Aanvalsplannen - Hoe te maken?

DeletedUser38767

Guest
Gewoon ziek veel verwarren, al zijn boerderijen naar beneden brengen(speler verliest overzicht > krijgt geen zin meer), hoofdgebouw ook(kan die niet meer edels maken = no backtimen).
4/5 clears per dorp. Wat fake's erbij. Afleiding door andere frontspeler te faken(OS staat daar, was niet nodig, OS terug, OS naar echte target > dagen tijd meer soms). In die buurt genoeg edelaars met genoeg edels hebben. Inzicht hebben. Goede treinen kunnen timen moet ze. En de treinen moeten op zoveel mogelijk zelfde tijden aankomen.

Dit in een zo snel mogelijke tijd, en als cleartjes terugkomen, gelijk nieuwe ronde maken. :)

Wat op MLP is gedaan @W15 ging (gewoon) o:
Vanafg 20.00 werden er op 4 frontspelers die niet echt naast elkaar lagen (ja, ik en een andere binnen 20 uur, maar met de rest niet) zo'n 5000 (?) aanvallen gestuurd. 3 of 2 faketargets en 1 (of 2 dus) echte volgens mij. Je kon pas nadat de aanvallen waren aangekomen zien of het fakes waren of niet, en of er misschien later wel clears zouden komen. Er werd gewoon maar een kwart van de OS naar het/de echte target(s) gestuurd.
 
Bovenaan