Account/troepenmanager

Reactiescore
6
Beste mede-AFers.

Sinds kort ben ik erg lui geworden en nu ik toch PP heb van op andere werelden, heb ik me zo'n accountmanager aangeschaft.
Maar aangezien het mijn eerste wereld is dat ik met zo'n accountmanager speel, heb ik er soms toch nog wat vragen bij.

Zo zie ik vaak dat alhoewel de dorpen wel in de troepenmanager staan, er weinig tot geen troepen worden geproduceerd. Nu heb ik me laten vertellen dat dit komt omdat je AM altijd eerst kijkt naar gebouwen, en gs-en spaart tot die een lang genoege wachtrij heeft in het hoofdgebouw, en dan pas kijkt naar troepen.

Nu is mijn vraag of er iets bestaat zodat die AM evenrediger werkt enzelf prioriteit geeft aan de troepenmanager?

Alvast bedankt voor de antwoorden.
 
Reactiescore
60
Dat de AM voorrang zou geven aan gebouwen is nieuw voor mij. Wel weet ik dat de troepenmanager maar een paar uur voorruit werkt met troepen in de wachtrij zetten, maar zodra de wachtrij op is zet hij er meteen nieuwe neer. Als je kazerne echter langzamer rekruteert dan je grondstoffen binnen komen kan het zo zijn dat je opslagplaats vol zit en er toch geen extra troepen in de wachtrij worden gezet.
 
Reactiescore
1.145
De am geeft geen voorrang aan gebouwen wel moet er natuurlijk genoeg plek zijn in de boer en moeten er genoeg gs'en zijn.
De am zet in de kazerne groepen van 50 aan in de stal van 20 en in de werkplaats van 10
Hij zorgt mits bovenstaande voorwaarde kloppen dat er altijd 2 groepjes per gebouw draaien.
Dus als je in de kazerne nog 10 speer hebt aan staan en 50 zwaard wacht hij tot die 10 speer klaar is voor hij de volgende opdracht er in gooit dit word een aantal keer per uur bijgewerkt ik weet niet exact hoe snel maar iig snel genoeg dat hij nooit stil komt te liggen.
 
Bovenaan