Aanvalsstop Kerst en Nieuwjaar!

DeletedUser12993

Guest
Ik vind de aanvalsstop zuigen, nergens voor nodig een dag voor kerst. Dat je het vannacht in laat gaan, OK. Maar vandaag was nergens voor nodig;)

Zal wel heel vaak gezegt zijn maar dat boeit me niet, dit is van ik vind.
Vandaag was misschien wel iets overdreven, maar ik heb zelf er ook voor gestemd. Gewoon even een dagje relaxen, kerstinkopen doen, een extra tafel opzetten. Achja, een dagje niet met TW bezighouden is ook wel een keertje lekker ;)


Maarja, ondanks dat.
Fijne kerstdagen en een heel gelukkig nieuwjaar!
jij ook fijne kerstdagen en een spetterend nieuwjaar :D
 

DeletedUser

Guest
dat is inderdaad dikke zever die aanvalsstop!
omdat de kindjes braaf aan tafel zouden blijven?
trouwens zou ik die diners wel eens willen zien, omdat de ouders het zo willen?
en hoe zit het met ons betaalde premiumpunten????
het trekt op geen 'kloten'!
 

DeletedUser12993

Guest
dat is inderdaad dikke zever die aanvalsstop!
omdat de kindjes braaf aan tafel zouden blijven?
trouwens zou ik die diners wel eens willen zien, omdat de ouders het zo willen?
en hoe zit het met ons betaalde premiumpunten????
het trekt op geen 'kloten'!

hoe zou het met je premium moeten zitten?
 

DeletedUser24859

Guest
Hier moest ik gewoon even op reageren.
Jij vind het dus vervelend dat je niet kan worden aangevallen op een moment dat je er niet bent?
Dus waarschijnlijk wil jij tijdens de stop je legers opbouwen of versturen etc.

Hoe bedoel je geen leven.

Als je per sé kerst nodig hebt om met je familie samen te zijn,,, nee ,dát is een leven
 

DeletedUser

Guest
lekker boeiend allemaal, ohw nu kan ik niet meer farmen etc.
je gaat er niet dood van. sjongejonge
 

DeletedUser858

Guest
dat is inderdaad dikke zever die aanvalsstop!
omdat de kindjes braaf aan tafel zouden blijven?
trouwens zou ik die diners wel eens willen zien, omdat de ouders het zo willen?
en hoe zit het met ons betaalde premiumpunten????
het trekt op geen 'kloten'!



Typisch kenmerk van verslaving denk. Afkick verschijnselen?
 

DeletedUser

Guest
dat is inderdaad dikke zever die aanvalsstop!
omdat de kindjes braaf aan tafel zouden blijven?
trouwens zou ik die diners wel eens willen zien, omdat de ouders het zo willen?
en hoe zit het met ons betaalde premiumpunten????
het trekt op geen 'kloten'!

ik vind dit echt triest:eek:
 

DeletedUser30617

Guest
Wel jammer dat de aanvalstop met nieuwjaar al om 10.00 eindigt :( alsof er dan iemand nuchter achter z'n pc kan zitten?!
 

DeletedUser

Guest
`Dan kun je ze versturen ja, maar pas vanaf 18:00 zijn het weer aanvallen
 

DeletedUser47551

Guest
Zit er om 18u al iemand nuchter achter zn pc dan? :p

Ik vind trouwens dat de kerststop op alle vlakken best langer mag duren
 

DeletedUser

Guest
dat is inderdaad dikke zever die aanvalsstop!
omdat de kindjes braaf aan tafel zouden blijven?
trouwens zou ik die diners wel eens willen zien, omdat de ouders het zo willen?
en hoe zit het met ons betaalde premiumpunten????
het trekt op geen 'kloten'!

Hoewel je het ongenuanceerd geformuleerd hebt, begrijp ik je punt. Het aantal betalende spelers maal twee dagen, maal het aantal betaalde premium punten per speler.

Het lijkt een kleine klacht, maar dit gaat om een aanzienlijk bedrag voor InnoGames over alle TW servers gespreid. Dit is overigens niet het enige onderwerp waar InnoGames genadeloos gebruik maakt van haar betalende klanten.

Daarnaast heeft Fatal Prestige ook absoluut gelijk dat de besluitvorming niet goed en te gehaast is verlopen. Ik kreeg op dezelfde dag:

- PM over de aanvalstop.
- Uitnodiging tot enquête.
- Foutmelding en nieuwe uitnodiging enquête.
- Uitslag enquête.

Dit was ergens midden afgelopen week, terwijl we al jaren weten dat de kerststop op 25/26 december gaat vallen in een weekend. Fatal zijn punt dat er dus eeuwen geleden al een rondvraag had kunnen worden gedaan, met voldoende tijd voor alle spelers om te reageren is dus terecht.

Jammer dat er zoveel spelers hier direct zodra ze kritiek lezen op de man gaan spelen en de inhoudelijke discussie uit de weg gaan. Beledigen en flamen is de meest makkelijke uitweg als je niks te zeggen hebt, dat begrijp ik wel, maar val ons daar niet mee lastig.

Kerststop/Nieuwjaarstop of niet. Het is een feit dat je twee dagen niet optimaal je account kunt gebruiken hierdoor, een kerstcadeau van twee dagen premium aan alle reeds betalende gebruikers is dan ook zeker wel terecht denk ik.
 

DeletedUser38287

Guest
fat de besluitvorming discutabel was en geen schoonheidsprijs verdiend is al meermaals voorbij gekomen en die constatering lost weinig op, eet gewoon alleen eend met tweede kerstdag om enige genoegdoening op dat punt te krijgen, het pa-aspect is een ander verhaal en daar is een punt van te maken ;)
 
Reactiescore
2.496
Als mensen even zouden teruglezen zouden ze 2 feiten weten:

  • Er is Elk jaar een aanvalsstop, sinds het begin van TribalWars...

  • Er gaat hier elk jaar een kerstcadeautje mee gepaard

De specifieke informatie daarover post ik zometeen...

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 

DeletedUser38287

Guest
een jaarlijks terugkerend aspect rechtvaardigt nog niet de afname van twee dagen pa zonder dat volledig gebruik kan gemaakt worden van de beloofde opties, in principe is op dit punt sprake van enige misleiding omdat de gebruikte pa-punten voor deze dagen dus niet in hun volle omvang gebruikt kunnen worden, wat jammer en zonde is, maar laten we dat beschouwen als de kerstbonus aan de medewerkers van innogames en de cm's die waarschijnlijk daarvan hun kerstbonus krijgen uitgekeerd ;)

De specifieke informatie daarover post ik zometeen...

Met vriendelijke groeten,
Duckje

een uur later is duckje waarschijnlijk nog steeds aan het denken hoe hij de PA-verspil ten gunste van innogames kan goed praten :p

na twee uur zit hij blijkbaar nog te denken of zometeen moet een andere betekenis hebben in Vlaanderen? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47551

Guest
een jaarlijks terugkerend aspect rechtvaardigt nog niet de afname van twee dagen pa zonder dat volledig gebruik kan gemaakt worden van de beloofde opties, in principe is op dit punt sprake van enige misleiding omdat de gebruikte pa-punten voor deze dagen dus niet in hun volle omvang gebruikt kunnen worden, wat jammer en zonde is, maar laten we dat beschouwen als de kerstbonus aan de medewerkers van innogames en de cm's die waarschijnlijk daarvan hun kerstbonus krijgen uitgekeerd ;)



een uur later is duckje waarschijnlijk nog steeds aan het denken hoe hij de PA-verspil ten gunste van innogames kan goed praten :p

na twee uur zit hij blijkbaar nog te denken of zometeen moet een andere betekenis hebben in Vlaanderen? :p

heel erg misschien was hij gewoon kerstmis aan het vieren? doe niet zo hypocriet jongens.
 
Bovenaan