Activiteit TW

DeletedUser45888

Guest
:confused:

Wat een omslachtig gedoe.
Internen is soms gewoon nodig, je wilt toch dat de punten in de stam blijven?
Natuurlijk. Maar de punten die jij als individueel account binnenhaalt, zijn unskilled punten ;)


echt niet he -_-'
wat mij vooral opvalt is dat je niet vaak zelf een account opstart, maar altijd gaat co'en bij grote accounts.

heeft natuurlijk niet zoveel met de discussie te zien :rolleyes:
Ik word uitgenodigd om op de accs te spelen?;) en W18 vanaf het eerste dorpje (we hadden bijna de 2e) ook meegespeeld hoor.
Zelf een acc opbouwen is een grote kunst. Maar een acc op de juiste manier overnemen is een grotere kunst, gezien je eerst niet weer hoe het acc er voor staat.


En wat had dat met deze discussie te maken?
was gwn antw op je vraag, maar idd, laten we ontopic verdergaan.

De tijdelijke NAP, zowat iedereen (terecht) mee oneens. Maar wat zijn jullie suggesties?
 

DeletedUser47551

Guest
Ik word uitgenodigd om op de accs te spelen?;) en W18 vanaf het eerste dorpje (we hadden bijna de 2e) ook meegespeeld hoor.
Zelf een acc opbouwen is een grote kunst. Maar een acc op de juiste manier overnemen is een grotere kunst, gezien je eerst niet weer hoe het acc er voor staat.

elk acc staat er hetzelfde voor... enkele dagen farmen en je troepen zijn weer bijgevult. als je zelf start moet jij je voorberedeiden op de toekomst, moet jij the thinking doen. en dat is waar het om draait, want farmen, timen of troepen bouwen kan iedereen ;)
 

DeletedUser

Guest
elk acc staat er hetzelfde voor... enkele dagen farmen en je troepen zijn weer bijgevult. als je zelf start moet jij je voorberedeiden op de toekomst, moet jij the thinking doen. en dat is waar het om draait, want farmen, timen of troepen bouwen kan iedereen ;)

ik vind het makkelijker om te starten dan op een account te gaan hoor :p
 

DeletedUser45888

Guest
elk acc staat er hetzelfde voor... enkele dagen farmen en je troepen zijn weer bijgevult. als je zelf start moet jij je voorberedeiden op de toekomst, moet jij the thinking doen. en dat is waar het om draait, want farmen, timen of troepen bouwen kan iedereen ;)

Yea sure.
het ene acc heeft elke dag 500 incomings, en het andere heeft elke dag 500 outcomings.
Kom maar op W3 spelen, nou dan wens ik je succes met farmen?xD
Elk acc heeft een toekomst, dus overal moet je nadenken over hoe je het gaat doen in de toekomst.
oja? timen kan iedereen? haha.:rolleyes:
 

DeletedUser47551

Guest
Yea sure.
het ene acc heeft elke dag 500 incomings, en het andere heeft elke dag 500 outcomings.
Kom maar op W3 spelen, nou dan wens ik je succes met farmen?xD
Elk acc heeft een toekomst, dus overal moet je nadenken over hoe je het gaat doen in de toekomst.
oja? timen kan iedereen? haha.:rolleyes:

nuja ik had het niet over noobs he, ik hoop toch dat de top 100 van elke wereld een 150ms haalt?

ok ja die incomings had ik even over gekeken, maar dat moet te redden zijn, hopeloze accounts worden meestal niet weggeven
 

DeletedUser

Guest
nuja ik had het niet over noobs he, ik hoop toch dat de top 100 van elke wereld een 150ms haalt?

ok ja die incomings had ik even over gekeken, maar dat moet te redden zijn, hopeloze accounts worden meestal niet weggeven

Mag ik vragen wat je hoogste prestaties zijn?:)
 

DeletedUser47551

Guest
Mag ik vragen wat je hoogste prestaties zijn?:)

hier op .nl is top 5 mijn beste prestatie ;)(als je het over punten hebt, ODA heb ik al nr1 gestaan en sta ik hier nr2) daar komt hopelijk nog verandering in als ik eens actief word :p
 

DeletedUser45888

Guest
nuja ik had het niet over noobs he, ik hoop toch dat de top 100 van elke wereld een 150ms haalt?

ok ja die incomings had ik even over gekeken, maar dat moet te redden zijn, hopeloze accounts worden meestal niet weggeven
150MS is meer voor de top20, en dat zeg ik niet zomaar.
En een verschil kan zijn is dat iemand die veel actiever is 400ms stuurt, maar gezien hij actiever is dan zijn vijand die 150ms stuurt, wint hij toch. heel simpel.
150ms hoor ik te kunnen, ik weet hoe, maar ben al 2 dagen bezig het te fixen, het werkt hier gwn niet XD

hier op .nl is top 5 mijn beste prestatie ;)(als je het over punten hebt, ODA heb ik al nr1 gestaan en sta ik hier nr2) daar komt hopelijk nog verandering in als ik eens actief word :p

Je komt niet echt zo over.
 

DeletedUser

Guest
150MS is meer voor de top20, en dat zeg ik niet zomaar.
En een verschil kan zijn is dat iemand die veel actiever is 400ms stuurt, maar gezien hij actiever is dan zijn vijand die 150ms stuurt, wint hij toch. heel simpel.
150ms hoor ik te kunnen, ik weet hoe, maar ben al 2 dagen bezig het te fixen, het werkt hier gwn niet XD



Je komt niet echt zo over.

Lol, jij komt tot mij over als een noobje, Ben daar in tegen, is pro.;)
 

DeletedUser47551

Guest
150MS is meer voor de top20, en dat zeg ik niet zomaar.
En een verschil kan zijn is dat iemand die veel actiever is 400ms stuurt, maar gezien hij actiever is dan zijn vijand die 150ms stuurt, wint hij toch. heel simpel.
150ms hoor ik te kunnen, ik weet hoe, maar ben al 2 dagen bezig het te fixen, het werkt hier gwn niet XD



Je komt niet echt zo over.
kan mij wat boeien dat ik stoer moet praten en me pro moet voordoen, zolang ik plezier heb doe ik wat ik wil.
Lol, jij komt tot mij over als een noobje, Ben daar in tegen, is pro.;)

<3
 

DeletedUser48278

Guest
De grootste pro is degene die het meeste plezier heeft :D
Hoe noem je zo'n uitspraak? :D
 

DeletedUser48745

Guest
boutade
bou` ta - de [boe-] (Frans) de -woord (vrouwelijk) boutades 1 niet ernstig gemeende uitval in sterke, gespierde bewoordingen;
 

DeletedUser45888

Guest
Lol, jij komt tot mij over als een noobje, Ben daar in tegen, is pro.;)
then u dont know me ^^

kan mij wat boeien dat ik stoer moet praten en me pro moet voordoen, zolang ik plezier heb doe ik wat ik wil.


<3
Heb je helemaal gelijk in hoor ;) alleen sommige antwoorden zagen er vaagjes uit (A)

De grootste pro is degene die het meeste plezier heeft :D
Hoe noem je zo'n uitspraak? :D
Klopt helemaal. Maarja, als je veel plezier hebt lijkt het me dat je het een en ander onder de knie hebt, anders word je keihard ingemaakt zonder dat je er iets tegen kan doen :p
nog een rede waarom ik mensen wil opleiden:rolleyes:
 

DeletedUser48651

Guest
Hey allemaal,

Ik had het gister met Bormsie over de activiteit van W3. Dit is ver onder nul.
Er zijn meer inactieve accounts dan actieve accounts, dan heb ik het niet alleen over 1 stam, maar over de hele wereld.

Dit is niet de eerste keer dat ik het heb gehad over inactiviteit op werelden.
Zo is er op W6 ook inactiviteit.
Ik dacht gelijk aan het geluk dat ik had gehad op W17:
ik werd opgepikt door Insomnia, een stam met ervare spelers. Ik ben altijd een gezellige speler geweest, maar had nog nooit echt op een groot account gespeeld.
Ik leerde steeds meer mensen kennen. En met een stom verhaaltje dat ik het op W4 een keer heel ver heb geschopt, kwam ik op allerlei grote accs. Ik ben nogsteeds dolenthousiast hierover, ik speel nu op 3 grote werelden, en dan op W18 ;)
Ik heb ondertussen alle skills geleerd, kan treintjes van 300 - 400MS sturen (zou 150MS moeten.. maar het truucje daarvoor werkt bij mij niet op opera:S), snipen, dodgen, enzovoorts.

De inactiviteit op steeds meer werelden is het bewijs dat hoe groter de wereld, hoe minder fun het voor de pro's is. En ik praat hier geen onzin:
Kijk naar W3: ik kan gerust zeggen dat meer dan de helft van de accs inactief is.
dan W6: hier zit de inactiviteit nog onder de helft
dan W15: hier heb je weinig inactiviteit, alleen kleine accountjes, maar dat is ook weer logisch.
W18: Natuurlijk is hier veel inactiviteit, maar er zijn atm duizenden meer spelers aan het spelen dan op bijv. W3.

op W3 zitten zo goed als geen beginners meer, netzoals op W6. op W15 zitten die er nog wel, één van de redenen dat er minder activiteit is. En op W18 is het aantal beginners een stuk groter dan het aantal ervaren spelers.
Deze beginners zijn nu nog niet zo goed, maar er zitten genoeg enthousiaste mensen tussen, die graag de skills willen leren om beter te worden. Als je deze spelers op een groot account zet, natuurlijk onder begelijding, zullen ze heel enthousiast te werk gaan. er zullen eerst dingetjes fout gaan, uiteraard. Maar binnen een maand (ruim gerekend) zal deze speler een speler op niveau zijn.

Dus het voorstel is:
Ervare spelers met een groot account nemen 1 of 2 van deze kleine, nieuwe maar enthousiaste spelers op zich.
Enkel om ze iets te leren, en ik kan je verzekeren dan 90% van deze gevallen er uiteindelijk profeit van hebben: eerst kost het meer tijd, omdat deze spelers moeten leren hoe en wat, maar als ze het eenmaal doorhebben, kunnen ze werk doen dat jij normaal altijd deed.

Hierbij is het grote voordeel dat je de opgeleide mensen op inactieve accounts kan zetten, om ze weer actief te maken.

Hoe gaat dit te werk:
- de ervare speler neemt 1 of 2 beginnende spelers op haar/zijn grote account.
- een paar inactieve accounts worden 'oefen' targets > interns.
- iemand zal de inactieve accounts besturen, en wanneer afgesproken met de hoofdspeler van een groot account, een paar aanvallen/treintjes sturen, zodat de speler in opleiding ook leert te deffen.
- Als dit over de hele wereld word gedaan, moet er een tijdelijke NAP worden gesloten tussen alle stammen/individuele spelers, zodat ik alle rust geoefent kan worden. Ik spreek hier over een tijdelijke NAP die ca. 1 maand duurt. Dit zal in principe een saaie maand worden, maar daarna heb je heel wat actieve accounts -> meer fun.

Aanmelden:
Stuur mij een PM als je een speler wil opleiden, en als je zelf opgeleid wil worden.

Voor Admins:
Met alle respect:
ik stuur dit op alle werelden waar ik zelf speel: W3,6,15,18, en ik stuur dit bij ideeën/suggesties
Ik weet dat het tegen de regels is dit ook bij de werelden te posten. De rede dat ik dit doe is dat er bij de AFs van de werelden een stuk meer ervare spelers kijken+reageren. Ik zet dit zelf ook al bij ideeën/suggesties, dus verplaatsen hoeft niet, delete het topic aub ook niet, het is voor de bestwil van TW zelf ;)

Heb je suggesties over dit idee? post het aub ff:)

Mvg, Dé mC

Het is een spel, iedereen kiest of hij veel online is of niet. Je moet niet direct gaan zagen over inactiviteit alsof het het belangrijkste ter wereld is.
 
Bovenaan