Aanvalsstop !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Jongens ... volgens mij bedoelde KC dit niet echt zoals deze discutie loopt ...

Mijn idee is als volgt. Als een communitie (waarvoor ik trouwens trots ben om hier deel van uit te maken) wordt stilgelegd, doordat 0,015% van deze community afwezig is ... dan kan iedereen wel een reden inroepen om de community stil te leggen.

Net omdat er een aantal mods, en best niet allemaal ... meegaan. Dat mag natuurlijk, enkel zou de normale dienstverlening moeten gewaarborgd worden lijkt me.

Nu zijn 99,985% van de community de dupe van deze meeting ...
Bij de belgische spoorwegen kan je daar een schadevergoeding voor vragen ... (dat is misschien hier ook nog eens een idee)
 

DeletedUser26945

Guest
Je kunt moeilijk de spoorwegen die staken gaan vergelijken met een spel waarbij men niet kan aanvallen voor 3 dagen. Bij de spoorwegen: dienstverlening 0 je kunt dus niets doen. Bij tw kun je nog steeds spelen enkel niet aanvallen.

En blijkbaar zijn er toch velen die zich vastbijten op het aantal accounts dat je kunt zien op de startpagina.. Dit is niet het aantal effectieve spelers maar het aantal accounts. En hoeveel spelers hebben er geen berg accounts?
 

DeletedUser

Guest
Wel raar.. wordt gesproken over 'community' en dit is een ON-line spel.. geen internet op locatie?
Enne die modjes doen dat toch in hun vrije tijd? ff plannen dat ze hun verplichting kunnen voldoen i.p.v. makkelijke oplossingen..
 

DeletedUser

Guest
wow..
Heb ik een zonnesteek opgelopen of lees ik de boel goed hier.
Is er een aanvalsstop voor de meeting?
Wanneer?

Mvg, Bas
 
Reactiescore
2.496
Een aanvalsstop tijdens de wk-finale is nutteloos. De aanvalsstop zou dan enkel gelden tijdens de wedstrijd. Dit houdt in dat er in 105 minuten geen aanvallen aan kunnen komen maar dat betekent niet dat er geen aanvallen verstuurd kunnen worden. Dus ondanks dat je de wedstrijd aan het kijken bent kan je alsnog aangevallen worden en heeft de aanvalsstop geen nut.

De aanvalsstop tijdens de meeting is al vaker over gediscussieerd en deze zal gewoon ingesteld worden, deze zal ook tijdig aangekondigd worden qua specifieke tijden.

Dit is elk jaar zo met de community-meeting en dit zal dit jaar niet anders zijn.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan