aanvals stop, 2 minuten stilte dodenherdenking en zo meer.

DeletedUser

Guest
zoals je zegt, je doet het uit respect.
dus in tw hoeft geen respect te bestaan ?
alleen oorlog ruzie en geweld ?

ik vind dat in TW ook juist wel wat respect mag komen.
dat zou goed zijn voor mensen, en vooral de nationale feestdagen in Nederland.
met kerst wel.
waarom pasen en hemelvaart niet ?

stoet.

Respect hoef je niet af te dwingen. Als je 2 minuten verplicht geen aanvallen kan sturen, dwing je het 'respect' af en is het ook geen respect meer.
 

DeletedUser

Guest
Vind het sowiezo altijd onzin, wie geeft er tegenwoordig van de nieuwe generatie nog iets om kerstmis o.i.d.?

Verder stel ik dan voor elke zaterdagavond van 22:00 tot 05:00 een aanvalsstop te houden aangezien mensen dan uitgaan, hetzelfde wat ik doe bij de jaarwisseling...

Ik vind het sowiezo onzin, waarom kerst wel een aanvalsstop en in de zomervakantie niet terwijl er dan meer weg zijn?

Achja het zal wel aan mij liggen. :)

Er zijn mensen die nog wat kerstmis geven hoor, gezelligheid en lekker eten:D

Ik vind het best wel eigendunk dat er dan wel elke zaterdagavond tussen 22:00-05:00 een aanvalsstop moet zijn, jonge en oudere mensen gaan niet uit hé
 

DeletedUser47551

Guest
Er zijn mensen die nog wat kerstmis geven hoor, gezelligheid en lekker eten:D

Ik vind het best wel eigendunk dat er dan wel elke zaterdagavond tussen 22:00-05:00 een aanvalsstop moet zijn, jonge en oudere mensen gaan niet uit hé

jonge en oude mensen gaan niet uit? ik (15 jaar) wil zoveel mogelijk uitgaan als ik kan hoor.
en mijn ouders (40-50 jaar) gaan ook graag eens uit.

maar op vrijdag ga ik meestal uit, dus ook op vrijdag aanvalsstop dan? :p
 

DeletedUser31224

Guest
Zo te horen moet aanvallen worden afgeschaft?:D

Alleen nog maar ondersteunen!:boog:
 

DeletedUser

Guest
Zo te horen moet aanvallen worden afgeschaft?:D

Alleen nog maar ondersteunen!:boog:
dan lijkt het zoveel op TribalHugs, nee, ik stem voor, dat je je tegenstander dorpen afhandig kan maken door middel van hem in een discussie ownen:D. hoe meer :speer::zwaard::boog::zwaar:jij in je dorp hebt staan, hoe minder goede argumenten je nodig hebt om de :licht::bboog::ram::catapult::bijl:(:edelman:) af te slaan.

Als je dus niet reageerd, kan je het dorpje ook niet verliezen!:cool:
Zo creeër je je eigen aanvalsstop.
 

DeletedUser

Guest
dan lijkt het zoveel op TribalHugs, nee, ik stem voor, dat je je tegenstander dorpen afhandig kan maken door middel van hem in een discussie ownen:D. hoe meer :speer::zwaard::boog::zwaar:jij in je dorp hebt staan, hoe minder goede argumenten je nodig hebt om de :licht::bboog::ram::catapult::bijl:(:edelman:) af te slaan.

Als je dus niet reageerd, kan je het dorpje ook niet verliezen!:cool:
Zo creeër je je eigen aanvalsstop.

Goed gezegt baas!
 

DeletedUser

Guest
Of gewoon tijdens dodenherdenking die 2 minuten heel TW plat leggen?
Of wat bij hyves is gebeurd een mooi gedicht laten zien wanneer je die 2 minuten inlogt
 

DeletedUser

Guest
Timmy... dat komt precies op hetzelfde neer als 2minuten aanvalsstop...
 

DeletedUser

Guest
willen jullie dan op mijn verjaardag ook een aanvalsstop inlassen?
 

DeletedUser47913

Guest
Vergeet niet dat dit ook de Belgische versie is, en niet alle feestdagen zijn hetzelfde. Feestdagen vier je als je dat wilt, maar ik vind dat je niet een spel kan stil leggen bij elke feestdag.

ja maar belgie kan ook repecht aan dodehedenking houden
 

DeletedUser

Guest
Ik ga er even van uit dat Repecht voor respect staat?

Ik denk dat de meeste Belgen wel respect voor onze dodenherdenking hebben. Maar denk nou eens na:

Stel, zij zouden zich uit respect aan onze dodenherdenking moeten houden, dan moet er bij die van hun ook een aanvalspauze ingelast worden. Want dat is dan toch ook respect?

Mvg Matt
 

DeletedUser

Guest
kerst staat tegenwoordig meer als feest voor vrede enzo.

de andere religeuze feestdagen vind ik onzin om er een stop voor te houden.
wel vind ik dat bij dodenherdenking, voor nederland en belgie, wel een aanvalstop mag zijn, al is dit maar een symbolische 2 min.
 

DeletedUser32859

Guest
ik vind dit een zeer goed idee , we moeten respect hebben voor dit soort dingen ..
 

DeletedUser47913

Guest
ander doen we een dag in het jaar dat tw plaat staat dan voor al die feesten en zo:D
 

DeletedUser

Guest
ik ben belg en ik heb er geen probleem mee dat er een soort van 2min stilte wordt gehouden voor de nederlandse dodendag maar dan ook bij wapenstilstand voor mensen in belgie.

Van die 2min ook voor belgie toon je ook respect voor onze herdenkingsdag, en gaat dit topic niet over respect? ;)

+1
---
Bij nieuwjaar of kerst wordt er al een aanvalstop ingelast maar bij pasen vieren de meeste geen feest en zijn ze dus thuis. En dan een aanvalstop doen lijkt me niet zo leuk, voor de mensen die hun vrije dag aan tw willen spenderen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
2 minuten is volgens mij voor niemand een probleem zolang het bij 2-3 minuten blijft
en als dit niet te regelmatig gebeurt
 
Bovenaan