aanvallen

DeletedUser

Guest
ik heb een vraagje hoevaak mag je aangevallen worden op 1 dag ? ik ben vandaag 4 keer aangevallen. :(
 

DeletedUser

Guest
hey

Ik denk ook niet dat er een limiet is zorg er gewoon voor dat je muur het hoogste is en je kazerne dat je zo'n groot mogelijk leger kunt bouwen vergeet niet hoe hoger het lvl van je kazerne hoe sneller je troepen kunt bouwen maar dat wist je wel al. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :)
 

DeletedUser

Guest
of zorg ervoor dat de omringende losers allemaal zoveel schrik hebben dat ze het niet wagen om aan te vallen...:p
 

DeletedUser

Guest
Precies dat doe ik ook ^^

En nee, er is geen limit. Dat zou ook niet goed zijn, omdat je dan goed spelers verbied goed te spelen...
 

DeletedUser

Guest
Hoeveel punten heb je? Als die je blijft aanvallen betekent het waarschijnlijk dat jij nu zijn farm bent. Dan is je schuilplaats, muur en legers opbouwen de beste optie. Natuurlijk kun je ook nog altijd kiezen om te herstarten.
 

DeletedUser

Guest
kan je zelf kiezen:

1) je stuurt hem een paar berichtjes waarin je hem vraagt waarom hij je uitnodigt in een stam die alleen uit hem bestaat en leg ff uit waarom het niet gaat helpen je aanvallen te stoppen => probeer hem zover te krijgen dat hij inziet dat hij beter opgeeft...

2) je valt hem aan, maakt zijn zielige leger in en ga dan om de zoveel tijd op bezoek tot hij opgeeft...
 
Bovenaan