Aanvragen Guides

DeletedUser55405

Guest
Het gaat nog ff duren. Mijn internet ligt er sowieso uit bij men ma, waar ik sinds gisteren ben, dus ik kan sws niets online zetten. Ik liep sws al beetje achter door onverwachtste feestjes en katers. De tekst is overal af (behalve startguide), maar ik heb nog beeldmateriaal nodig. Ik zoek dan ook een account dat zwaar onder aanval is. Morgen ga ik weer naar mijn kamer en kan ik dus weer normaal op internet. Ik hoop jullie zo via mijn mobiel genoeg op de hoogte te hebben gesteld.
 

DeletedUser56859

Guest
Het gaat nog ff duren. Mijn internet ligt er sowieso uit bij men ma, waar ik sinds gisteren ben, dus ik kan sws niets online zetten. Ik liep sws al beetje achter door onverwachtste feestjes en katers. De tekst is overal af (behalve startguide), maar ik heb nog beeldmateriaal nodig. Ik zoek dan ook een account dat zwaar onder aanval is. Morgen ga ik weer naar mijn kamer en kan ik dus weer normaal op internet. Ik hoop jullie zo via mijn mobiel genoeg op de hoogte te hebben gesteld.

Zeker weten, vroeg het me alleen af
 

DeletedUser61935

Guest
het gaat nog ff duren. Mijn internet ligt er sowieso uit bij men ma, waar ik sinds gisteren ben, dus ik kan sws niets online zetten. ik liep sws al beetje achter door onverwachtste feestjes en katers. de tekst is overal af (behalve startguide), maar ik heb nog beeldmateriaal nodig. Ik zoek dan ook een account dat zwaar onder aanval is. Morgen ga ik weer naar mijn kamer en kan ik dus weer normaal op internet. Ik hoop jullie zo via mijn mobiel genoeg op de hoogte te hebben gesteld.

:d
 

DeletedUser55405

Guest
Heb nu account. Nu nog de screens en druk aan het experimenten met video's :)
 

DeletedUser

Guest
mooi :)
maar zou je ook al de guides kunnen zien zonder de screens enzo :)
ze alvast doorlezen op de site?
 

DeletedUser55405

Guest
Nee kwaliteit boven kwantiteit. Anders zou ik geen screens hoeven maken.
 

DeletedUser55405

Guest
Moeilijk te voorspellen. Het bemachtigen van een mooi testaccount heeft wat tijd gekost. Nu kan het in principe snel klaar zijn al is morgen een geniale etappe in de giro en uiteraard een veotbalwedstrijd die ik ga zien. Ga er maar vanuit dat het niet lang meer duurt, maar ga ook niet elk uur lopen refreshen om te kijken of hij er al is.
 

DeletedUser55405

Guest
Als de testers niet op een grote bug stuiten, zal de release van de site vanavond zijn. :)
 
Bovenaan