5PP BrainSick

DeletedUser

Guest
1. De grootte: " profiel of stamplaatje / avatar ". Stamplaatje
2. De speler/stamnaam die erop moet komen. BrainSick
3. De kleuren die je graag wilt " of laat dit aan de designer over " Ben je vrij in.
4. Soort style plaatje: " Anime, Game, Monster, Ridders ". Geef hier over een duidelijke uitleg De naam zegt het zelf ..
5. Render, wil jij er een plaatje in? geef dan aan wat voor soort plaatje, of geef er een link bij! Ben je vrij in.
6. Deadline: wanneer moet je profiel plaatje klaar zijn? Of kies je als je een mooie ziet? Tot woensdag 20u.
7. Prijs/gift, ben je tevreden? of wil je dat er betere designers meedoen? kan je er een prijs opzetten, dit MOET niet. 5PP
8. Favoriet tot nu toe. Veel plaatjesmakers vinden het fijn als ze weten welk plaatje je tot dan toe het moest vind. Pas dit aan als je een mooi plaatje ziet. Is niet verplicht
 

DeletedUser

Guest
Is brainSick een DJ?+Heb jij mischien een foto van hem als die staat.Kan ik namelijk niet vinden :( aleen zijn hoofd...
 

DeletedUser

Guest
oh :p dan weet ik wat die bedoeld ;P naja ging even op google kijken of het mss nog iets anders was een dj blijkbaar maar ik weet nu wat die bedoeld :p zal kijken of ik iets kan maken :)
 

DeletedUser

Guest
oh :p dan weet ik wat die bedoeld ;P naja ging even op google kijken of het mss nog iets anders was een dj blijkbaar maar ik weet nu wat die bedoeld :p zal kijken of ik iets kan maken :)

Dankje.
 

DeletedUser

Guest
Met brainsick zelf zal me niet lukken :( kan wel iets anders proberen als je dat wilt?
 

DeletedUser

Guest
Ja ik weet het.Aleen zal ik eigenlijk niet weten wat voor soort plaatje het moet zijn :) ik weet dat het over die ziekte moet gaan maar vind het nog al moeilijk om daar een plaatje van te maken vooral als ik niet echt een voorbeeld heb hoe het er ongeveer uit moet gaan zien.
 

DeletedUser

Guest
Gewoon een dikke tumor/puist in een biologische scan maken..(of hoe dat ook heet)
 

DeletedUser

Guest
Probeer morgen wel iets ;P ik zoek gewoon een hoofd vol bloed uit ofzo en maak er een puist op XD verwacht er maar niet heel veel van :)
 

DeletedUser

Guest
vcqhie.jpg
 
Bovenaan