Accountmanager sjabloon?

DeletedUser66414

Guest
Hoi mensen!
Sinds vandaag gebruik ik de account manager op mijn spelwerelden, ik weet de werking al, hoe ik alles instel etc (ja ik heb dit opgezocht voor ik eraan begon :D)
Echter heb ik 1 vraag, bij de accountmanager -> gebouwenmanager, welke sjablonen gebruiken jullie?
Hebben jullie er zelf 1 gemaakt? zo ja, hoe ziet je lijst er dan uit?
Ik wil graag gebruik maken van de Gebouwenmanager echter loopt het bij mij helemaal verkeerd :(
Graag jullie hulp/tips/lijst/...? :)

Groeten,
Kevin
 

DeletedUser

Guest
Ik pak gewoon het sjabloon waarbij de gebouwenlevels het dichtst bij de levels zitten waar ik ze op wil hebben.
Dan verander ik eraan zodat het voldoet aan mijn eisen en sla ik het op als een nieuw sjabloon.
 

DeletedUser

Guest
Zelf heb ik de resources versie gekopieerd en naar mn eigen smaak aangepast. Tips:
- Zorg dat de opslagplaats en boerderij niet in 1 keer 30 levels upgraden zoals standaard staat ingesteld. Is erg onhandig en inefficiënt. Probeer een beetje te schatten hoe hoog de levels zouden moeten zijn op een bepaald moment. Zorg ook voor wat speling, anders kan je bijvoorbeeld grondstoffen verliezen als de AM wacht op meer leem terwijl ijzer al vol zit.
- Zorg dat je belangrijke gebouwen zoals de verzamelplaats en de muur vrij ver vooraan zet. Als je wordt aangevallen door kata's en de verzamelplaats kapot gaat, dan wil je niet dat de AM eerst nog 5 levels smederij maakt.
- Zet onbelangrijke gebouwen die je wilt upgraden, om bijvoorbeeld aan een bepaald puntenaantal te voldoe,n achteraan. Spreekt vanzelf.

Dit is eigenlijk een variatie op de vraag "in welke volgorde moet ik gebouwen maken als ik begin?"; een perfecte volgorde bestaat niet. Tenminste, er is niet 1 goede volgorde, maar meerdere. Het is allemaal afhankelijk van factoren zoals je speelstijl, het stadium van het spel, je ligging en je activiteit. Daarom is het het beste om ook wat te experimenteren. Als je merkt dat je ergens een overschot van krijgt of je vindt dat er niet genoeg troepen worden gemaakt, dan kun je dit zelf aanpassen. Houdt er wel rekening mee dat de AM eigenlijk altijd minder efficiënt is dan handmatig gebouwen upgraden, er van uit gaande dat je veel online bent.

Succes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Hoofdgebouw +1 (Level 1)
5
10 punten

Verzamelplaats +1 (Level 1)
5
10 punten

Houthakkers +1 (Level 1)
10
16 punten

Leemgroeve +1 (Level 1)
20
22 punten

IJzermijn +1 (Level 1)
30
28 punten

Houthakkers +1 (Level 2)
31
29 punten

Leemgroeve +1 (Level 2)
32
30 punten

Houthakkers +1 (Level 3)
33
32 punten

Boerderij +1 (Level 1)
33
37 punten

Leemgroeve +1 (Level 3)
35
39 punten

IJzermijn +1 (Level 2)
37
40 punten

Boerderij +1 (Level 2)
37
41 punten

Houthakkers +1 (Level 4)
38
42 punten

Leemgroeve +1 (Level 4)
40
43 punten

Hoofdgebouw +1 (Level 2)
41
45 punten

Opslagplaats +1 (Level 1)
41
51 punten

Hoofdgebouw +1 (Level 3)
42
53 punten

Kazerne +1 (Level 1)
49
69 punten

Opslagplaats +1 (Level 2)
49
70 punten

Boerderij +1 (Level 3)
49
71 punten

Houthakkers +1 (Level 5)
50
73 punten

Leemgroeve +1 (Level 5)
52
75 punten

IJzermijn +1 (Level 3)
54
77 punten

Boerderij +1 (Level 4)
54
79 punten

Kazerne +2 (Level 3)
57
86 punten

Opslagplaats +2 (Level 4)
57
89 punten

Hoofdgebouw +1 (Level 4)
58
92 punten

Boerderij +1 (Level 5)
58
93 punten

Hoofdgebouw +1 (Level 5)
59
97 punten

Smederij +3 (Level 3)
86
124 punten

Hoofdgebouw +1 (Level 6)
88
128 punten

Opslagplaats +2 (Level 6)
88
133 punten

IJzermijn +2 (Level 5)
93
136 punten

Boerderij +1 (Level 6)
93
138 punten

Hoofdgebouw +1 (Level 7)
95
143 punten

Houthakkers +5 (Level 10)
104
162 punten

Leemgroeve +5 (Level 10)
120
181 punten

Boerderij +1 (Level 7)
120
184 punten

Marktplaats +2 (Level 2)
143
196 punten

Hoofdgebouw +1 (Level 8)
145
202 punten

Kazerne +1 (Level 4)
146
207 punten

Boerderij +1 (Level 8)
146
210 punten

Hoofdgebouw +1 (Level 9)
149
217 punten

Kazerne +1 (Level 5)
151
222 punten

Muur +5 (Level 5)
160
239 punten

IJzermijn +1 (Level 6)
163
242 punten

Smederij +1 (Level 4)
168
248 punten

Boerderij +1 (Level 9)
168
251 punten

Smederij +1 (Level 5)
173
257 punten

Boerderij +1 (Level 10)
173
262 punten

Hoofdgebouw +1 (Level 10)
176
271 punten

Stal +1 (Level 1)
184
291 punten

Boerderij +1 (Level 11)
184
296 punten

Stal +2 (Level 3)
187
305 punten

IJzermijn +1 (Level 7)
191
308 punten

Stal +2 (Level 5)
195
320 punten

Boerderij +1 (Level 12)
195
326 punten

Houthakkers +5 (Level 15)
215
372 punten

Leemgroeve +5 (Level 15)
245
418 punten

IJzermijn +3 (Level 10)
260
431 punten

Smederij +5 (Level 10)
305
490 punten

Werkplaats +3 (Level 3)
316
525 punten

IJzermijn +5 (Level 15)
365
571 punten

Hoofdgebouw +5 (Level 15)
389
647 punten

Boerderij +2 (Level 14)
389
663 punten

Muur +15 (Level 20)
479
902 punten

Kazerne +10 (Level 15)
529
1074 punten

Houthakkers +1 (Level 16)
534
1089 punten

Leemgroeve +1 (Level 16)
542
1104 punten

Houthakkers +1 (Level 17)
549
1123 punten

Leemgroeve +1 (Level 17)
559
1142 punten

Boerderij +1 (Level 15)
559
1153 punten

Houthakkers +1 (Level 18)
567
1175 punten

Leemgroeve +1 (Level 18)
579
1197 punten

Houthakkers +1 (Level 19)
588
1224 punten

Leemgroeve +1 (Level 19)
601
1251 punten

Houthakkers +1 (Level 20)
611
1283 punten

Leemgroeve +1 (Level 20)
626
1315 punten

Hoofdgebouw +5 (Level 20)
680
1506 punten

Houthakkers +1 (Level 21)
692
1544 punten

Leemgroeve +1 (Level 21)
708
1582 punten

Houthakkers +1 (Level 22)
722
1628 punten

Leemgroeve +1 (Level 22)
742
1674 punten

Boerderij +1 (Level 16)
742
1687 punten

Kazerne +5 (Level 20)
817
1993 punten

Stal +5 (Level 10)
835
2055 punten

Marktplaats +8 (Level 10)
894
2095 punten

Smederij +4 (Level 14)
966
2200 punten

IJzermijn +2 (Level 17)
999
2234 punten

Boerderij +1 (Level 17)
999
2249 punten

Houthakkers +1 (Level 23)
1015
2304 punten

Leemgroeve +1 (Level 23)
1037
2359 punten

Boerderij +1 (Level 18)
1037
2378 punten

Houthakkers +1 (Level 24)
1056
2444 punten

Leemgroeve +1 (Level 24)
1081
2510 punten

Houthakkers +1 (Level 25)
1102
2590 punten

Boerderij +1 (Level 19)
1102
2612 punten

Leemgroeve +1 (Level 25)
1130
2692 punten

Houthakkers +1 (Level 26)
1154
2787 punten

Leemgroeve +1 (Level 26)
1187
2882 punten

IJzermijn +3 (Level 20)
1261
2963 punten

Werkplaats +2 (Level 5)
1265
2978 punten

Smederij +6 (Level 20)
1506
3382 punten

Houthakkers +1 (Level 27)
1535
3497 punten

Leemgroeve +1 (Level 27)
1572
3612 punten

IJzermijn +1 (Level 21)
1606
3650 punten

Stal +5 (Level 15)
1645
3804 punten

IJzermijn +1 (Level 22)
1684
3850 punten

Boerderij +1 (Level 20)
1684
3877 punten

Houthakkers +1 (Level 28)
1717
4014 punten

Leemgroeve +1 (Level 28)
1759
4151 punten

Adelshoeve +1 (Level 1)
1839
4663 punten

Boerderij +10 (Level 30)
1839
5492 punten

Houthakkers +1 (Level 29)
1877
5657 punten

Leemgroeve +1 (Level 29)
1925
5822 punten

Houthakkers +1 (Level 30)
1968
6020 punten

Marktplaats +10 (Level 20)
2281
6287 punten

Leemgroeve +1 (Level 30)
2336
6485 punten

IJzermijn +3 (Level 25)
2499
6686 punten

Kazerne +5 (Level 25)
2664
7447 punten

Stal +5 (Level 20)
2750
7829 punten

IJzermijn +5 (Level 30)
3266
8539 punten

Opslagplaats +24 (Level 30)
3266
9711 punten

Overtollige gebouwlevels afbreken


bij mij ziet het er zo uit :)
 
Bovenaan