aanvallen

DeletedUser

Guest
ik wou juist een farm doen van 10 speer en 4 bijl naar een verlaten dorp en nu zag ik dat een aanval minimaal uit 15 inwoners moet bestaan ,dat was toch niet voordien????!! of heriner ik het me zo slecht



ps je moet nu niet denken dat dat mijn troepen zijn he ik heb er wel meer mja moeten jullie ni weten :)
 

DeletedUser

Guest
dat is ene kutregel van de nieuwe werelden.

Extra reden om het niet leuk te vinden.
 

DeletedUser

Guest
Dat is, als ik het goed heb begrepen, de 1% regel. Je moet 1% van je stadbevolking op pad sturen. Maar zeker weet ik dat ook niet.
 

DeletedUser657

Guest
dus als je 24000 hebt kan je niet meer 1000 scouts sturen?/ moet je er 2400 hebben??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser657

Guest
helemaal verxd,, dus dan moet je 240 sturen, kan je geen fakes meer doen:pPP super regel.!
 

DeletedUser

Guest
Mijn ervaring is dat je 5% van je punten moet sturen, en niet 1% van je troepen...

en voor scouts geld het minimum van 5 stuks. Ik heb niet gemerkt dat daar een % regel voor geldt.

dat lijkt ook te kloppen voor warrior11, hij heeft nu 315 punten, dat waren er toen vast ~300
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Overigens is dat nog veel rampzaliger. Farmen moet dus straks ook met meer troepen dan gewenst
 

DeletedUser659

Guest
idd, kutregel vind ik personelijk... verpest de hele spel miss moet ik dat andere kut spel travian weer gaan spele als ze hier nog meer van die kut regels doen
 

DeletedUser

Guest
travian is okee hoor :p

beide kan ook

wel een kut wereld is het ja liever de oude
 

DeletedUser

Guest
lekker farmen:eek:
jaja de helpstam farmt eroplos met de 250 soldaatjes:D
 

DeletedUser

Guest
ik wou juist een farm doen van 10 speer en 4 bijl naar een verlaten dorp en nu zag ik dat een aanval minimaal uit 15 inwoners moet bestaan ,dat was toch niet voordien????!! of heriner ik het me zo slecht



ps je moet nu niet denken dat dat mijn troepen zijn he ik heb er wel meer mja moeten jullie ni weten :)

stuur dan gewoon je ridder mee, of wat meer van je leger

(ik ga ervanuit dat je wel meer hebt als wat hier vermeld is :p )
 

DeletedUser

Guest
of stuur gewoon 350 man, die roven ook genoeg

Buit: 1.142 1.142 1.091 3375/3375
(nee dit is geen 350, dat word de volgende)
 

DeletedUser

Guest
Aanvaller: DOminator
Dorp: ****

Aantal: 0 0 0 0 10 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0


****

Aantal: 70 54 3 20 0 0 0 0 0 0 1 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0




Spionage
Ontdekte grondstoffen: geen
Gebouw: Hoofdgebouw (Level 8)
Kazerne (Level 5)
Smederij (Level 5)
Verzamelplaats (Level 1)
Standbeeld (Level 1)
Marktplaats (Level 3)
Houthakkers (Level 4)
Leemgroeve (Level 3)
IJzermijn (Level 4)
Boerderij (Level 4)
Opslagplaats (Level 4)
Schuilplaats (Level 5)
Muur (Level 5)




deze gast hoeft zich in ieder geval geen zorgen te maken voor de raidregels, egt lachwekkend is deze gast joh, kijk die mijnen XD.
 
Bovenaan