Account Manager

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 169 77,2%
  • Nee

    Stemmen: 50 22,8%

  • Totaal aantal stemmers
    219

DeletedUser

Guest
beste leden van het TW team... Ik heb al eventjes de AM in werking maar ben nogal telleurgestelt hier over... waarom??

- Als ik karzene 10 lvl's omhoog doe en boederij 10 lvl's maar wil eerst boederij... dan heb je pech aangezien de AM als eerst karzene bouwt... graag zie ik dit veranderen... dat je op kan geven wat eerst gebouwt kan worden en wat daarna...


De troepen Manager is ook zeer slecht in elkaar gezet...waarom??

- je geeft getallen op bijv. 6000 bijl 3000 LC 500 bereden en 260 rammen... oke dat is fijn dacht ik... maar de AM wacht tot jij genoeg Grondstoffen in je opslag hebt en dan gaat hij pas beginnen dat vind ik zowiezo al zeer irritant zie liever groepjes van 500-1000... maarja het grootste probleem er mee is dat je geen 3000 LC tegelijk kan maken want je opslag kan dat niet aan op MAX lvl...

Aan de marktmanager moet ook nog wat verbeterd worden.
Wanneer je een handelsroute opstelt die je meerdere malen per dag wil laten lopen, moet je meerdere regels opstellen. Dit kan dus niet in een keer.


gelieve u antwoord hier op
 

DeletedUser

Guest
gelieve de mensen die stemmen een onderbouwde mening te geven ;) voral de mensen die nee stemmen zou ik graag willen horen
 

DeletedUser54566

Guest
jullie ook al... :)
:D

maar ben het er wel mee eens, hiervoor ga ik mijn geld niet weggeven.
 

DeletedUser46403

Guest
Ik heb er nog geen ervaring mee (te weinig dorpen) maar als ik dit zo lees is een verbetering wel gewenst.
Ik keek er namelijk naar uit maar je schiet er dus niet echt veel mee op.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb juist nee gestemt, anders wordt het weer te makkelijk.
 

DeletedUser

Guest
het liefst zie ik hem gewoon helemaal verdwijnen/of je voert hem pas in als die helemaal goed werkt. mensen halve producten aansmeren vind ik niet kunnen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb juist nee gestemt, anders wordt het weer te makkelijk.

dan moeten ze het helemaal weg halen vind ik... als er geen veranderingen komen ga ik daar geen geld meer aan geven en ik denk met mijn toch veel andere ;)


en thx mensen en idd jullie hadden geen andere keus :p
 

DeletedUser55880

Guest
Mee eens verder vind ik de functie om gebouwen uit te bouwen ook niet perfect doordat je de boerderij niet vooraan kan zetten.
 

DeletedUser

Guest
Een goed idee maikelzz;)
Trouwens de eerste keer dat je serieus op het forum reageerd:eek:
 

DeletedUser55992

Guest
ik vind dat je gelijk hebt !! ik laat normaal alles 24/24 werken met de kortere bouwopdr88 eerst zo kan ik er meer op een dag doen ik vind het geen goede tool die am want als ik eerst de muur omhoog wil dan moet ik eerst de am uitzetten of de opdr8 van de am afbreken en dat kost ook nog eens gs en ik maak normaal kleinere hoeveelheden troepen zodat alles 24/24 zou kunnne draaien en als de am dat doet zou dat niet gaan en kan ik geen muntjes slaan en ik vind dat er ook een betere uitleg bij moet van hoe alles werkt want zo werkt het niet ik denk dat zed daar overal problemen mee hebben ook op tw.net

en normaal reageer ik nooit op dit forum maar nu is het echt wel gepast vind ik ;)


grtz lord kjess
 

DeletedUser30462

Guest
Ik heb ook de vraag gekregen hier te kijken en "ja" te stemmen, ik heb echter geen ervaring met AM en wil graag weten waar ik over stem. Vandaar even een paar vragen, wellicht dat iemand er antwoord op kan geven.

Mijn algemene indruk, wat ik zoal lees zou die niet nodig zijn als je met PA gewoon je groepen goed indeelt en de juiste scriptjes gebruikt.

Als ik op mijn W11 account (8 mil, en dat ben ik lang niet de grootste in mijn omgeving) meer dan 20 dorpjes heb om uit te bouwen, dan is dat veel en ze zitten in een aparte groep. Kortom 1 a 2 keer per dag even 5 bouw opdrachtjes geven bij een max 20 dorpjes, dat kost je nog geen 5 minuten. (lig je goed onder aanval, dan is het idd wel iets anders, dan mag je leuk een hoop muurtjes en andere gebouwtjes herbouwen, maar dan zit je toch wel aan die computer gekluisterd :S) Wat is de toegevoegde waarde van AM? Zou dat dan juist tijdens de verdediging in een massa goed in te zetten zijn?

Recruiteren, begrijp ik dat de AM ongeveer hetzelfde doet als het massa-recruit script? of doet ie nog iets anders? En als de functionaliteit hetzelfde is, dan ben ik benieuwd wat innogames in de toekomst denkt te gaan winnen, wordt dan opeens het massa recruit script illegaal omdat het een AM functie imiteert?

De handelsroute, die begrijp ik niet zo, ik ben benieuwd hoe die dan zou werken,

Verder, als ik alle info zo zie en de omschrijving van de account-manager lees

* Dorpsmanager: je kunt vastgestelde gebouwlevels invoeren die automatisch worden gebouwd
* Automatische handelsroutes
* Automatisch rekruteren van eenheden als je genoeg grondstoffen en vrije boerderijruimte hebt
* Aanvalsnotificaties. Je kunt instellen dat je bij een aanval meteen per e-mail meer informatie krijgt

en de Wiki-pagina

Dan ziet die AM er aardig als een ingebouwde bot uit, hoe is dit te stroken met de regels dat bot's illegaal zijn en dat bij scripts maar 1 handeling per klik verricht mag worden?

Dus ik zou eigenlijk erg opgelucht zijn als iemand me kan vertellen dat AM niet een ingebouwde betaalde bot gaat blijken te zijn, hoe gaat de verhouding non-PA vs. only PA vs. PA+AM dan wel niet worden.

Wellicht als iemand me wat meer informatie kan geven dat ik me dan een beter beeld kan vormen? Voordat ik ga stemmen,

mvg,
Draakje
 

DeletedUser55590

Guest
Ik vind het ook "te" slecht werken om er voor te betalen.
 

DeletedUser55992

Guest
miljaar nu heb ik gs doorgestuurd naar men dorp om een edel te kunnen maken nu verstuurd die pipo van de AM ze gewoon door naar de andere dorpen vergeten uit te zetten doemme ;) man man man ik ga ook half afgebakken broden verkopen en half afgewerkte patéékes eens zien hoe vaak dat de mensen dan zullen terugkomen naar mijn winkel ;)

een half afgewerkt produckt dat niet op punt staat mag niet verkocht worden vind ik !! dat is tegen de regels van elke wet in elk land ;) (denk ik )
 

DeletedUser

Guest
Gewoon weer verwijderen, die AM, het zuigt nog harder dan een baby aan een speen.
 
Bovenaan