[Add] stopt.

DeletedUser

Guest
ik voel me weer gepasseerd :(?

Hehe, nee idd.. Mr het kwam steeds van dezelfde spelers en dat is gewoon niet eerlijk.
Toen ik vv van res had, en ik zelf weg moest, heb ik nog een uurtje langer moeten wegblijven van men vriendin, omdat niemand zich aanbod, terwijl er wel aant tellen waren op het telforum. Dan krijg je het wel op je heupen..

en de jos natuurlijk ook, men trouwe medecompaan! ^^
 

DeletedUser

Guest
Even ook een woordje van mijn kant.

Kiwi en HRS hebben ons goed onder druk gezet. Ik heb respect voor beide stammen en hun leiders.

Zelf laat of liet ik amper iets van me horen op AF. Maar ben sinds TNG altijd leider geweest samen met lil. Respect dude , het waren 2 zalige jaren. (Chilleke dooeeenn!!!)

Er is veel verandert maar eens een [Add]'er altijd een [Add]'er. Wij hebben tijden gehad om te juichen , maar ook zeer moeilijke tijden. Ondanks alle interne en externe problemen bleven de leden doorzetten. Ik bedank hun voor de geweldige tijden.

Ik heb maar 1 boodschap aan alle [Add]'ers. Bewijs dat je er nog bent ,verover W5 en gebruik al je kennis dat je hebt opgedaan in [Add] zodat die jaren niet voor niets waren. Dien je stammen zoals je het hebt gedaan voor [Add] .

En niet vergeten "Play hard , Go pro!!"

Mvg
rob
 

DeletedUser872

Guest
mooi ROB!!

je was een leuke tegenstander en nog eens succes aan alle add leden he!!
 

DeletedUser

Guest
Even ook een woordje van mijn kant.

Kiwi en HRS hebben ons goed onder druk gezet. Ik heb respect voor beide stammen en hun leiders.

Zelf laat of liet ik amper iets van me horen op AF. Maar ben sinds TNG altijd leider geweest samen met lil. Respect dude , het waren 2 zalige jaren. (Chilleke dooeeenn!!!)

Er is veel verandert maar eens een [Add]'er altijd een [Add]'er. Wij hebben tijden gehad om te juichen , maar ook zeer moeilijke tijden. Ondanks alle interne en externe problemen bleven de leden doorzetten. Ik bedank hun voor de geweldige tijden.

Ik heb maar 1 boodschap aan alle [Add]'ers. Bewijs dat je er nog bent ,verover W5 en gebruik al je kennis dat je hebt opgedaan in [Add] zodat die jaren niet voor niets waren. Dien je stammen zoals je het hebt gedaan voor [Add] .

En niet vergeten "Play hard , Go pro!!"

Mvg
rob



hier krijg je echt respect voor nice job.:)
 

DeletedUser

Guest
Even ook een woordje van mijn kant.

Kiwi en HRS hebben ons goed onder druk gezet. Ik heb respect voor beide stammen en hun leiders.

Zelf laat of liet ik amper iets van me horen op AF. Maar ben sinds TNG altijd leider geweest samen met lil. Respect dude , het waren 2 zalige jaren. (Chilleke dooeeenn!!!)

Er is veel verandert maar eens een [Add]'er altijd een [Add]'er. Wij hebben tijden gehad om te juichen , maar ook zeer moeilijke tijden. Ondanks alle interne en externe problemen bleven de leden doorzetten. Ik bedank hun voor de geweldige tijden.

Ik heb maar 1 boodschap aan alle [Add]'ers. Bewijs dat je er nog bent ,verover W5 en gebruik al je kennis dat je hebt opgedaan in [Add] zodat die jaren niet voor niets waren. Dien je stammen zoals je het hebt gedaan voor [Add] .

En niet vergeten "Play hard , Go pro!!"

Mvg
rob

Bla,bla bla van rob, zoals we zijn gewend :p

Hahaha geintje rob mooie woorden ;)
 
Bovenaan