Accounts

Reactiescore
46
Ik heb op dit moment een account op classic waar ik redelijk ver op ben gekomen, en ik heb eindelijk een vriend zover gekregen om ook tribalwars te gaan spelen.
Overigens zullen we beiden ook af en toe op tribalwars kijken als we op school zitten, en dan zitten we op hetzelfde ip adres.
We hebben elkaar wel onder de optie "Verbinding delen' staan, maar het kan zijn dat er ook mensen zijn die tw spelen op onze school waarvan we niet weten dat zij dit doen.
Zou de kans groot zijn dat wij dan hierdoor gebanned kunnen worden?
En zoja, zouden we dan hier iets tegen kunnen doen zodat dit niet gebeurd?

Alvast bedankt :D

Zoë / DragonGoesOppai
 
Reactiescore
308
§2 Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding
Wanneer dezelfde internetverbinding of computer wordt gebruikt, moet je alle jouw bekende spelers aangeven onder "Instellingen" -> "Internetverbinding delen". Deze regel geldt voor iedereen die aan één computer of LAN speelt. Het maakt niet uit of dit een keer of regelmatig gebeurt. Als LAN geldt bijvoorbeeld hetzelfde huishouden, dezelfde werkgever of school.

Grondstoffenleveringen (zenden en ontvangen), gezamenlijke aanvallen, aanvallen op elkaar en ondersteuning door spelers gestuurd die één internetverbinding of één computer delen zijn tijdens het gezamenlijke gebruik en tot 24 uur daarna niet toegestaan.


Voorbeelden:

  • Bij het delen van dezelfde internetverbinding moeten alle jou bekende spelers zich onder "Instellingen" -> "Internetverbinding delen" inschrijven. Dit moet op elke wereld waarop die spelers spelen gebeuren.
  • Als 2 personen binnen 1 huishouden spelen mogen ze niet bij elkaar inloggen.


Ik heb zelf ook in het verleden gewoon op school gespeeld, kwam er na een tijdje achter dat er ook mensen op mijn school speelde. Durf enkel niet te zeggen of het dezelfde wereld was. Maar wat mij is verteld is dat je dan maar niet tijdens school op TW moet (Of natuurlijk met een Fake IP iets).

Ik ging wel altijd gewoon door, had op school tenslotte heel veel tijd om TW te doen :)
Maar wacht maar even wat anderen ervan zeggen!
 

Deleted User - 24028

Guest
Indien je weet dat iemand op je school ook TW speelt (zoals je het weet van je vriend) kan je beter zoals je gedaan hebt "verbinding delen" aanzetten. Echter kan je dit niet doen met mensen die je niet kent, het kan dan ook geen kwaad om gewoon op school te spelen ondanks dat er mogelijk nog spelen. Ze kunnen bij het controleren zien dat het gaat om een openbaar netwerk en op basis van wat je doet / er gebeurt tussen de accounts kunnen ze ook wel aannemen of jullie samenwerken of niet.

Kortom: zet je verbinding delen aan (als dat nog niet gebeurd is) met je vriend en speel lekker TW op school ;)
 
Reactiescore
46
Oh okay, dan zal ik lekker doorgaan :D
Moeten we er dan wel voor zorgen dat we bijvoorbeeld gezamenlijke aanvallen uit de weg gaan?
Of OS sturen naar elkaar?
 

Deleted User - 24028

Guest
Als je verbinding delen hebt aan staan kan je elkaar automatisch niet ondersteunen en kan je niet samen hetzelfde dorp aanvallen. Dit wordt dus automatisch tegengehouden door TW ;)
 
Bovenaan