Aanval is de beste verdediging?

DeletedUser

Guest
lol, in de rim beginnen is juist te makkelijk. niemand farmt en je bent omringt door noobs. Je hebt dan misschien wel spelers rondom je met meerdere punten maar een beetje goede start met full off en je hebt al grotere clear is hun met paar dorpen. Had zo x voor de lol ergens begonnen in de rim en clearde zo een gehele speler met 5 dorpen terwijl ik 1 dorp had. Was echt hillarisch;p Dus wat jij zegt klopt van geen kant. Je moet gewoon weten hoe je speelt dan komt alles goed, def bouwen in je eerste dorp is zonde.
 

DeletedUser

Guest
lol, in de rim beginnen is juist te makkelijk. niemand farmt en je bent omringt door noobs. Je hebt dan misschien wel spelers rondom je met meerdere punten maar een beetje goede start met full off en je hebt al grotere clear is hun met paar dorpen. Had zo x voor de lol ergens begonnen in de rim en clearde zo een gehele speler met 5 dorpen terwijl ik 1 dorp had. Was echt hillarisch;p Dus wat jij zegt klopt van geen kant. Je moet gewoon weten hoe je speelt dan komt alles goed, def bouwen in je eerste dorp is zonde.

Wie begrijpt wat niet, ik speel aan de RIM, er zitten 2 spelers waarvan 1 met 200 dorpen en 1 met 150 dorpen
het grootste BB dorp wat ik kan pakken ligt op 6hr en is 500P groot, het grootste bewoonde dorp is 6000P op 7 uur afstand van een 200 dorpen speler

dat verhaal van jou over de RIM gaat gewoon niet op, dat werkt misschien op een nieuwe wereld, ik heb zeker 20 spelers gecleard, maar wat heb je aan dorpen van nog geen 100P groot. Hooguit de GS die dorpen zijn gewoon dood en groeien niet, ze worden hooguit in leven gehouden door 1x per week in te loggen.

Ik ben beslist geen beginner, vindt het meer een uitdaging het zolang als mogelijk vol te houden.
en clearen ? een dorp van 6000P van een >100 dorpen speler vergeet dat maar, daar heb je veel clears voor nodig

kazerne maakt alleen def
stal maakt wat verkenners en LC (2000)
werkplaats maakt wat rammen (100-150) en evt wat kata's (25-50)
en vooral niet gaan edelen voor de 5000P

3e dorpje is full ATT
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
als je je eerste dorp mixed met def/off heb je zeker nog nooit echt gestart en beschouw ik indd meer als naab dan ''pro''
je moet gewoon slim groeien als je in de rim zit dan en beetje uitdaging mag daar wel want voor je het weet is die alweer weg..
 

DeletedUser

Guest
misschien heb je het niet begrepen, wat versta jij onder dorpen bij iemand die op een willekeurige wereld begint, ik bedoel ermee je kan vanaf 0 beginnen en een 3-5000P dorp wordt zo weggeveegd door grotere rim spelers, pre made stammen, 2-3 clears is genoeg en het is gewoon einde reis en kan je weer vanaf 0 beginnen. je zal dus moeten beginnen met een def dorp te maken gemixed met LC en je 2e en je 3e dorpje zullen echt een Barbarendorp worden ook gemixed met LC en indien je zover bent wordt je alsnog weggeveegd door een ander


taggen snipen en dodgen moraal zal niet genoeg zijn je hebt wel degelijk defence nodig.
zo gaat het er vandaag de dag aan toe op TW vegen bij 3-5000 en edelclears erop bye bye !:confused:

grote onzin behalve dat 50% je al niet ziet liggen, kan je door te dodgen en waar nodig te blokken een speler van 2 mil zo zijn aandacht laten verliezen in jou. zeker als die je wilt edelen dan hoef je enkel zijn dramatische timing tegen hem te gebruiken. vergeet niet hij heeft 30% moraal op jou.ik denk zelfs dat je zoals HoH zegt met full off kan spelen en dan nog een edelclear kan blokken. is namelijk echt ruk zo'n moraal 30%
 
Reactiescore
38
Ik vind het in zo'n geval wel handig om hoogstens 1000 zwaard te maken.
Met die 1000 zwaard kan je zonder veel verliezen de edels snipen.
Ik heb namelijk geen zin om te blokken met mijn atk.
Daar doe je te veel verliezen mee in vergelijking met een simpele 500 à 1000 zwaard.
En waarom zwaard?
Dat is natuurlijk omdat een edelman infanterie is, en zwaard daar het beste tegen is.
Dan heb je veel meer kans dat de edel sterft dan als je 2000 speer neemt. ;)
De rest is allemaal attack.

Daarna is het gewoon een kwestie je een beetje gedeisd te houden en op het juiste moment toe te slaan. :D
Het is namelijk niet de bedoeling om 20 clears op je dak te krijgen als je er ook 0 op je dak kan krijgen. ;)
(Behalve als je natuurlijk verdediger van de dag wil worden. :cool:)
 
Bovenaan