Aan iedereen.

  • Topicstarter Tiberius Claudius Nero
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hey beste AF'ers,

Ik wil dit topic beginnen met even de mods aan te spreken. Dus bij deze: het kan me echt niet schelen wat jullie hier mee van plan zijn te doen. Maar ik weet één ding: het is het echt waard om het te posten.

Om verder te gaan wil ik dus even een kleine introductie doen. Dit topic draait eigenlijk helemaal om Nick Vujicic. Dit is een man die voor mij echt een inspiratie is. Waarom? Deze man kan je er zo weer bovenop helpen door te gebruik te maken van zijn eigen levensverhaal. Hij heeft namelijk geen ledematen... Ikzelf heb al veel meegemaakt in mijn toch nog jonge leven, en heb al heel diep gezeten. Maar nu leerde ik deze man "kennen" via Youtube en zoals ik al zei, hij is echt een inspiratie. Dus bij deze zou ik graag het volgende aan iedereen toewensen: Ook al zit je er even door in RL, wat dikwijls kan gebeuren, probeer er je over te zetten. Ik weet niet waarom maar deze man heeft echt iets wat je echt terug kan doen smilen wanneer je er door zit. Ik weet het, ik kan het niet genoeg benadrukken. Bij deze draag ik dus elk van jullie op deze wereld (en ook andere) een warm hart toe! Epic quote: "What kind of a husband will I be when I can't even hold my wife's hand?"
Het diepste respect voor deze man, echt.

Hier het filmpje.
 

DeletedUser57881

Guest
Die ken ik, dat ie nog zoveel kan doen, zoals vissen enzo, Respect ;)
 

DeletedUser

Guest
Ontzettend knap van hem, maar toch denk ik niet dat dit hier hoort.

/Closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan