Aankondiging Jupiler Tauro.

DeletedUser47948

Guest
Jupiler Tauro.
En daar is hij dan, de officiële vijandstam van Damn! ;D

Informatie :
Naam: Jupiler Tauro.
Tag: Tauro.
Plaatje: Volgt

Eisen :
Je moet enige ervaring kunnen aantonen. Harde toppers zijn hartelijk welkom, maar ook kleine spelers kunnen zich aanmelden en die zullen we van harte de nodige skilz bijbrengen.
Graag bier drinken en onder invloed kunnen speeden.
Je moet ook tegen een stootje kunnen, ik scheld nogal graag (A)


Hoe Join Ik :
Je steekt je ervaring in een mandarijn, vliegt hem over naar SPanje en zorgt dat de Sint heM op 6 December in mijn schoentje koMt lEggen.

Te Bieden:
Een gezellige stam ;D (Wat ben ik toch origineel). Leuke gangbangs onder elkaar en veel oorlogsplezier. Er zal natuurlijk een chat zijn en misschien word ik even nolife als Jeroen en maak ik ook een site :p
 

DeletedUser47948

Guest
Officiële Ledenlijst :

iSitDownToPee
Scitan
Federico Macheda
Beautifull Monster.
.Snoop Dogg
Exalted
T.I.King.
Fire Nature
.Mictlan
Indeed We Own The Speed
Mevrouw de Boerin.

In naam van heel Tauro. wensen we alle spelers veel succes de komende speedrondes, wij zullen ons uiterste best doen !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Succes

zonder onze siemen kunnen wij niet speeden , zonder onze siemen kunnen wij niet speeden !

Heej

srry moest er even uit :D
 

DeletedUser

Guest
MooiMooi de ongelovigen zijn eruit, vooral jelle die had er de pest in. dus gaf die maar snel op.
 

DeletedUser

Guest
Als ik mee wil doen, is het dan de bedoeling dat ik een solli in een pm stuur? Lijkt me wel toch?
 

DeletedUser

Guest
Als ik mee wil doen, is het dan de bedoeling dat ik een solli in een pm stuur? Lijkt me wel toch?

Hoe Join Ik :
Je steekt je ervaring in een mandarijn, vliegt hem over naar SPanje en zorgt dat de Sint heM op 6 December in mijn schoentje koMt lEggen.

:D
 

DeletedUser55797

Guest
Hoe Join Ik :
Je steekt je ervaring in een mandarijn, vliegt hem over naar SPanje en zorgt dat de Sint heM op 6 December in mijn schoentje koMt lEggen.

:D

jaaa, echt wel xD
Kan me echt geen betere mogelijkheid bedenken.
 

DeletedUser57772

Guest
Officiële Ledenlijst :

iSitDownToPee
Scitan
Beautifull Monster.
.Snoop Dogg
Exalted
T.I.King.
Fire Nature
.Mictlan
Indeed We Own The Speed
Mevrouw de Boerin.

In naam van heel Tauro. wensen we alle spelers veel succes de komende speedrondes, wij zullen ons uiterste best doen !


Moet ik daar niet bij :p
 

DeletedUser51009

Guest
Officiële Ledenlijst :

iSitDownToPee
Scitan
Beautifull Monster.
.Snoop Dogg
Exalted
T.I.King.
Fire Nature
.Mictlan
Indeed We Own The Speed
Mevrouw de Boerin.

In naam van heel Tauro. wensen we alle spelers veel succes de komende speedrondes, wij zullen ons uiterste best doen !

succes iedereen.:)
 

DeletedUser52925

Guest
En ik sta er niet bij :( ahn ja ...

Balen voor jou :)
Je zal toch wat verder moeten gaan zoeken dan.. of blijven zagen :D

Ik zit ook in geen vaste-stam.. Sow what? Maarja.. Ik kan toch niet veel meespelen dusja ^^
 

DeletedUser55797

Guest
Balen voor jou :)
Je zal toch wat verder moeten gaan zoeken dan.. of blijven zagen :D

Ik zit ook in geen vaste-stam.. Sow what? Maarja.. Ik kan toch niet veel meespelen dusja ^^

Ik ook niet, maar zit wel in een vaste stam... Wel 1 die wss gaat sucken xD maar ach, wat geeft mij dat?
 
Bovenaan