Account gezocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik zoek dus een account. Niet echt zo'n zin om zo'n standaard ding op te stellen van ik farm etc.

Stuur me maar een Privé bericht zodat we MSN/Skype kunnen uitwisselen en dan verder praten. ;)
 

DeletedUser57908

Guest
omdat je me gestabbed hebt.
en toen heb ik je nog gepowned.
dat is best wel faal
 

DeletedUser57908

Guest
Ja en waarom zou ik.
Een stabber blijft een stabber.
En ik zeg nergens dat speed iets met een normale wereld te maken heeft. Maar stabbers zijn de persoon zelf niet het acc.
 

DeletedUser

Guest
Ja, dat zeg ik. Zie je toch >.>

Ga nu maar weg. Je komt hier met onzinnige info. Als je niks hebt te zeggen doe het dan ook niet. So what? Heb je 1x gestab't op een speed toen ik nog amper kon speeden. En nota bene op speed. Als het op een gewone wereld was geweest en ik had je helemaal gesloopt vond ik het wel terecht om zo boos te worden, maar op speed? Ga nu maar weg.
 

DeletedUser57908

Guest
Ga nu maar weg. Je komt hier met onzinnige info. Als je niks hebt te zeggen doe het dan ook niet. So what? Heb je 1x gestab't op een speed toen ik nog amper kon speeden. En nota bene op speed. Als het op een gewone wereld was geweest en ik had je helemaal gesloopt vond ik het wel terecht om zo boos te worden, maar op speed? Ga nu maar weg.

nee
 

DeletedUser

Guest
Ga nu maar weg. Je komt hier met onzinnige info. Als je niks hebt te zeggen doe het dan ook niet. So what? Heb je 1x gestab't op een speed toen ik nog amper kon speeden. En nota bene op speed. Als het op een gewone wereld was geweest en ik had je helemaal gesloopt vond ik het wel terecht om zo boos te worden, maar op speed? Ga nu maar weg.

Stabben blijft stabben gast. Wat maakt de wereld nou uit?
 

DeletedUser

Guest
Stabben blijft stabben gast. Wat maakt de wereld nou uit?

Stabben op een gewone wereld is anders hoor. Een speedje is 3 uur en 1 uur erna heb je weer een nieuwe speed. Op een gewone werelden stabben is 20x erger ( vind ik persoonlijk ), omdat mensen dan maanden aan hun account hebben gewerkt, maar really. Ik zit er echt niet mee met wat jij van mij denkt hoor.
 

DeletedUser

Guest
Stabben op een gewone wereld is anders hoor. Een speedje is 3 uur en 1 uur erna heb je weer een nieuwe speed. Op een gewone werelden stabben is 20x erger ( vind ik persoonlijk ), omdat mensen dan maanden aan hun account hebben gewerkt, maar really. Ik zit er echt niet mee met wat jij van mij denkt hoor.

Het is anders, akkoord, maar het blijft zielig.
 

DeletedUser57908

Guest
Nu weten we wel dat hij me gestabbed heeft, slotje?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan