[Add] vs B@N@@N

DeletedUser

Guest
De fusie van B@N@@N met rage!.
Zat er al een heel eind aan te komen. Maar nu is het eindelijk ook gebeurd. Graag eens jullie reacties erover.
 

DeletedUser

Guest
Het leek er inderdaad aan te komen maar de plannen waren er nog niet zo heel erg lang. (althans, bij mij bekend)

Mijn reactie is: Het was nodig om deze wereld spannend te houden. Rage! & B@N@@N zullen hun handen anders vol genoeg hebben gehad om [Add] weg te ruimen / tegen [Add] te verdedigen waardoor UP-R hun oppermachtige positie alleen maar kan versterken.

Theoretisch gezien gaat zo'n door zo'n 'fusie' (wat ik gewoon recruiten vind in dit geval, 10 leden) de moraal omhoog doordat er nieuwe kansen zijn en het weer wat drukker op onze chat / forum wordt. Of dit ook zo uitpakt is altijd maar de vraag, ik vermoed / hoop van wel maar dat zal de tijd moeten uitwijzen.

Als we deze stap niet gemaakt zouden hebben hadden we óf de 'vijand' moeten recruiten óf we zouden doodbloeden en als individuen verder spelen.
 

DeletedUser

Guest
Dit is een cruciale periode. Veel stammen krijgen te maken met inactiviteit, dit was voor zover ik ermee bekend ben ook bij [Add] het geval. Dit noodlot had ook effect op Rage! en B@n@@n. Aangezien veel leden uit Rage! goed opkonden schieten met leden in B@n@@n was dit een voor de hand liggende keuze.
Verder vind ik het beetje overdreven er een heel topic aan te weiden. Of is dit nou zulk groot nieuws? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
overdreven ja.

Wel denk ik dat veel mensen het nog niet eens is opgevallen omdat rage! al uit de top 5 was verdwenen.
Toch vind ik het nog steeds een goede zet van banaan en wens ik
mijn maatjes veel suc6 in b@n@@n ;)
 

DeletedUser15508

Guest
overdreven ja.

Wel denk ik dat veel mensen het nog niet eens is opgevallen omdat rage! al uit de top 5 was verdwenen.
Toch vind ik het nog steeds een goede zet van banaan en wens ik
mijn maatjes veel suc6 in b@n@@n ;)

Dat word een stukje schrijven deze week Res ;)
Veel gebeurd wat er al langer zat aan te komen.
 

DeletedUser

Guest
het is altijd leuk om te weten hoe het allemaal in elkaar steekt.

Wat de veranderingen hierdoor zijn op bijvoorbeeld de kaart of de verhoudingen tussen de nieuwe stam en de oude stammen. Zoals jullie zelf al aangeven, nu blaast er even een geheel nieuw fris windje in het oosten ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik was er al van op de hoogte en idd dit is een mooi onderwerp ;)


k45 is nog nooit van 1 stam geweest

begin: temple,DBVC,[~DF~],pjint
daarna:9th,|tng|,pjint,b@n@@n
daarna Rage!,|tng|,b@n@@n,[add] en TGC
en nu b@n@@n en [add]

een laatste oorlog en k45 is mischien eindelijk overheerst
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15508

Guest
Overheersing door 1 stam zit er toch niet direct aan te komen. Van beide kampen zitten daar goede spelers. Ook zit er een speler van TSW in dat continent ;)
 

DeletedUser7252

Guest
De fusie van B@N@@N met rage!.
Zat er al een heel eind aan te komen. Maar nu is het eindelijk ook gebeurd. Graag eens jullie reacties erover.

Ik voel me vereerd dat je er een apart topic over maakt :D
 

DeletedUser7025

Guest
Ik was er al van op de hoogte en idd dit is een mooi onderwerp ;)


k45 is nog nooit van 1 stam geweest

begin: temple,DBVC,[~DF~],pjint
daarna:9th,|tng|,pjint,b@n@@n
daarna Rage!,|tng|,b@n@@n,[add] en TGC
en nu b@n@@n en [add]

een laatste oorlog en k45 is mischien eindelijk overheerst

Goed bijgehouden ;) Maar ook K55 is nog nooit echt door 1 stam in bezit geweest. UP-R word wel steeds sterker maar wij hebben er ook nog een flink cluster dus dat komt wel goed;)
 

DeletedUser

Guest
Tijd voor een goed overzichtelijk kaartje ? :)

Edit: Oeps ik d8 dat ik in het andere topic zat :s
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik was er al van op de hoogte en idd dit is een mooi onderwerp ;)


k45 is nog nooit van 1 stam geweest

begin: temple,DBVC,[~DF~],pjint
daarna:9th,|tng|,pjint,b@n@@n
daarna Rage!,|tng|,b@n@@n,[add] en TGC
en nu b@n@@n en [add]

een laatste oorlog en k45 is mischien eindelijk overheerst

Een groot gedeelte van Rage! ligt daar wel nog.
[Add] ( wij ) heeft het voordeel een kern achter hen te hebben liggen. Die veilig ligt.

Wat de spelers van het vroegere Rage! niet hebben. Door UP-R.
 

DeletedUser

Guest
B@N@@N & Rage! wel .. [Add] & |TNG| hadden een volledig actief forum. Dit maakt het nog actiever.
We hebben meerdere FM's nodig om het proper te houden.. ^^

krijg ik nog een bedankje omdat ik geholpen heb met pro te edelen?
 

DeletedUser

Guest
B@N@@N & Rage! wel .. [Add] & |TNG| hadden een volledig actief forum. Dit maakt het nog actiever.
We hebben meerdere FM's nodig om het proper te houden.. ^^

owjah, want jullie zijn de gezelligste stam van TW, omdat jullie zulke slechte leden hebben ;)


owjah, daarom ging je van Eok-54 naar UP-R, omdat jullie stam zo actief was:confused:. Of was DC dan toch gewoon bang dat zijn leden niks tegen UP-R konden beginnen.
 

DeletedUser

Guest
owjah, daarom ging je van Eok-54 naar UP-R, omdat jullie stam zo actief was:confused:. Of was DC dan toch gewoon bang dat zijn leden niks tegen UP-R konden beginnen.

Was de vorige bezitter van RaymondC, ik niet.

En ik hoop dat Add wint. :D
 
Bovenaan