Aangevallen (voor iedereen die op W7 lid is van TSL)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16261

Guest
Beste leden van TSL,

ik ben vandaag (9 juni 2008) aangevallen door een mede-stamlid, dit vind ik raar, de persoon (the-lolly-pop) viel met haar leger uit het dorp Iloveparents, mijn dorp Expectus Formus dorp aan, qwa leger ben ik niet veel kwijt: 2 verkenners, wel ben ik zo'n 50000 grondstoffen kwijt, hier ben ik minder blij mee, en hoop dat er wat tegen gedaan wordt, HIERVOOR ZIT IK NIET IN EEN STAM! Stamleden helpen elkaar! wil jij mij helpen? misschien hem/haar wel aanvallen? het dorp heet: Iloveparents, wordt beheerd door the-lolly-pop, en de cooordinaten zijn: 646|186, misschien willen jullie niet aanvallen, maar een berichtje sturen dat dit niet kan, is ook gewenst, want wij zijn één stam, en wij vechten tegen een andere stam, niet tegen andere mede-stam leden!

Mvg, Willem@Here, leider van Expectus Formus dorp, lid van de stam TSL

Alvast bedankt;)
 

DeletedUser

Guest
Kun je dit best niet met je leiders bespreken en overleggen? Ik heb hier nog geen enkel TSL lid gezien dus veel zal het niet uitmaken... Ik vind de stam TSL zelfs niet op deze wereld...
 

DeletedUser

Guest
Zoiets kan niet door de beugel!! :S

Dit is een teken van zwakheid.
Je eigen leden aanvallen..
Erg zwakjes en zwaar over de schreef!
 

DeletedUser

Guest
Kan ook gewoon een misverstandje zijn? Ben je pas lid of is de aanvaller pas lid? Misschien was het leger al onderweg. Kan ook zijn dat de aanvaller gewoon een PA heeft en op "met dezelfde troepen opnieuw aanvallen" geklikt heeft. Kan zijn dat de aanvaller gewoon een n00b is die niet in je stam hoort.

Het is wel altijd beter dit eerst te bespreken met de stamleiding. Gewoon ter info: tijdens mijn eerste dag bij Corps heb ik een vol offensief leger met edeltrein laten dood lopen op een vol defensief leger van een medelid. Die had per ongeluk hetzelfde dorp geëdeld dat ik ook wou. Doet wel raar op je eerste dag, maar zulke dingen kunnen gebeuren :D
 

DeletedUser

Guest
oh my gosh! Je moet hem echt zooooo hard terug pakken man! Dit is toch &^&$@! niet normaal! :eek:

Eeeh.. erg goed speurwerk Cyberball R de Vries, aan het soort mens dat jij bent heeft de mensheid nog eens wat ;)
 

DeletedUser15276

Guest
Als ze iets zinnig zeggen is het zéér slim gevonden ...
 

DeletedUser

Guest
Gewoon een andere stam zoeken of met de leider erover hebben.
Ach ze sturen tenminste je troepen niet weg met de vv. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan