Aanvalspauze 7 Augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
31 uur. In die tijd heb ik er 4 dorpen bij. Nogal wat, en het gaat niet om een aanvalsstop, het gaat om die community meeting, zodat die mensen niet worden aangevallen. Dan moeten ze gewoon slaapmodus instellen ofz.

Gaat neit omdat mensen niet worden aangevallen ;)
Door stop, raakt server ook neit over belast, de mod zijn er neit, althans de meeste niet, CM is er compleet neit.

De community meeting is ge-organiseerd door TW
Dus best logisch een stop

Volgend jaar hebben we weer dezelfde discussie.
GEbruik die 31uur gewoon voor ander dingen. Tis neit sjo dat heel TW plat ligt he ;)
 

DeletedUser

Guest
Er zijn 100 spelers weg en meteen een aanvalsstop..

Echt bullshit laat ze hun vv afgeven daar slaat dat hele vakantievervanging toch op..
 

DeletedUser

Guest
idd, stel dat een dorpje met 100 mensen in dat dorpje die tw spelen. Daar doen jullie ook niets voor. En dat gezeik met die mods. Wat kan er nou zo verschrikkelijk misgaan?
 

DeletedUser4564

Guest
Die aanvalsstop kan ik best mee leven alhoewel ze compleet nutteloos is.
Maar spelers zoals ik die bijna nooit op het forum komen hebben nu een paar dagen verloren door dit.
Mijn edels zijn 43u op reis geweest en moeten nu terug 43u teruglopen voordat ik ze terug kan versturen naar een leeg bonusdorpje.

Volgend jaar beter een ingame reminder verzenden zodat iedereen maar dan ook echt iedereen hierover ingelicht word.

Voor de rest hoop ik dat de meeting top was.
 

DeletedUser27423

Guest
Die aanvalsstop kan ik best mee leven alhoewel ze compleet nutteloos is.
Maar spelers zoals ik die bijna nooit op het forum komen hebben nu een paar dagen verloren door dit.
Mijn edels zijn 43u op reis geweest en moeten nu terug 43u teruglopen voordat ik ze terug kan versturen naar een leeg bonusdorpje.

Volgend jaar beter een ingame reminder verzenden zodat iedereen maar dan ook echt iedereen hierover ingelicht word.

Voor de rest hoop ik dat de meeting top was.


hier ben ik het ook mee eens,k had een aantal lange afstand clears lopen..die nu dus allemaal de dorpen "bezoeken",dat is best zuur.
 

DeletedUser

Guest
ik vind dat wel barbaren dorpen kunnen farmen of edelen..Maar alleen de dorpen van spelers niet..
 

DeletedUser

Guest
Ik ga over 3 weken op vakantie... Ik neem aan dat het TW-team een aanvalspauze inlast! Dalijk word ik aangevallen als ik er niet ben! :eek:
 

DeletedUser44841

Guest
Gelukkig mooi op tijd:) aanvallen van net over 14:00 komen braaf binnen:)
 

DeletedUser

Guest
Het is nu al 3 uur voorbij en nog zijn er mensen die zitten te klagen en te zagen? :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan