Aanvalsstop

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Waarom melden de Game Moderators in hemelsnaam dat de aanvalsstop om 18:00 vandaag is afgelopen (met een mogelijke afwijking van ongeveer 30 seconden). En vervolgens als een aantal van mijn aanvallen om 18:05 aankomen, word het nogsteeds omgezet in een bezoek.

Doe dan als GM uberhaupt niet de moeite om een onnauwkeurigheid te vermelden bij de aanvalsstop, maar zeg gewoon dat het wat langer kan duren...
 

DeletedUser

Guest
Is aangegeven op het af. Daar wordt vermeld dat het een bepaalde tijd langer kan duren. Ook de mods zijn niet perfect en ze hebben dus verkeerd gegokt. Niet zo zeuren, het is ook dom van jou.
 

DeletedUser54299

Guest
Nieuwjaar

Binnengekomen aanvallen worden omgezet in bezoeken:
- Start: 31 december 2013 om 12.00u
- Einde: 2 januari 2014 om 01.00u (Aansluitend de nachtbonus)

Onmogelijk om aanvallen te versturen:
- Start: 31 december 2013 om 17.00u
- Einde: 1 januari 2014 om 12.00u

Ik heb geen idee waar je die tijd(18.00) vandaan haalt, maar hierboven heb ik wel even de kloppende tijden neergezet.(althans degene die in de aankondiging stonden)
 

DeletedUser72171

Guest
Is aangegeven op het af. Daar wordt vermeld dat het een bepaalde tijd langer kan duren. Ook de mods zijn niet perfect en ze hebben dus verkeerd gegokt. Niet zo zeuren, het is ook dom van jou.

Het is toch logisch om er van te profiteren. Veel spelers zijn vandaag nog aan het feesten. Ik zou er ook van profiteren, moesten zijn uren niet verkeerd zijn. Klik hier maar op.

Binnengekomen aanvallen worden omgezet in bezoeken:
- Start: 31 december 2013 om 12.00u
- Einde: 2 januari 2014 om 01.00u (Aansluitend de nachtbonus)

Onmogelijk om aanvallen te versturen:
- Start: 31 december 2013 om 17.00u
- Einde: 1 januari 2014 om 12.00u

Dus ik weet niet van waar je 18:00 haalt, maar ik vind je techniek niet slecht. Luuk moet niet zo'n grote mond hebben
 

DeletedUser

Guest
Mijn fout, kennelijk als je zoekt in het forum naar "aanvalsstop", dan kom ik uit bij het topic van de aanvalsstop van 2011.
 

DeletedUser54299

Guest
bill-cosby-facepalm.gif
 

DeletedUser

Guest
Lol. Dacht dat het toch 18:00 zou duren, niet eens gecheckt. Ook de mods zijn niet perfect. Denk eraan dat zij ook vrijwillig hun taak verrichten :rolleyes:.
 

DeletedUser72171

Guest
Is waar, en ik heb er alle begrip voor moest het zo zijn, maar zelfs nu zijn de mods niet in fout
 
Reactiescore
1.367
tja...

tijd voor een slotje lijkt me :p
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan