_TBR_ vs Fictus

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser5208

Guest
Dorp Punten Vorige bezitter Nieuwe bezitter Datum/Tijd
[543] ~Thx Dietrix~ (613|744) K76 9,785 Dietrix [_TBR_] Nielsdragon [Fictus] 16th August 2008 - 23:48:32

tjah.. als je mme nou een hele lijst met 500 dorpen laat zien dan maakte je me een beetje vrolijke r:)
 

DeletedUser

Guest
Ik pm thibor niet dat zal me co geweest zijn denk ik,ik lach thibor alleen maar uit:D

omfg, nu ga je ook nog een MIJN excuus zitten gebruiken, bedenkt zelf eens wat! 'het zal mijn co geweest zijn' ja, tuurlijk... straks ga je ons wijs maken dat TBR je account heeft gehackt en mij dat bericht heet gestuurd zeker :p
 

DeletedUser15299

Guest
kingshadow zei:
cafeole :O Het is 1 uur? Wat zullen je ouders boos zijn als ze er achter komen dat je nog zo laat op bent. Sesamstraat is al lang afgelopen ! Foei !

Wel leuk, dit is precies de zielige reactie die ik had verwacht, ik wist het gewoon zeker dat je jezelf niet wilde laten kisten en iets bijdehands hier neer zou zetten zodat het net lijkt alsof je geen domme ''move'' hebt gemaakt met die pm naar Thibor over diplomatieke betrekkingen.

Je bent een beetje te doorzichtig

Een die-hard gamer zou nu zeggen: OWNED !
Een puber zou nu zeggen: gedissed / uitgelult !!
Ik zeg: Je hebt jezelf erg laten kennen



*THE BLACK ROSE IS EEN MOOIE STAM NAAM *



Een heel erg gepast antwoord als je 't mij vraagt.

Met alle respect voor cafeole, maar hij heeft wel wel volledig gelijk hierin.
 

DeletedUser

Guest
omfg, nu ga je ook nog een MIJN excuus zitten gebruiken, bedenkt zelf eens wat! 'het zal mijn co geweest zijn' ja, tuurlijk... straks ga je ons wijs maken dat TBR je account heeft gehackt en mij dat bericht heet gestuurd zeker :p

Lees nu toch eens je eigen bericht voor je hem verstuurd :p
 

DeletedUser3866

Guest
Een heel erg gepast antwoord als je 't mij vraagt.

Met alle respect voor cafeole, maar hij heeft wel wel volledig gelijk hierin.

wat maakt het uit of het vorspelbaar is? uit eindelijk hat vrijwel iedere stam dit gedaan

TBR heeft dit ook gedaan met FA toen wij in oorlog zaten met KH uiteindelijk was het niet meer dan TBR deed dan normaal maar sinsdien hat KH wel BG met TBR
 

DeletedUser12970

Guest
cafeole :O Het is 1 uur? Wat zullen je ouders boos zijn als ze er achter komen dat je nog zo laat op bent. Sesamstraat is al lang afgelopen ! Foei !

Wel leuk, dit is precies de zielige reactie die ik had verwacht, ik wist het gewoon zeker dat je jezelf niet wilde laten kisten en iets bijdehands hier neer zou zetten zodat het net lijkt alsof je geen domme ''move'' hebt gemaakt met die pm naar Thibor over diplomatieke betrekkingen.

Je bent een beetje te doorzichtig ;)

Een die-hard gamer zou nu zeggen: OWNED !
Een puber zou nu zeggen: gedissed / uitgelult !!
Ik zeg: Je hebt jezelf erg laten kennen :)


*THE BLACK ROSE IS EEN MOOIE STAM NAAM :D*
Hey nAAbje :Dikzelf heb ook pm gestuurt naar thibor maar heb zelf op openbaare fora gezeit dat het fake was voor tbr/fictus het zelf zei '-_- dus ligt het nu aan ons of ben jij een noob:D?
 

DeletedUser

Guest
Hey nAAbje :Dikzelf heb ook pm gestuurt naar thibor maar heb zelf op openbaare fora gezeit dat het fake was voor tbr/fictus het zelf zei '-_- dus ligt het nu aan ons of ben jij een noob:D?

Jij bent idd een n00b gansta ;)
 

DeletedUser

Guest
Hey nAAbje :Dikzelf heb ook pm gestuurt naar thibor maar heb zelf op openbaare fora gezeit dat het fake was voor tbr/fictus het zelf zei '-_- dus ligt het nu aan ons of ben jij een noob:D?

wij hadden het ook niet over jou, maar als jij ook zo graag uitgelachen wil worden, hahaha, n00b.
 

DeletedUser15299

Guest
$!$ER zei:
wat maakt het uit of het vorspelbaar is? uit eindelijk hat vrijwel iedere stam dit gedaan

TBR heeft dit ook gedaan met FA toen wij in oorlog zaten met KH uiteindelijk was het niet meer dan TBR deed dan normaal maar sinsdien hat KH wel BG met TBR


even opletten..

't gaat er niet over dat cafeole die pm verstuurd heef, das idd niet heel erg 'vreemd'
maar meer om de reactie die cafeole op het algemeen forum erover gaf. Die nou niet bepaald volwassen was, en deze reactie werd al verw8 door een aantal mensen. Daar doelde ik op ;)
 

DeletedUser

Guest
20? 30 verdomme!!:mad:
jpb heb je nooit aangevallen volgens mij :p die intern staat volledig op mijn naam:p
Semkraan viel ik ook aan met dorpenwinst, maar jij hebt hem niet gekregen als intern!

ach we zullen wel zien wie stef overtuigd om zich te laten internen xD
wie dat voor elkaar krijgt is de beste interner! xD

Met welke edels ga je dat doen? :D Maar je kan blijven proberen ze, het zal je toch niet snel lukken ^^
 
Reactiescore
57
Delete gewoon je acc ofzo , dat is de nieuwe rage en ik hou er ook wel van :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een vraagje:
Waarom geven spelers zo maar gratis dorpen weg?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan