor.. En slimme speler die het spel kent, weet me te vinden;)
 

DeletedUser2863

Guest
Mssn wel hé;)

Nee ik heb geen leven...
Wel al 2jaar samen met vriendin.. Elke dag naart school, en sweekends werken en uitgaan.. En toch geen leven hebben:d
 

DeletedUser12828

Guest
Ik heb 2000+ spelers in me buurt die stoer doen Ik denk echt Wauw punten noobs! En als ze me gaan scouten schrikken ze zich rot xd
 

DeletedUser13801

Guest
het probleem is alleen gebouwen geven punten vooral de kazerne, stal
enzo zodra die hoog zitten kun je gemakkelijker troepen bouwen en
ten tweede met veel punten kom je makkelijker in een stam die
groot is omdat ze je graag accepteren :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb 2000+ spelers in me buurt die stoer doen Ik denk echt Wauw punten noobs! En als ze me gaan scouten schrikken ze zich rot xd

Wist jij al dat ik jouw grootste fan ben? :rolleyes:

Oftewel: Ik zie het nut van je bericht niet echt in, je hebt zeker nog nooit gehoord van de spreekwoorden; "Hoge bomen vangen veel wind" en "Hoogmoed komt voor de val"?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb smederij pas op 5. Dus een adelshoeve duurt nog wel een tijdje.
Mijn smederij staat ook nog niet zo hoog. Snap het nut er eingelijk niet van. Waarom zo vroeg beginnen edelen? Meestal zijn dan alle gs verspild aan de smederij/adelshoeve/edelman terwijl de gs-productie dan laag is. Die mensen hebben dan meestal niets van troepen en zijn dus makkelijk te edelen. Geen aanrader dus.
 

DeletedUser

Guest
inderdaad had ik op w5 met mijn "sterkere" buurman geen muur maar wel 5 dorpen:rolleyes: had even de 3 beste geëdeld ik werk nu eerst aan mijn ngs en muur en troepen en boerderij
 

DeletedUser

Guest
Wist jij al dat ik jouw grootste fan ben? :rolleyes:

Oftewel: Ik zie het nut van je bericht niet echt in, je hebt zeker nog nooit gehoord van de spreekwoorden; "Hoge bomen vangen veel wind" en "Hoogmoed komt voor de val"?
Ik denk dat hij dat juist bedoelt met die spelers die 2000 punten hebben maar weinig troepen hebben gemaakt.
 

DeletedUser

Guest
ja, je moet er wel om vechten niet zo een dorp van 500 punten
neem een deftig dorp dan
 
Bovenaan