Aanvalsplannen - Hoe te maken?

Reactiescore
982
Zoveel aanvalsplannen gezien, uitgevoerd, gekregen. En toch waren bijna alle aanvallen van weinig tactiek/strategie inbegrepen. De meeste weten niet hoe je je vijand kan manipuleren, de vijand de verkeerde kant op sturen. De vijand weet niet meer hoe, wie of wat er gebeurd. Alles is onvoorspelbaar, en ze weten zich geen raad meer. het is van groot belang dat je in je plan genoeg rookgordijnen hebt, en fases in je plan. En natuurlijk, de volle 100% van je stam. De loop tijden in een stam maakt niks uit, als je vijand maar iets anders laat geloven dan het in werkelijkheid is.

De meeste massa's zijn dan ook met strategie erg slecht, het wint door de kwantiteit. Niet door de kwaliteit. Je kan met 3000 fakes en 2000 clears meer bereiken als je een goed strategische plan hebt dan een simpel plan (Targit, verdelen dorpen, sturen op juiste datum, klaar) waarbij je 5000 fakes hebt en 4000 clears. Je moet de vijand niet 1 stap voor zijn, maar een stuk of 10 stappen. je moet precies weten wat ze gaan doen, en wat er dan moet gebeuren moet al geplant zijn en klaar staan om gestuurd te worden naar de spelers die het moeten uitvoeren.
 

DeletedUser

Guest
Als je 1 speler van een stam aanvalt stuur eerst fakes naar een andere front speler (dit doen de mensen met wat langen loop afstand) wat verder weg van het echte target, zet er een paar echte clears tussen. De stam denkt massa op hem.
Dan later kan de aanval op het echte target beginnen. De front spelers pakken niet de front dorpen maar ietsjes verder in de cluster, wanneer die aanvallen zijn verstuurt komen de langen loop afstand en die gooien de front dorpen plat.
De front spelers hebben dan de front dorpen leeg (als het goed gaat) en de dorpen die er wat achter liggen.


Dit is een aanvals plan wat ik nog niet gebruikt heb maar wil het gaan testen via die tw-lan ofzo waar je zelf zoon soort servertje hebt maar ik krijg het nog niet goed voor elkaar met die tw-lan
 
Reactiescore
38
Er zijn zoveel manieren.
Gewoon een beetje de creativiteit laten werken in combinatie met je gezond verstand.

Dit is iets wat al zoveel keer gebruikt is en ook al zoveel keer zijn effectiviteit heeft laten tonen.
Je begint met fake clears en fake treintjes sturen, dit meer dan een week lang.
Na een tijdje begint die speler overmoedig te worden, en niet meer te taggen wetende dat het toch maar fakes zijn.

Maar dan begint het echte werk: de echte clears en echte treintjes.

En er zijn nog zoveel simpele taktieken die toch zo handig zijn.
 
Reactiescore
982
Allemaal zo primitief, als je een sterke deffer tegen komt zal zo een massa niet vaak succesvol zijn.
 

DeletedUser

Guest
Allemaal zo primitief, als je een sterke deffer tegen komt zal zo een massa niet vaak succesvol zijn.

iedereen heeft gaten, kwestie om die te zoeken:) plus je moet indd je vijand blijven verassen door telkens andere aanvallen te gebruiken en je vijand paar stappen voor te zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ik woon op Curacao dus ik heb een voordeel:

Ik kan spelers aanvallen terwijl ze slapen. Maar de edelmannen komen om 07:01 en de clears om 07:00. En ik krijg ook geen last van nachtbonus. Maar ik denk dat de ene van dragon slasher de beste is. Ga ik nu ook doen :p
 

DeletedUser

Guest
het blijft verrassend. Want wanneer hij/zij wakker is, moet hij/zij opnieuw beginnen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie de discussie verwateren, tactiek is 1 ding, en het andere en misschien interessante onderdeel dreigt niet aan bod te komen: ORGANISATIE.. Hoe pakt men dit aan, gewoon versturen wanneer uitkomt, of zoals aangegeven is in dit topic uitrekenen wanneer de meeste stamleden online zijn. verschillende looptijden.. aankomst binnen hoeveel sec/uur? hoe laat je je stam een mass uitvoeren en wat zijn de mogelijkheden?
 

DeletedUser22322

Guest
Alle clears en fakes op dezelfde minuut aan laten komen.
dan is snipen of backtimen onmogelijk voor je tegenspeler.
 

DeletedUser

Guest
Ook niet onbelangrijk, zorgen dat er genoeg mensen zijn die kunnen edelen. Als 1 persoon alles alleen moet doen is lange na niet zo effectief als dat het van meerde personen af komt, het gaat dan namelijk sneller en als je geen vast tijdstip hebt worden er op meerdere momenten edels verstuurd.
 

DeletedUser

Guest
Ook kun je deze strategie doen:
De mensen die het verst liggen, beginnen met de volledige binnenkant van de cluster van een persoon aan te vallen.
Die mensen ondersteunen dan natuurlijk het midden van de cluster met de verdediging aan de rand van het cluster.
Op het tijdstip dat de helft van de aanvallen al toegekomen/bijna toegekomen is, sturen de frontspelers hun clears + edels naar de dorpen aan de buitenkant van het cluster.

Als je front met de stam hebt die jou aanvalt, ga je niet je frontdeff naar het midden van je cluster sturen?

Dit is iets wat al zoveel keer gebruikt is en ook al zoveel keer zijn effectiviteit heeft laten tonen.
Je begint met fake clears en fake treintjes sturen, dit meer dan een week lang.
Na een tijdje begint die speler overmoedig te worden, en niet meer te taggen wetende dat het toch maar fakes zijn.

Maar dan begint het echte werk: de echte clears en echte treintjes.

Verschil tussen een edel en een ram is makkelijk te taggen, en ik denk ook niet dat dit erg effectief is :p

Alle clears en fakes op dezelfde minuut aan laten komen.
dan is snipen of backtimen onmogelijk voor je tegenspeler.

Hoezo zou je dan niet kunnen snipen?
 

DeletedUser

Guest
Ik zie de discussie verwateren, tactiek is 1 ding, en het andere en misschien interessante onderdeel dreigt niet aan bod te komen: ORGANISATIE.. Hoe pakt men dit aan, gewoon versturen wanneer uitkomt, of zoals aangegeven is in dit topic uitrekenen wanneer de meeste stamleden online zijn. verschillende looptijden.. aankomst binnen hoeveel sec/uur? hoe laat je je stam een mass uitvoeren en wat zijn de mogelijkheden?

Dank je, dit bedoelde ik ook te vragen :)
 

DeletedUser40381

Guest
Ik woon op Curacao dus ik heb een voordeel:

Ik kan spelers aanvallen terwijl ze slapen. Maar de edelmannen komen om 07:01 en de clears om 07:00. En ik krijg ook geen last van nachtbonus. Maar ik denk dat de ene van dragon slasher de beste is. Ga ik nu ook doen :p


Als jou edelmannen om 7:01 aankomen en je clears om 7:00 zijn je edelmannen gewoon dood hoor :D
 
Bovenaan