_ill_ en FW vs Party

DeletedUser

Guest
dus wij hebben ook van wazaa gewonnen want er is fusie :eek: je lult je zelf ook in de soep...

Wazaa heeft gewoon de naam veranderd...

En stel dat jij gelijk hebt? Waarom lul je dan heel de tijd over gecko?
 

DeletedUser47664

Guest
Aorta en ND zijn er gewoon nog grote deels hoor. Net zoals .BA. gevallen zou zijn, maar gewoon BaZaa is geworden.

Ik mag het eerlijk zeggen zoals het is: buiten een grote mond op fora heb je nog niet veel verwezenlijkt.

hahaha BA en WaZaa waren de 2 meest stabiele stammen van w19, nu is er nog maar 1 stabiele stam genaamd BaZaa
 

DeletedUser

Guest
hahaha BA en WaZaa waren de 2 meest stabiele stammen van w19, nu is er nog maar 1 stabiele stam genaamd BaZaa

BaZaa ken ik, maar als ik de beschrijving hoor, hebben wij het over een andere stam. De stam met agronas, beauterham, grobe enz hé?
 

DeletedUser

Guest
hahaha BA en WaZaa waren de 2 meest stabiele stammen van w19, nu is er nog maar 1 stabiele stam genaamd BaZaa

Hij gokt maar, hij vergeet alleen dat hij zich serieus belachelijk maakt :p

BaZaa ken ik, maar als ik de beschrijving hoor, hebben wij het over een andere stam. De stam met agronas, beauterham, grobe enz hé?

argronas is al uitgelegd geweest, beau ter ham en grobe hebben niet te klagen
 

DeletedUser

Guest
Hij gokt maar, hij vergeet alleen dat hij zich serieus belachelijk maakt :p



argronas is al uitgelegd geweest, beau ter ham en grobe hebben niet te klagen

Mensen die in BaZaa zitten moeten zich niet meer belachelijk maken, die zijn het per definitie al. Daarom ook de stamnaam.

@ 30000000brolixxxxx: Het is zo typisch dat mensen die niet weten wat ze zeggen, beginnen over "uitkramen","onzin". Ik zeg net dat ze er in zitten, in die stam dat ik denk waar je het op had.
 

DeletedUser56247

Guest
Stop nu toch eens met het, en vooral DIT hele forum onder te spammen met julle gezever en jullie gebekvecht...
Waarschijnlijk ben ik nog jonger dan jullie en moet ik dan tegen jullie gaan zeggen dat jullie je kinderachtig gedragen???
:eek:
 

DeletedUser47664

Guest
Mensen die in BaZaa zitten moeten zich niet meer belachelijk maken, die zijn het per definitie al. Daarom ook de stamnaam.

@ 30000000brolixxxxx: Het is zo typisch dat mensen die niet weten wat ze zeggen, beginnen over "uitkramen","onzin". Ik zeg net dat ze er in zitten, in die stam dat ik denk waar je het op had.

moeilijk he quoten -.-

Ik weet wat ik zeg, BA zou niet vallen. Dus ik maak even duidelijk dat ba en wazaa de 2 meest stabiele stammen waren en zijn.
 

DeletedUser56247

Guest
Stop nu toch eens met het, en vooral DIT hele forum onder te spammen met julle gezever en jullie gebekvecht...
Waarschijnlijk ben ik nog jonger dan jullie en moet ik dan tegen jullie gaan zeggen dat jullie je kinderachtig gedragen???
:eek:
...
 

DeletedUser

Guest
True ^^ en bij rose wel? Of wat dacht je dat de reden was dat camaro 30 dorpjes verloor?

Is al aan bod gekomen, een backstab van Tsana aka Brookie. Meer niet, ik ben al blij voor hem dat hij zo wel dorpen kan overnemen.
 

DeletedUser56247

Guest
Stop nu toch eens met het, en vooral DIT hele forum onder te spammen met julle gezever en jullie gebekvecht...
Waarschijnlijk ben ik nog jonger dan jullie en moet ik dan tegen jullie gaan zeggen dat jullie je kinderachtig gedragen???
:eek:

:(
 

DeletedUser56145

Guest
Stop nu toch eens met het, en vooral DIT hele forum onder te spammen met julle gezever en jullie gebekvecht...
Waarschijnlijk ben ik nog jonger dan jullie en moet ik dan tegen jullie gaan zeggen dat jullie je kinderachtig gedragen???
:eek:

Ook al zitten we niet bij elkaar in de stam, geef ik je hier wel gelijk :)
 
Bovenaan