_TBR_ Vs love & alle andere stammen die erbij horen.

DeletedUser

Guest
Feniks gaat momenteel niet goed...

heb al aantal dorpen.

momenteel liggen baumpies/ambiorix onder aanval.

baumpies/ambiorix/tharulerme en oriskany zijn allemaal al veel def verloren afgelopen dagen..

word wel erg makkelijk:D




was nog over van zaterdag.

dat zijn de ex-order/ride/love, en nu [.RR.] of moeten er nog wat stammen bij?

Die zijn alweer weg :(
 

DeletedUser3866

Guest
maar dat zijn steeds dezelfde spelers die stam hoppen

als je stam naam verandert dan is het geen nieuwe stam
dus eigelijk is alleen
order lover feniks en RR is zn beetje het zelfde als love
 

DeletedUser

Guest
maar dat zijn steeds dezelfde spelers die stam hoppen

als je stam naam verandert dan is het geen nieuwe stam
dus eigelijk is alleen
order lover feniks en RR is zn beetje het zelfde als love

yup, maar blijven noobs:D
 

DeletedUser

Guest
maar dat zijn steeds dezelfde spelers die stam hoppen

als je stam naam verandert dan is het geen nieuwe stam
dus eigelijk is alleen
order lover feniks en RR is zn beetje het zelfde als love

laat men nederig stammetje aub niet onder deze noemer vallen ;)

we hebben ze onderdak geboden, na het zoveelste falen van hun stammen, ze zaten van de eerste minuut dat ze bij ons zaten te schreeuwen om ondersteuning, neen tegenwoordig vragen ze dat niet, dat is een bevel dat je krijgt, dan proppen we die dorpen vol en plots verdwijnen ze weer mondjesmaat zoals ze binnengekomen zijn ;)

ik zal er niet om rouwen, de rust is weer gekeerd in ons nederig stammetje, veel succes aan TBR
 

DeletedUser

Guest
Ik vond het al vreemd dat ik zo weinig klachten hoorde van Feniks.. Blijkbaar durven ze hun mond pas opendoen als de baasjes verdwenen zijn ;-)
 

DeletedUser

Guest
nou ja het is wel knap dat feniks het zolang vol gehouden heeft met dead or alive is een aplaus waard xD
 

DeletedUser

Guest
Ik vond het al vreemd dat ik zo weinig klachten hoorde van Feniks.. Blijkbaar durven ze hun mond pas opendoen als de baasjes verdwenen zijn ;-)

neen als softies moet je eerst zoiets laten bezinken voor je er kan over praten ;)
 

DeletedUser

Guest
ach,

de leden zijn eens in feniks langs geweest en wat het doel daarvan was moeten we zelf ook nog een deel naar raden.
als we ze helpen is het niet genoeg en als we niet direct springen is het ook niet goed.

op zich is er niks gebeurt als we zien dat feniks zelfs DoA en de rest heeft kunnen weerstaan in hun stam zonder uiteen te vallen ;)
wat blijkt...feniks is 1 van de meest stabiele stammen in W2 :p

veel plezier allen bij ons blijft het ook geestig
 

DeletedUser

Guest
ach,

de leden zijn eens in feniks langs geweest en wat het doel daarvan was moeten we zelf ook nog een deel naar raden.
als we ze helpen is het niet genoeg en als we niet direct springen is het ook niet goed.

op zich is er niks gebeurt als we zien dat feniks zelfs DoA en de rest heeft kunnen weerstaan in hun stam zonder uiteen te vallen ;)
wat blijkt...feniks is 1 van de meest stabiele stammen in W2 :p

veel plezier allen bij ons blijft het ook geestig


mischien wel stabieler dan _TBR_ :eek::eek: ownee TBR heeft nog steeds ex order ex fa spelers dus _TBR_ is nog steeds stukje btr:D maar feniks staat op mun nieuwe nr2 aangezien onlangs bijna iedereen in fictus gekickt was:p
 

DeletedUser

Guest
mischien wel stabieler dan _TBR_ :eek::eek: ownee TBR heeft nog steeds ex order ex fa spelers dus _TBR_ is nog steeds stukje btr:D maar feniks staat op mun nieuwe nr2 aangezien onlangs bijna iedereen in fictus gekickt was:p

dat kwam volgens mij door oud rot appeltje dat er hing maar nu is gevallen:p
 

DeletedUser

Guest
mischien wel stabieler dan _TBR_ :eek::eek: ownee TBR heeft nog steeds ex order ex fa spelers dus _TBR_ is nog steeds stukje btr:D maar feniks staat op mun nieuwe nr2 aangezien onlangs bijna iedereen in fictus gekickt was:p

dat is een mooi compliment voor ons, dankje ;)
 
Bovenaan