Aanvalsstop !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser9420

Guest
Zoals ik elders lees is er binnenkort een tw-meeting waar maar liefst 200 mensen zullen zijn. Omdat die toch onbevreesd weg moeten kunnen gaan is er besloten tot een aanvalsstop. Waar de andere 158.819 spelers op tw de "dupe" van zijn.

Nu is mijn vraag aan het tw-team of er zondagavond zo rond de klok van 20.00 ook een aanvalsstop mag gelden tot de klok van 00.00 uur. Temeer omdat ik verwacht dat er meer dan 200 mensen zullen kijken naar de WK-finale en dus meerdere accounts onbemand zullen zijn. Bij winst van Nederland zal het feest tot diep in de avond van de maandag doorgaan. Dus dan ook graag een aanvalsstop. Dinsdag is dan de geplande huldiging waar ook vele mensen van willen genieten. Mag ik dan ook een aanvalsstop aanvragen aub ?
Of zijn die 200 mensen die naar de meeting gaan belangrijker dan de vele duizenden die de finale zullen kijken en willen feesten daarna ?

Alvast dank voor uw medewerking.
 

DeletedUser

Guest
Het gaat niet om het aantal bemande accounts.
Het gaat erom dat er geen mods zijn.
 

DeletedUser

Guest
Vind dit wel een eerlijk voorstel van K.C.

Ik ben nochtans vrouw en van BE

dus niet voetbalfan maar ja waarom niet

daar er zeker meer dan helft niet zal op TW zijn (Nederlanders maar ook Belgen) gaan voetbal kijken...

en mods kijken ook voetbal hoor tristanio zeker dat er buiten Kaneel geen vrouwen bij zitten (worden geweerd heb ik indruk bij mods)

anders ga ik mij zondag wel idd eens goed uitleven op al die van NL rond mij :rolleyes: :rolleyes:

zoals mss nog wat van BE


groetjes

Pro-Deffer

PS K.C. nu valt m'n planneke om heel tw aan te vallen in duigen... :D :D
 

DeletedUser

Guest
aha, en mods kijken geen voetbal ? Alle mods gaan naar de meeting ? Maak dat de kat wijs...

Ik quote alleen de woorden van een mod.
Zelf vindt ik het handig als er inderdaad een vrede periode komt.
Btw misschien kan het dat je wel bb dorpen aan kan vallen.
Dan hebben de antie-voetballers ook wat te doen.
 

DeletedUser26945

Guest
Voetbal kun je thuis kijken met een laptop/pc bij je en dus kun je steeds je taak als mod vervullen. Op de meeting zal het grootste deel van de moderators aanwezig zijn en is er geen internetverbinding en dus totaal geen controle.

En wie zegt dat Nederland het wk wint? Als je een aanvalsstop aankondigt en deze gaat niet door dan is het pas onbegrijpelijk.
 

DeletedUser

Guest
de finale duurt 90 min + een beetje. met een beetje party daarvoor en daarna ben je dus maximaal een paar uur weg. De meeting duurt 3 dagen. En zoals al gezegd zijn veel van de mods tijdens de meeting niet/niet veel online.
Verder is het zo, dat de meeting iets voor de hele community is (=> Community meeting).

Ik denk het is duidelijk, dat voor de wk finale geen aanvalsstop kan komen.
 

DeletedUser

Guest
de finale duurt 90 min + een beetje. met een beetje party daarvoor en daarna ben je dus maximaal een paar uur weg. De meeting duurt 3 dagen. En zoals al gezegd zijn veel van de mods tijdens de meeting niet/niet veel online.
Verder is het zo, dat de meeting iets voor de hele community is (=> Community meeting).

Ik denk het is duidelijk, dat voor de wk finale geen aanvalsstop kan komen.

hm oke community meeting maar wel maar 150 mensen die toegelaten worden????

En zelfs als NL WK niet wint zijn ze toch 2de wat ook wat feest geeft

en Kaneel ik ben ook vrouw maar weet best dat die after party's tot ochtend uurtjes of langer duren hoor.

En Lordexa ik heb m'n usb stick wel mee voor jou op meeting kan je lekker als je lappie meehebt daar modden of breng mijne wel mee (vodaphone werkt over héél wereld) :D :rolleyes:

en hm met examens waren mods ook vermist
enkel masterslayer zag ik overal verschijnen en AF was helemaal al ramp...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
de finale duurt 90 min + een beetje. met een beetje party daarvoor en daarna ben je dus maximaal een paar uur weg. De meeting duurt 3 dagen. En zoals al gezegd zijn veel van de mods tijdens de meeting niet/niet veel online.
Verder is het zo, dat de meeting iets voor de hele community is (=> Community meeting).

Ik denk het is duidelijk, dat voor de wk finale geen aanvalsstop kan komen.

Kan het dan niet zo zijn dat alleen die spelers die naar de meeting gaan niet aangevallen mogen worden? 3 dagen niet kunnen aanvallen = 3 dagen niet kunnen farmen:eek:
 

DeletedUser8730

Guest
Zoals ik elders lees is er binnenkort een tw-meeting waar maar liefst 200 mensen zullen zijn. Omdat die toch onbevreesd weg moeten kunnen gaan is er besloten tot een aanvalsstop. Waar de andere 158.819 spelers op tw de "dupe" van zijn.

Nu is mijn vraag aan het tw-team of er zondagavond zo rond de klok van 20.00 ook een aanvalsstop mag gelden tot de klok van 00.00 uur. Temeer omdat ik verwacht dat er meer dan 200 mensen zullen kijken naar de WK-finale en dus meerdere accounts onbemand zullen zijn. Bij winst van Nederland zal het feest tot diep in de avond van de maandag doorgaan. Dus dan ook graag een aanvalsstop. Dinsdag is dan de geplande huldiging waar ook vele mensen van willen genieten. Mag ik dan ook een aanvalsstop aanvragen aub ?
Of zijn die 200 mensen die naar de meeting gaan belangrijker dan de vele duizenden die de finale zullen kijken en willen feesten daarna ?

Alvast dank voor uw medewerking.

Tegen :eek:

Ookal zit Nederland in de Finale. Ik zal er niet bij elke goal omhoog springen van GOOAAAL!!!!
Ik zet de TV gewoon rustig aan en draai me om naar de PC... Ik vind Voetbal niet zo interresant. Ik denk zeker ook dat meerdere mensen hier een verschillende meningen erover hebben.

Mvg,
 

DeletedUser9420

Guest
Verder is het zo, dat de meeting iets voor de hele community is (=> Community meeting).

Ik denk het is duidelijk, dat voor de wk finale geen aanvalsstop kan komen.

hm oke community meeting maar wel maar 150 mensen die toegelaten worden????

I rest my case... ik denk dat een wk finale meer is voor een hele community dan die meeting...
En ben eens eerlijk, hoe actief zijn de mods nu echt ? Op 13 moet ik soms 3 dagen wachten voordat ik antwoord krijg van support... Dus dat er dan geen mods zijn is geen sterk argument. Trouwens, zoals eerder gezegd, gaan alle mods naar de meeting ? Zo ja, dan is er nog minder plek voor de hele community.

Ik blijf het waardeloos vinden die aanvalsstop. Zeker het argument dat het is omdat er anders hier geen mods zijn..


Tegen :eek:

Ookal zit Nederland in de Finale. Ik zal er niet bij elke goal omhoog springen van GOOAAAL!!!!
Ik zet de TV gewoon rustig aan en draai me om naar de PC... Ik vind Voetbal niet zo interresant. Ik denk zeker ook dat meerdere mensen hier een verschillende meningen erover hebben.

Mvg,

ik vind de meeting niet interessant.. wat is het verschil ?
 

DeletedUser37432

Guest
waarom aanvalstop als nederland toch verliest tegen spanje dus moet je niet feesten he
 

DeletedUser

Guest
@ K.C. correct

Ik ook support ingediend drie dagen geleden

op eentje direct antwoord

andere nog steeds niet

dus wat is verschil met meeting...

Heb soms dat ik tijdens examens 5 dagen hebben moeten wachten...

gr pro-deffer

en dat idee enkel wie naar meeting gaat mss niet aanvalbaar ja waarom niet... moet kunnen
 

DeletedUser26945

Guest
Dit lijk me interessant voor een enquête, wie van de spelers gaat uitbundig meevieren met de finale die al dan niet gewonnen wordt door Nederland en zal dus geen tw spelen.

Mods zijn wel degelijk actief al vraagt het wat tijd aangezien het aantal tickets hoog is en men telkens ook moet uitzoeken hoe de zaak in mekaar zit.
 

DeletedUser8730

Guest
I rest my case... ik denk dat een wk finale meer is voor een hele community dan die meeting...
En ben eens eerlijk, hoe actief zijn de mods nu echt ? Op 13 moet ik soms 3 dagen wachten voordat ik antwoord krijg van support... Dus dat er dan geen mods zijn is geen sterk argument. Trouwens, zoals eerder gezegd, gaan alle mods naar de meeting ? Zo ja, dan is er nog minder plek voor de hele community.

Ik blijf het waardeloos vinden die aanvalsstop. Zeker het argument dat het is omdat er anders hier geen mods zijn..




ik vind de meeting niet interessant.. wat is het verschil ?

Het verschil? De meeting duurt 3 dagen er zullen geen tot bijna geen mods aanwezig zijn. Ze zullen op de Meeting zijn.
Ook zal weer niet elke Mod Voetbal kijken en dan gaan feesten omdat ze 1ste of 2e zijn geworden. En voetbal is niet iets van de Community. De meeting wel.

Dit lijk me interessant voor een enquête, wie van de spelers gaat uitbundig meevieren met de finale die al dan niet gewonnen wordt door Nederland en zal dus geen tw spelen.

Mods zijn wel degelijk actief al vraagt het wat tijd aangezien het aantal tickets hoog is en men telkens ook moet uitzoeken hoe de zaak in mekaar zit.

Ik denk niet dat Innogames hiermee zal instemmen... Zij beslissen de aanvalstoppen... Duckje niet.

MVg.
 

DeletedUser4802

Guest
Heel goed idee!!!!

we kunnen het ook omkeren. 3 dagen uitkateren na winst of verlies in de finale en 3 dagen doorspelen zonder mods maar met fake scripts, duo en triple accounts, inloggen bij elkaar etc ;-)
 

DeletedUser

Guest
Voetbal kun je thuis kijken met een laptop/pc bij je en dus kun je steeds je taak als mod vervullen. Op de meeting zal het grootste deel van de moderators aanwezig zijn en is er geen internetverbinding en dus totaal geen controle.

En wie zegt dat Nederland het wk wint? Als je een aanvalsstop aankondigt en deze gaat niet door dan is het pas onbegrijpelijk.

Echt bullshit, niet iedereen heeft een laptop, en als echt voetbalfan ga je geen treintjes snipen en en dorpen stacken onder de finale;)

Zelfs al wint NL het wk niet, dan moet iedereen toch bier zuipen om de pijn te verzachten.

En ik vind dat bij de meeting teveel mensen te dupe moeten zijn, van een kleine 200 man, iets van 1/80000 van alle tw spelers, omdat die naar de meeting gaan.;)
 

DeletedUser26945

Guest
Dan moet je maar een avondje niet snipen en de keuze maken voor voetbal.

Achja, je vindt altijd wel iets.. Als je verliest; aanvalsstop: we moeten zuipen om de pijn te verzachten
Bij winnen; we moeten zuipen om te vieren?

Het is en blijft een community evenement waarbij toch veel personen aanwezig zijn en de aanvalsstop is toch echt wel terecht in mijn ogen..
(Ben zelf trouwens niet aanwezig op meeting dus is niet daarom;))
 

DeletedUser

Guest
Wat een zever, je zal gewoon een keuze moeten maken, voetbal of TW.
Het is niet zo dat je op een paar uurtjes weggeëdeld kan worden, of heb jij superedels?
Zoals al eerder vermeld, het gaan niet om het aantal spelers die afwezig zijn, maar het aantal MODs.
Dit lijkt me een vrij nutteloze discutie.
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik elders lees is er binnenkort een tw-meeting waar maar liefst 200 mensen zullen zijn. Omdat die toch onbevreesd weg moeten kunnen gaan is er besloten tot een aanvalsstop. Waar de andere 158.819 spelers op tw de "dupe" van zijn.

Nu is mijn vraag aan het tw-team of er zondagavond zo rond de klok van 20.00 ook een aanvalsstop mag gelden tot de klok van 00.00 uur. Temeer omdat ik verwacht dat er meer dan 200 mensen zullen kijken naar de WK-finale en dus meerdere accounts onbemand zullen zijn. Bij winst van Nederland zal het feest tot diep in de avond van de maandag doorgaan. Dus dan ook graag een aanvalsstop. Dinsdag is dan de geplande huldiging waar ook vele mensen van willen genieten. Mag ik dan ook een aanvalsstop aanvragen aub ?
Of zijn die 200 mensen die naar de meeting gaan belangrijker dan de vele duizenden die de finale zullen kijken en willen feesten daarna ?

Alvast dank voor uw medewerking.





is mischien wel waar maar wat moeten dan de duizende wel bemande accounts doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan