_TBR_&-KH- vs -BIO-

DeletedUser

Guest
En Neon? ... was dat ook geen recruit? ... Niet dat daar iets mis mee is (enkele vroegere Order leden hebben UN ook al vervoegd, en anders was het nog steeds normaal dat er gerecruiteerd wordt).

Ik ken er absoluut niets van en hou me erbuiten maar vroeg het me gewoon af...


jah idd die heeft _TBR_ gereqruit omdat het maanden gaat duren voor we door demaro komen daarom hebben we 1 lid gereqruit zodat we daar sneller zijn en meer grond kunne bewerken:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
lol _TBR_ had het tegen RB kwa defence ook heel zwaar, ze stonden DIK achter in die oorlog toen RB uit elkaar klapte ...

grootste onzin ooit, ik ben nog nooit dorp verloren aan HC ( weet wel van RB ) pas toen mijn co alles leegzette ja kon die paar dorpen overnemen die ik na tijd weer mooi terugpakte.

dat RB van ons won aan sommige fronte kwam ook door inactiev gedrag ( romanpwange ) en die werd daarna ook ingemaakt omdat ik hem in vv had en mijn co hem ook had leeg gezet.

anders was heel wat anders gegaan die tijd.
 

DeletedUser

Guest
grootste onzin ooit, ik ben nog nooit dorp verloren aan HC ( weet wel van RB ) pas toen mijn co alles leegzette ja kon die paar dorpen overnemen die ik na tijd weer mooi terugpakte.

dat RB van ons won aan sommige fronte kwam ook door inactiev gedrag ( romanpwange ) en die werd daarna ook ingemaakt omdat ik hem in vv had en mijn co hem ook had leeg gezet.

anders was heel wat anders gegaan die tijd.

We worden het toch nooit eens over wat en hoe er dingen zijn gebeurt in oorlog tegen RB, laat maar gewoon rusten. Baba heeft een verhaal hierover, _TBR_ heeft een verhaal hierover. Op sommige punten komen ze overeen op andere niet, iedereen mag z'n eigen mening vormen over die oorlog.
Denk dat het nu weer over -BIO- moet gaan op dit topic.
 

DeletedUser

Guest
grootste onzin ooit, ik ben nog nooit dorp verloren aan HC ( weet wel van RB ) pas toen mijn co alles leegzette ja kon die paar dorpen overnemen die ik na tijd weer mooi terugpakte.

dat RB van ons won aan sommige fronte kwam ook door inactiev gedrag ( romanpwange ) en die werd daarna ook ingemaakt omdat ik hem in vv had en mijn co hem ook had leeg gezet.

anders was heel wat anders gegaan die tijd.

zijn jullie toch dorpen verloren ;)
 

DeletedUser

Guest
grootste onzin ooit, ik ben nog nooit dorp verloren aan HC ( weet wel van RB ) pas toen mijn co alles leegzette ja kon die paar dorpen overnemen die ik na tijd weer mooi terugpakte.

dat RB van ons won aan sommige fronte kwam ook door inactiev gedrag ( romanpwange ) en die werd daarna ook ingemaakt omdat ik hem in vv had en mijn co hem ook had leeg gezet.

anders was heel wat anders gegaan die tijd.


Eerste dorpen die josboy aan Hardcored verloor midden maart ongeveer:
K55 186 (587|518) K55 11,891 josboy [_TBR_] hardcored [[.RB.]] 15th March 2008 - 17:01:21
New Ground 019 (586|517) K55 12,154 josboy [_TBR_] hardcored [[.RB.]] 15th March 2008 - 16:05:46
|Hard|185|Cored| (585|517) K55 12,130 josboy [_TBR_] hardcored [[.RB.]] 15th March 2008 - 15:43:09
K55 183 (586|520) K55 12,130 josboy [_TBR_] hardcored [[.RB.]] 15th March 2008 - 14:28:52
K55 184 (585|520) K55 12,130 josboy [_TBR_] hardcored [[.RB.]] 15th March 2008 - 14:18:41
Pwnage (581|520) K55 12,130 josboy [_TBR_] hardcored [[.RB.]] 15th March 2008 - 14:18:36
New Ground 014 (586|519) K55 12,154 josboy [_TBR_] hardcored [[.RB.]] 15th March 2008 - 14:18:28

Laatste dorpen die josboy aan hardcored verloor, maar dan 2 maand later:

K55 266 (572|530) K55 9,599 josboy [_TBR_] hardcored [[.RB.]] 24th June 2008 - 19:18:48
K55 245 (574|532) K55 10,318 josboy [_TBR_] hardcored [[.RB.]] 31st May 2008 - 14:05:06
K55 161 (588|529) K55 11,898 josboy [_TBR_] hardcored [[.RB.]] 04th May 2008 - 21:45:39
K55 161 (588|529) K55 11,908 josboy [_TBR_] hardcored [[.RB.]] 04th May 2008 - 14:06:09


(daar tussen zaten nog wel overnames die ik achterwege laat omdat ze er niet toe doen)

Maar, dus of josboy zijn dorpen hebben meer dan 2 maand leeg gestaan. Of wat hij zei klopt niet. Of tw-stats is aan het liegen. Oordeel zelf...

In elk geval... Daarover gaat het hier niet.


trouwens, dag firemans!
 

DeletedUser

Guest
Eerste dorpen die josboy aan Hardcored verloor midden maart ongeveer:


Laatste dorpen die josboy aan hardcored verloor, maar dan 2 maand later:




(daar tussen zaten nog wel overnames die ik achterwege laat omdat ze er niet toe doen)

Maar, dus of josboy zijn dorpen hebben meer dan 2 maand leeg gestaan. Of wat hij zei klopt niet. Of tw-stats is aan het liegen. Oordeel zelf...

In elk geval... Daarover gaat het hier niet.


trouwens, dag firemans!


in maart werden ze leeg gezet, had shark ook nog dorpen gepakt toen.
die 2 maanden later ongeveer wat jij zij waren dorpen als goed is ( kan ik niet 100% zeker meer van zijn.) die hij meteen terugedelde, voor zover ik weet.

en anders was messchien dat die toch nog dorpje heeft kunnen pakken maar weet ik niet meer.
 

DeletedUser

Guest
ja gleen ...
het zou wel HEEL VREEMD zijn als de grote Josboy dorpen zou verliezen op een terechte wijze ...
 

DeletedUser

Guest
ja gleen ...
het zou wel HEEL VREEMD zijn als de grote Josboy dorpen zou verliezen op een terechte wijze ...

nee hoor:) is me al es gebeurd pas nog iemand van 30k ( lag in me safe gebied ) maarja die is nu opgeruimd.

maarja nog niet door order of afstammeling daarvan.

HC ben ik denk ik wel es een keer dorp verloren alleen zou niet weten wanneer, zou ook zijn dat niet is:)

maarja een dorp van mij overnemen gaat moeilijk als je niet aanvalt.
 

DeletedUser

Guest
ja idd ...
volgens mij is hier al aangegeven dat de oorlogsverklaring niet egt was :p
 

DeletedUser

Guest
KH vs BIO en paul dan tegen jullie als we hem moeten geloven.

om dus daarvoor weer niet topic open te maken om alleen naam TBR in KD te veranderen heeft ook weinig zin:p
 
Bovenaan