aanvals stop !!!

DeletedUser7456

Guest
is het motto in deze tijd van het jaar niet vrede op aarde voor iedereen??
 

DeletedUser

Guest
dus??
in het echt zal er toch ook niet zo uitvoerig meer oorlog gevoerd worden, als ik een vriend van me erbij haal(hij is oorspronkerlijjk van adel) en ik ga het huis van de buren bezetten, dan wordt ik toch opgepakt.

--------------------------------------------------------------------------

voor de rest ben ik voor, ik zorg gewoon dat ik me farms dus danig gesloopt het zodat ze niet veel kunnen opbouwen :)
en ik ben ook druk met met kerst dus ik blijf hoe dan ook actief, maar dan in een ander opzicht :p
 

DeletedUser

Guest
Ik ben vóór maar vind het wel lang. Van 24 december tot 27 december, mss was 24 december tot de avond van 25 december beter ^^
 

DeletedUser

Guest
relaxed, vlak voor de tijd een massa aanval doen, en dan in 3 dagen de dorpjes op je gemak volpoten met defence :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ben vóór maar vind het wel lang. Van 24 december tot 27 december, mss was 24 december tot de avond van 25 december beter ^^

tot de avond van 25 december? en tweede kerstdag dan? Er zijn zat mensen die dan pas kerst vieren.

Zelf vind ik het wel lollig.

Zie je een aanval binnen komen, ga je als een haas verdediging daar heen sturen om te ontdekken dat ze je een gezellig kerst feest toe wensen :D

Dat had ik net, de aanval kwam 1 minuut over 12 binnen :p
 

DeletedUser659

Guest
krijg nu 100 aanvallen uit dorpen zoals merry cristmas binnen^^ zelfs van opus:eek:
 

DeletedUser974

Guest
nog 12.25 uurtjes jongens, dan mogen jullie je edeltjes weer aan laten komen^^


Tip, als je wilt dat je farm geen troepen bijmaakt:
Sloop zijn Kazerne + Hoofdgebouw + Boerderij, hij zal het terugbouwen, maar het is toch tijdwinst^^
 

DeletedUser

Guest
Stom

Dit is een Spel en ik vind die aanvalsstop stom.
Het is vrede op aarde niet vrede op TW.
Maja das mijn mening.
 

DeletedUser

Guest
Dit is een Spel en ik vind die aanvalsstop stom.
Het is vrede op aarde niet vrede op TW.
Maja das mijn mening.

het gaat erom dat verslaafde mensen wat tijd met hun familie doorbrengen, ik denk dat het wel goed is.
 

DeletedUser

Guest
ik vind het slecht. heb eindelijk een adel.
nu kan ik niet overnemen. :(
 

DeletedUser

Guest
Ik ben tegen. Zelf kan ik dan ook niet online komen, maar uit principe ben ik toch tegen. Het feit dat het merendeel van de spelers niet online kan komen is geen argument, want dan zouden er 's nachts ook geen aanvallen mogen gebeuren (of wat dat betreft, ook overdag niet, want dan zitten er velen op school of werk).

Ik zou het veel beter gevonden hebben als ze voor die periode gewoon een nachtbonus zouden hebben ingesteld. Tenslotte is de situatie op die dagen gelijkaardig aan de nachttijd op normale dagen...

Plus: Tijdens ramadan bijvoorbeeld zie ik ook geen bezoekregeling ...

Discriminatie op basis van geloof ? :p

Nee, zonder dollen, ik begrijp prima dat wegens het nationale feestdagen karakter er nu iets bedacht is om te voorkomen dat het kleine groepje zonder leven een onevenredig voordeel haalt uit deze dagen.

Te meer omdat het grote deel van het spelersbestand nog te luisteren heeft naar vaders en moeders, en niets kan doen tijdens deze dagen.

Was dit niet gebeurd dan hadden er heel veel mensen opnieuw kunnen beginnen na Kerst :p
 

DeletedUser

Guest
het gaat erom dat verslaafde mensen wat tijd met hun familie doorbrengen, ik denk dat het wel goed is.

ik dacht in begin oké, dit is een mooi gebaar, maar het is wreed ambetant niet kunnen nobl-en, en het heeft 1 dag te lang geduurt (vind ik) :(
 

DeletedUser

Guest
Door die aanvalsstop heb ik een schaarste aan ijzer gekregen. Door het farmen had ik meestal wel genoeg, maar nou had ik echt veel te weinig. :) Mijn ijzerproductie ligt ook veel lager dan leem en hout omdat iedereen er teveel van heeft, en als ik ijzer wil, plaats ik een bod op de markt. 2000 hout voor 4000 ijzer. Das niet verkeerd, maar toch moet ik wel wachten tot de handelaren aankomen.

Dus ik vond het niet zo leuk. Ik kon niet uitbouwen wat ik graag had willen doen door die aanvalsstop, maar mijn troepen zijn alweer onderweg, op weg naar hun oneindige zoektocht naar ijzer. :D
 

DeletedUser7942

Guest
Netjes Admins van de Aanvalsstop:D
en dan het ook nog te gaan ondersteunen met een 2 daagse PA,, echt een toppie idee:eek:

gewoon 1 2 dagen het dubbel aantal punten gehaald,,:D


en wereld 6 wordt chill aan het forum te zin,,


greetzzz
 

DeletedUser

Guest
is zeker handig
op de feestdagen kunnen vele mensen niej online komen
en de zwakkeren kunnen eens gemakkelijker groeien
en dan hebben de groten achter de feestdagen minder last van hun moraal :D
 
Bovenaan