[Add] stopt.

DeletedUser

Guest
Beste mensen van het AF,


Bij deze wil ik bekend maken dat Addicts Insane na een groot anderhalf jaar de handdoek in de ring gooit. Door de druk van HRS & KIWI en mss ook nog een bijkomend .Fall ging het van kwaad naar erger.
Het is niet zozeer deze 2 stammen die ons de doodsteek gegeven hebben maar vooral de stoppenden en de inactiviteit in de stam.
Iedereen heeft geprobeerd alles te doen slagen tot op het laatste moment, maar men moet ook helder en niet egocentrisch denken en denken aan de actieven in de stam, en die ook een kans geven op een nieuw begin.

De beslissing was moeilijk te maken aangezien je niet zomaar je eigen stam/ziel wil opgeven, maar uiteindelijk ben ik er toch doorgeraakt.

Alle leden zijn vrij in hun keuze waar ze naartoe willen. Ik help beslissen met de leden. Voor de leden die na dit feit een punt achter hun TW-carrière willen zetten begrijp ik dat en heb er respect voor.

Aan KIWI gericht: Ondanks er immens veel gezeik geweest is op het AF waren jullie toch leuke tegenstanders om tegen te liggen. De stam draait daar duidelijk goed en aan activiteit geen gebrek. Op vlak van diplomatie waren jullie niet te kloppen en hadden jullie alles goed uitgedoktert.

Aan HRS gericht: Zelden heb ik een stam geweten die respect en oorlog gecombineerd kan krijgen, maar jullie dus duidelijk wel. Voordat KIWI erbij kwam ging alles perfect gelijk op en waren we evenwaardig voor elkaar.

[Add] heeft heel wat gloriemomenten samen gehad, en voor elkaar gevochten tot het bittere eind, maar aan alle goeie zaken komt een eind, en dus ook voor Addicts Insane.

Tot zover deze trieste mededeling.

Groetjes
Lil

( Ik heb geen jankmails nodig hoe jammer jullie het vinden enzovoort enzovoort. Als ik ballenlikkers nodig heb vraag ik m'n hond wel. )
 

DeletedUser15110

Guest
Heel moedige beslissing Lil-John. Respect. Beetje eerder dan verwacht..
 

DeletedUser33698

Guest
Idd een beetje vroeger als verwacht... Zal wss vooral liggen aan het feit dat jullie er niets van lieten merken.

Veel succes nog toegewenst aan de leden van [Add] en hopelijk krijgen de actieve leden die ervoor hebben gestreden wat ze verdienen.
 

DeletedUser

Guest
Uiteraard een verwachte beslissing, maar zoals gezegd had ik deze ook nog niet zo snel verwacht.

Actieve spelers is het enige wat telt in deze wereld5. Andere werelden kun je je dorpen lekker volgooien met troepen, maar dat is hier (gelukkig) niet.

Een goede en duidelijke beslissing die je hier gemaakt hebt.
 

DeletedUser

Guest
respect, en zoals er al zeiden kwam dit vroeger als verwacht. Ben benieuwd hoe het nu verder zal gaan op w5 en een goed onderkomen voor de actieve [ADD]-spelers gewenst. succes nog.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34056

Guest
Respect voor je beslissing, jullie hebben lang en goed gestreden.
 

DeletedUser15483

Guest
Ik begrijp het,
Succes verder nog hé lil-john & de andere gekke verslaafden ;)
 

DeletedUser25199

Guest
Achhhh dit vindt ik nu oprecht jammer. De oorlog tusen onze stammen bracht wat leven in de brouwerij en ondanks onze oorlog had ik altijd respect voor de actieve leden van [Add] die duidelijk talent hebben.

Ik wens alle actieve leden van [Add] een goed onderkomen toe en anders veel succes in RL!
 

DeletedUser19792

Guest
weer een history-moment op w5.

kan de wereld weer verder draaien naar het moment dat de volgende grote oorlog gaat beginnen,
grote benieuwdheid wat die zal zijn.

ik wens de stoppende [ADD] leden veel succes in RL,
en de leden die nog doorgaan op TW veel krijgsmansgeluk.:)
 

DeletedUser

Guest
Het zat er aan te komen maar toch wat spijtig dat het nu al is.
Zoals ik al in het topic "Add vs KIWI" had gepost toon ik respect dat jullie ondanks de inactiviteit nog zoveel weerstand boden.
Ook respect voor deze beslissing Lil, er zijn leukere dingen als dit te moeten verkondigen, ook al is het maar een spel in het hart van een winnaar doet het toch wat pijn.
Succes aan de Add'ers die verder spelen.
 

DeletedUser

Guest
Zat er wel misschien aan te komen, maar toch respect voor je stam en voor jou. Nog succes ermee!:)
 

DeletedUser872

Guest
ik leesde dit op het forum en ben hier direct naar toe gekomen :D


ik vind het wel spijtig maar langs de ene kant ben ik fier voor ons..
Het forum draaide nu dubbel en de activiteit van de spelers was niet te houden :p
Het was een tweede echte oorlog tegen mij :D
en vondt dit eigenlijk wel Kicken,We hebben ons goed geamuseerd he lil ? xD
Maar veel succes voor jullie allemaal daar !

Mvg
brent
 

DeletedUser21510

Guest
Jammer :(

veel succes verder iedereen.
proficiat HRS & KIWI
 

DeletedUser7104

Guest
Beste Lil,

Jullie waren een heerlijke stam om tegen te strijden, zowel in game als hier op het forum. En zoals ik al vaker tegen je hebt gezegd heb ik veel respect voor jullie manier van strijden. Er is ladingen tijd gaan zitten in jullie aanvalsplannen en dat met zo weinig spelers, dat verdient enkel en alleen respect.

Vanuit ons oogpunt is het jammer dat een waardige tegenstander het veld ruimt, de oorlog zorgde voor veel activiteit. Als ik even kijk naar het aantal posts hier op het AF halen we onze achterstand in tov de andere werelden.

Ik hoop dat de actieve Add leden een goed onderkomen zullen vinden, want dat verdienen zij. Het zijn stuk voor stuk getalenteerde spelers die van geen ophouden weten.

Het ga jullie goed.

Wazda
 
Bovenaan