Acceptatie beginners

DeletedUser

Guest
Waarom krijg ik een lading kilte over me heen als ik iets zeg over het spel en daar aan toevoeg dat ik nieuw ben? kunnen de mensen niet gewoon de nieuwelingen welkom heten?
 

DeletedUser

Guest
bij deze heet ik je welkom:) maar als je nieuw bent, moet je niet allemaal dingen gaan posten waar je nog niet zoveel vanaf weet;) ik weet niet of je dat doet! het is maar een tip.
 

DeletedUser

Guest
beter nieuwe dingskes verzinnen als je weet hoe je het spel moet spelen;)
en hoe het werkt :)
en welkom
de meeste nieuwelingen posten hier toch maar zinloze brol
dus kan daarmee zijn
 
Reactiescore
276
Welkom op het forum. ;)
En inderdaad, in het begin is het beter om gewoon hier een daar een postje te plaatsen, en kijken hoe mensen op je reageren. Plaats in het begin vooral geen nieuwe ideeën! :p
 

DeletedUser

Guest
Het is idd vervelend, maar denk eraan. Je bent niet de enige die dit gehad heeft. ik was vroeger ook nieuw en ook niet populair:p
 

DeletedUser343

Guest
Welkom,

Die negatieve reacties kwamen omdat jij je met een meningsverschil ging bemoeien waar je weinig tot niets van afwist omdat je nog maar net speelt en dat meningsverschil er al lang is :)
 

DeletedUser

Guest
Het is idd vervelend, maar denk eraan. Je bent niet de enige die dit gehad heeft. ik was vroeger ook nieuw en ook niet populair:p

ik was ook nieuw en direct geaccepteerd hier:D :gewoon omdat ik geen nieuwe ideeen poste,eerst het spel leerder spelen(ja toen zat ik al een aantal maanden op tw dus kende het wel)
 

DeletedUser

Guest
Je moet ook gewoon geïntegreerd worden, gaat bij de éne makkelijker dan bij de andere.
 

DeletedUser

Guest
ik zit al maanden te kijken hier op het forum en mij heb je slechts, 1 of 2 keer (misschien) kunnen vinden in de forums :D ,

Ik heb 'nog' niks toe te voegen aan het spel, ben nog steeds lerende, vandaar dat ik mijn mond hou :D
 

DeletedUser

Guest
ik zit al maanden te kijken hier op het forum en mij heb je slechts, 1 of 2 keer (misschien) kunnen vinden in de forums :D ,

Ik heb 'nog' niks toe te voegen aan het spel, ben nog steeds lerende, vandaar dat ik mijn mond hou :D

mooi:p
 

DeletedUser

Guest
Hmm, bij het B&bB topic kan dat kloppen van die ervaring, maar in het topic over radiation en insel die oplichters zouden zijn heb ik enkel opgemerkt dat voorzover mijn mensenkennis gaat TG gewoon aan het klagen was, waarna ik tegen hem zei dat als hij zoiets zo erg vond hij er blijkbaar aan moest wennen en dat ik hem dan als ik voldoende legers heb hem zou nobelen om hem het klagen af te leren.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, bij het B&bB topic kan dat kloppen van die ervaring, maar in het topic over radiation en insel die oplichters zouden zijn heb ik enkel opgemerkt dat voorzover mijn mensenkennis gaat TG gewoon aan het klagen was, waarna ik tegen hem zei dat als hij zoiets zo erg vond hij er blijkbaar aan moest wennen en dat ik hem dan als ik voldoende legers heb hem zou nobelen om hem het klagen af te leren.

daarom zei hij ook dat je je kop dicht moest houden. maar ja. ik vind je wel oke. je bent in ieder geval stukken beter dan de meeste mensen.
 

DeletedUser

Guest
welcome

hehe welcome then he...
net als shada zegtl..niet te popiejopie dan he..
veel succes en plezier!:eek: :cool:
 

DeletedUser

Guest
ik zit al maanden te kijken hier op het forum en mij heb je slechts, 1 of 2 keer (misschien) kunnen vinden in de forums :D ,

Ik heb 'nog' niks toe te voegen aan het spel, ben nog steeds lerende, vandaar dat ik mijn mond hou :D

hou je mond dan;):p
 

DeletedUser972

Guest
hihi, en dan zagen dat ze niet actief genoeg zijn op het forum, best grappig
 
Bovenaan