acc gezocht

DeletedUser46778

Guest
ey mensen,

ik zoek acc omdat ik op me andere acc al me lc verloor aan deffers enzo:p

dus als je intresse heb pm ff of contact me op skype
 

DeletedUser

Guest
Iemand die het begin verneukt en dan maar een ander accie zoekt, omdat diegen te lui is om het weer overnieuw te proberen is sws een afrader
 

DeletedUser46778

Guest
Iemand die het begin verneukt en dan maar een ander accie zoekt, omdat diegen te lui is om het weer overnieuw te proberen is sws een afrader
hahahah gast, hoe zou jij het vinden als je telkens op deff loopt;)

Ik denk dat 9/10 mensen die in mijn situatie hadden gezeten al veel eerder waren gestopt. Juist het feit dat ik nog door ben gegaan tot het echt niet meer kon zou je als iets positiefs moeten zien.
en te lui om opnieuw te beginnen? Ik vind dit gewoon geen leuke start om te spelen dus heeft niks met te lui te maken.
 

DeletedUser

Guest
Btw, je kan niet opnieuw beginnen op deze wereld, anders had ik het ook al gedaan...
 

DeletedUser46778

Guest
Wat zijn je tijden?

scholier, elke dag 3 uur thuis (of eerder) behalve maandag. en tijdens school kan ik elke dag 1 uur online zijn want heb dan tussenuur.

verder ben ik er niet op zaterdag tot 4 uur en heb ik door de week ook trainingen.
 

DeletedUser

Guest
Zeker een topper al vind ik je wel wat slordig om gaan met je troepen. Als je tegenstander deff heeft moet je hem ook niet aanvallen behalve als je er harde winst uit kan halen. Toch een aanrader. ;)
 

DeletedUser46778

Guest
Zeker een topper al vind ik je wel wat slordig om gaan met je troepen. Als je tegenstander deff heeft moet je hem ook niet aanvallen behalve als je er harde winst uit kan halen. Toch een aanrader. ;)

het was gewoon pure pech... elk dorp dat deff maakte had een notite en vielen we niet aan. alleen telkens kwam er deff van andere dorpen van die speler :S of os van stam enzo.
 

DeletedUser47948

Guest
ik kan wel iemand gebruiken, contact me op skype isitdowntopee
 
Bovenaan