_TBR_ vs. Guards

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3253

Guest
Via een ander iemand:rolleyes:

tunky1hv6.png

Wie zegt nou dat dat Tunky is :p
 

DeletedUser4787

Guest
Mooi hoe er gelijk op gereageert en hoe mensen alles uit de kast halen om een goede bg kapot te maken. Er komt niks tussen TBR en Guards dus hou a.u.b op met die dommem praatjes.
 

DeletedUser

Guest
1.Ik heb sins gister zijn MSN

2. Nee, zo dom is hij
3. Blijkbaar!

1. Gefeliciteerd
2. Ik denk dat jij de dombo in dit verhaal bent
3. Blijf dromen.


Samenvatting voor de mensen die ze wel allemaal op een rijtje hebben:

-x- _TBR_ zal Guards niet aanvallen.
-x- Kijk even via TW-tools naar de ligging van zowel _TBR_ en Guards. Dat maakt het feitelijk al onmogelijk om ze na de Kerst aan te vallen
-x- Ik ken Tunky nu al geruime tijd, dat zogenaamde "msn-gesprek" is Tunky niet.

Wel leuk dat er op deze manier geprobeerd wordt een breuk te forceren tussen Guards en _TBR_. Helaas, de contacten zijn goed en die zullen zo blijven.

Ben benieuwd naar de volgende wanhoops-post.
 

DeletedUser

Guest
Mooi hoe er gelijk op gereageert en hoe mensen alles uit de kast halen om een goede bg kapot te maken. Er komt niks tussen TBR en Guards dus hou a.u.b op met die dommem praatjes.

wij doen wat wij willen, daar mee uit, die BG is er en blijft misschien eeuwig maar vor mij is het feit dat ze straks bij de rim uitkomen en de rest voor ons is:p
 

DeletedUser

Guest
Jongens om ff voor de duidelijk te zorgen.

Ik ken die hele naab niet, hij is zomaar een jongetje die aandacht te kort heeft ten 2de ik heet geen bob :p. Zou ook niet zo willen heten. Ten 3de ik ben geen leider dus ik kan niet beslissen over dit soort zaken.

Mvg,

Tunky

hierbij vraag ik om een slotje het gaat hier om mij dus sluit hem maar.
 

DeletedUser

Guest
Jongens om ff voor de duidelijk te zorgen.

Ik ken die hele naab niet, hij is zomaar een jongetje die aandacht te kort heeft ten 2de ik heet geen bob :p. Zou ook niet zo willen heten. Ten 3de ik ben geen leider dus ik kan niet beslissen over dit soort zaken.

Mvg,

Tunky

oke dan is het nu duidelijk, en veel succes op bendes.nl :p
 

DeletedUser657

Guest
Mooi hoe er gelijk op gereageert en hoe mensen alles uit de kast halen om een goede bg kapot te maken. Er komt niks tussen TBR en Guards dus hou a.u.b op met die dommem praatjes.


nauw dat valt ook wel mee, jullie gebruiken Guard. wij nemen eerst guards dan pas TBR, over een tijdje gaan ze het nut van jullie bondgenootschap wel inzien:S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan