Adelshoeve

DeletedUser

Guest
Uhu. Ik dacht, ik ga eens het edeltarget van normanss om vv vragen om vervolgens zijn dorp te verdedigen. Maar normanss, je hebt goed gestreden ;)
 

DeletedUser

Guest
Zie ik daar speer in de aanval en een edelman die dood is?? :p

ik had een hoop vermoord
en verwachte dat het leeg was

ik hoopte om gelijk buit mee te nemen

maar dat liep even mis XD

agjaa van fouten leer je :)
 

DeletedUser

Guest
Oke, omdat er toch al een topic open is over de adelhoeve, en ik geen zin heb om te zoeken kan ik het net zo goed hier vragen.

Als je als doel hebt zo snel moegelijk een adelhoeve te bouwen hebt.
En daarvoor andere dingen laten varen, zoals sterke verdediging, en andere gebouwen die je niet leveled. Ben je dan ten opzichte van iemand anders die alles geleidelijk aan doet en pas als hij dicht in de buurt van de requirements van een adelhoeve ervoor gaat bouwen. Als je ermee weg komt,met het bouwen van een adelhoeve zonder een goed dorp te hebben, ik bedoel dus zonder zelf geëdeld te worden. maakt je dit dan sterker dan de mensen die er langer mee hebben gewacht.

Om een lang verhaal kort te maken, zo snel mogelijk een adelhoeve, of gewoon er mee wachten tot je goed genoeg bent.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan je mijn strategie uitleggen, maar daar heb je niks aan...
Nee, het ligt helemaal van je buurt af of je wacht of gelijk eraan begint, meestal begint een punten-geiler direct met smederij, enz.
Als je een farmleger hebt en het geluk van goede farms, dan kan je er snel aan beginnen...

ff in het kort:
Bouw rustig en speel het spel gewoon mee, de adelshoeve komt vanzelf wel, je moet je smederij op 10 hebben voor bepaalde gebouwen of legers, dus die adelshoeve klim je vanzelf wel naartoe... ;)
 

DeletedUser

Guest
ja eerste wereld waarin ik speel, maar ik zit al redelijk dicht tegen adelhoeve aan.
heb hoofdgebouw al op 20 gemaxed.
Dus als ik nu ervoor kies kan ik meteen smederij van 12>20 gooien, de vraag is of ik dit nu snel moet doen of niet
 

DeletedUser13346

Guest
eerst hoofdgebouw 20 en je grondstoffen 25/25/22 ofzo
tenzij je goeie farms hebt.. want na smederij kost je adelshoeve+munt+edel een pak:)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ook adels gemaakt, muntje geslagen en morgen ochtend ff edeltje... :p
 

DeletedUser13346

Guest
ik men grondstoffen maxen nu :)
IJzermijn (level 29) 0:11:34 vandaag om 00:36 uur afbreken
Leemgroeve (level 30) 9:19:09 vandaag om 09:55 uur afbreken
 

DeletedUser

Guest
Hmm achterstand van de ijzermijn begin ik nu toch wel te voelen :D
 

DeletedUser

Guest
jah best wel :D


komt jou dit bekent voor al de VV van *verwijderd* :cool:

Verdediger: Prepared
Dorp: Grrrrrrrr (497|420) K44

Aantal: 210 210 210 277 73 80 37 0 0 0 2 0
Verliezen: 210 210 210 277 73 80 37 0 0 0 2

Verdediger: Prepared
Dorp: Grrrrrrrr (497|420) K44

Aantal: 600 400 0 9 14 0 0 0 0 0 1 0
Verliezen: 600 400 0 9 14 0 0 0 0 0 1

Pas maar op jij >: )


Is het trouwens normaal om op het forum open en bloot te vertellen wie je vervangt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan