Aanvalspauze 7 Augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Het is al zo veel keren gezegd, en toch blijven jullie met die ene opmerking komen. 'Er komen maar 90/100 man naar de meeting, die kunnen hun vv gewoon afgeven!'.
Een spel zoals dit kan niet draaien zonder dat de cm's en moderators aanwezig zijn. Gebeurd er iets, kan er niet ingegrepen worden. Door deze stop kan er niets gebeuren ingame, zodat wij niet gelijk met stress aan het werk moeten.
 

DeletedUser44841

Guest
Acheraf heb ik er ook weinig last van gehad. tijdens de aanvalsstop al mijn cleartjes weg kunnen sturen die precies na de stop aankwamen.

Wel domme fouten gemaakt, van even een paar troepen dumpen wat dat ook niet kan:D
 

DeletedUser30312

Guest
Acheraf heb ik er ook weinig last van gehad. tijdens de aanvalsstop al mijn cleartjes weg kunnen sturen die precies na de stop aankwamen.

Wel domme fouten gemaakt, van even een paar troepen dumpen wat dat ook niet kan:D

Ik ook :(

Een aanvalsstop voor nieuwjaar of kerst vind ik oke. Maar je kiest er zelf voor om naar die meeting te gaan. Dan zoek je maar een vv oid. En tw kan best wel 31 uur zonder mods. En ik geloof niet dat alle mods daar zijn.
 

DeletedUser

Guest
Elk jaar weer hetzelfde gejank en dezelfde kutargumenten.

Als er een aanvalspauze wordt afgekondigd dan komt die er ook, wat je ook zegt. Face it, deal with it, en bereid je vast geestelijk voor op de volgende.

Druk anders gewoon op stoppen als je zoiets mentaal al niet aankan.
 

DeletedUser2826

Guest
De aanvalsstop is inmiddels al enkele uren gedaan, wat betekent dat jullie allen weer naar hartenlust kunnen aanvallen. Iedereen heeft de voorbije dagen de kans gehad zijn/haar standpunten bekend te maken en te verdedigen; zo niet, dan zijn deze hoogstwaarschijnlijk al door een andere speler gemeld. Omdat deze discussie eeuwig kan blijven duren (en dat doet het inmiddels toch al een paar weken), wordt het topic nu gesloten.

Tune in next year voor een nieuwe discussieronde. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan