Accountsitten tot in de eeuwigheid

DeletedUser

Guest
Ik spaar Flachis mailbox om dit te vragen maar: het ziet er naar uit dat ik in W2 een account sit tot in de eeuwigheid. Diegene wiens account ik sit heeft nu al 2 weken niets meer van zich laten horen. Zou er soms geen procedure uitgevonden kunnen worden om, in zulke gevallen, bv. na een maand te accountsitten, dat je kan aanvragen om dat dorp bij de jouwe te voegen? Omdat ik accountsit mag ik zelfs zélf het dorp niet edelen. Gewoon onder iemand anders naam blijven spelen is niet leuk. En na al het werk dat ik er in gestoken heb het gewoon laten verkommeren is ook een slecht idee.
Mijn enige zorg is dat, als er zo'n systeem zou kunnen voorzien worden, het systeem misbruikt kan worden. Toch: is het niet het overwegen waard?

Natuurlijk kan ik bijvoorbeeld het dorp door iemand anders laten sitten en dan 24u later het gewoon edelen. Toch hoop ik op een structurele oplossing, aangezien er vast nog mensen met dat probleem zitten.
 

DeletedUser

Guest
lijkt mij het beste om een ander dat account over te laten nemen, zoals je zelf al zegt is de kans vrij groot dat er misbruik van zal worden gemaakt als je dat dorp na een maand in eigen handen krijgt
 

DeletedUser

Guest
De kans op misbruik is idd te groot.
Enige wat ik zou hoeven te doen is al mijn vriendjes vragen een account te maken en ze naar mij te sturen.

Gevolg: Ik heb zo duizenden dorpjes en het hele spelelement is weg.


Gewoon laten overnemen door een stamgenootje dus :)
 
Reactiescore
2.495
of accountsitting doorgeven en dan ( na 24 uur ) de dorpen zelf overnemen.
 

DeletedUser579

Guest
Mij lijkt het beter om het dorp gewoon verlaten verklaard te worden zoals het ook gebeurd met mensen die nooit on-line zijn!
 

DeletedUser579

Guest
Flachie kan dan toch het account blocken als hij ziet dat, het dorp zolang ge-sit word en als die daar geen tijd voor heeft moet die wat meer mensen in dienst nemen, bij deze flachie!
 
Reactiescore
2.495
in principe mag je eeuwig sitten. Is niet tegen de regels ;)

het wordt pas tegen de regels als je gaat ondersteunen en dergelijke, en gecoordineerde aanvallen enzo.

Het Beste wat je doet is gewoon laten overnemen binnen de tribe :)
 

DeletedUser412

Guest
Stel ik ga op vakantie, toch wil ik dat mijn account onderhouden blijft.

Dan stel ik iemand aan als sitter.
Diegene kan dan op mijn account met zijn wachtwoord, maar kan een heleboel op mijn account niet.

Dus dat een admin je niet blockt omdat je je wachtwoord aan iemand moet geven;)
 
Bovenaan